Spotting Ribbons BF4

legionps

Miten saa ne ribbonit, kun mulla ei kyllä merkkaa mitenkään niitä vihollisia, niiku tossa videossa tekee. Kun otan sen MAV:n käyttöön, niin saan sillä kyllä C4 ja miinat räjäytettyä, mutta ei merkkaa vihollisen ajoneuvoja tai vihollisia

https://www.youtube.com/watch?v=u23544rKZfs

Tarkoitus olisi saada se Target Detector ja siitä puuttuu 2 Spotting Ribbonia ja ei onnistu nyt millään. Onko siinä jotku asetukset sitten oltava toisin ja en vaan ole tajunnut? Eli pitää saada spot bonuksia, mutta en vaan saa niitä vaikka mitä tekisin.

Tässä myös toinen video miten ne Ribbonit pitäisi saada, mut en ymmärrä tätäkään.

https://www.youtube.com/watch?v=nX5W3KjI0U0

6

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehMulla

      spottaa automaattisesti nykyään ps3 bf4( en tiedä mistä johtuu) , tähtäät vihollista ja painat r2

      • legionps

        mulla aukee r2 ne thank you ja muut ilmoitukset?


      • hehMulla

      • hehMulla

      • hehMulla

        no nyt tuli mieleen, että oliskohan se ollut tähtäys ja ohjaimen select nappi=spot

        eli tähtäät vihollista ja painat select nappia, mut sen saa todellakin vaihdettua, riippuu siitä millaiset asetukset olet laittanut päälle, tarkista.


      • legionps

        Menin sine option asetuksiin ja kyllä mulla lukee siinä r2 napissa se spot commorose mutta silti ei vaan spottaa vaikka mitä tekisin.
        Kun tähtään ja painan firee niin räjäyttää kyllä räjähteet ja muut laitteet, mutta ei merkkaa vihollisia tai ajoneuvoja.
        Tulee vaan aina ne kiitos ym jutut näkyviin. Ei kai niitten pitäs edes näkyä, kun on sillä mavilla pelissä. Siinä tilassa makoillaan piilossa ja ei tarvetta kiitellä ketään. Vai miten lienee?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      94
      1991
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      417
      1542
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1293
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      14
      1086
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      73
      1042
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      996
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      979
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      959
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      248
      924
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      837
    Aihe