Ostin oheisen halvan digiboxin, se aiheuttaa television ääneen surinaa. Surina on jotenkin yhteydessä kuvaan, mitä vaaleampi kuva on sitä kovempi surina. Ilman boxia katsottaessa ko ilmiötä ei ole. Onko kellään samoja kokemuksia/tietoa mistä johtuu?
Digiboxit THOMSON DTI551 häiriköi
7
5094
Vastaukset
- liirinki
sain joululahjaksi ko dikipoksin joka ei toimi ollenkaan ,kanavat tulevat kuvaruutuun ,mutta ei tottele kaukosäädintä.taitaa olla huono vehje,halvalla ei saa hyvää.
- onko samoja kokemuksia
Siinä kaukosäätimessä on valinta useammalle vehkeelle, tulee usein vahingossa valittua joku muu laite, sitten ei poksi tottele.
Pitää kiikuttaa itsekin poksi sinne mistä se tuli ostettuakin. - stage
onko samoja kokemuksia kirjoitti:
Siinä kaukosäätimessä on valinta useammalle vehkeelle, tulee usein vahingossa valittua joku muu laite, sitten ei poksi tottele.
Pitää kiikuttaa itsekin poksi sinne mistä se tuli ostettuakin.Juu; tuli kahdessa eri paikassa väännettyä ton takia.
Eli jos olet esim kuunnellut radiota boxin kautta niin älä vain koskaan paina tv tai dvd nappeja kapulassa... tulee välitön jumi.
Mikäli jo jumissa niin paina kerran dec- nappia jonka jälkeen boxi taas tottelee. av- napista saa tv:n takaisin.
av-radio napeista siis voi vaihdella toimintojen kesken. ei kannata koskea lainkaan tv ja dvd nappeihin.
...mitä vehkeitä...
- hande
Ostin n.vuosi sitten Thomson digiboxin On/Off-kaupasta. Myyjät ei osannu neuvoo, sanoivat ettei digiboxeissa oo olennaisia eroja.
Thomson oli helvetin hankala käyttää ja tekstit puuttu välillä. Vein koko paskan kauppaan ja otin rahat takaisin.
Kävin ostamassa satasen kalliimman Finluxin ja homma pelas ku junan vessa.
Helppo käyttää ja toimii hienosti, tekstitkin tulee mukana.
Kannattaa mennä liikkeseen jossa voi testata laitteen käyttöympäristöä ja saa kunnon neuvoja! - timo
Ostin Thomson DTI series 500 boxin.On ainakin vielä
toiminut hyvin.Talossa on normaali antenni ja laite löysi ensi yrittämällä kaikki kanavat.Eikä kuvassa ja äänessä ainakaan minulla ole valittamista.
Onhan se halpa,mutta voi sitten hommata paremman=kalliimman boxin myöhemmin.- Apua
Hei.
Olen eläkeläispappa ja aivan tuskastunut. Lapset lähettivät minulle Dgiboxin ja jäin sen kanssa yksin turhautumaan. Boxin merkki on Thomson DTI series 500. Koekäyttö alkoi lupaavasti. Kuva tuli ja äänikin, mutta Ylen kanavien tekstitystä en ole saanut esille. Ainoastaan Tv 1 kanava näyttää tekstiäkin, silloin kun sieltä tulee vaikkapa Tv 1:den ohjelmaa. Olen aika huono erilaisissa teknisissä manuaaleissa. Ei hoksottimet oikein riitä ja pienen tekstin lukeminenkin on aika heikkoa. Televisiosta olisi iloa, mutta jääkö se nyt minun osaltani?
Toivoisin totisesti apua! - tiituliini1234
Apua kirjoitti:
Hei.
Olen eläkeläispappa ja aivan tuskastunut. Lapset lähettivät minulle Dgiboxin ja jäin sen kanssa yksin turhautumaan. Boxin merkki on Thomson DTI series 500. Koekäyttö alkoi lupaavasti. Kuva tuli ja äänikin, mutta Ylen kanavien tekstitystä en ole saanut esille. Ainoastaan Tv 1 kanava näyttää tekstiäkin, silloin kun sieltä tulee vaikkapa Tv 1:den ohjelmaa. Olen aika huono erilaisissa teknisissä manuaaleissa. Ei hoksottimet oikein riitä ja pienen tekstin lukeminenkin on aika heikkoa. Televisiosta olisi iloa, mutta jääkö se nyt minun osaltani?
Toivoisin totisesti apua!Pitää laittaa se teksti päälle sieltä kaukosäätimen kautta niille ylen kanaville, dekooderit valikon kautta muistaakseni ja tekstitys. Porukoilla sama boxi joten siitä tiedän.
ja tekstit pitää laittaa joka kerran uudelleen jos otat johdon pois seinästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2544659Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii783105- 472483
- 281873
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 851497
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143975- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894