onko ne maksunsa väärtejä?
Oletko ollut retriitissä koskaan, minä en oleollut
11
<50
Vastaukset
- Joku-ehkä-nauttiikin
Ne jotka ovat olleet ja maksaneet, väittävät, että juu oli kyllä elämys ja maksunsa väärti. Kun eivät ilkeä tunnustaa vitutustaan, että rahat meni kankun kaivantoon.
- nököhammas
Voi kait sitä mököttää kotonaankin eikä tarvi maksaa mitään.
- ent.siivoojaparka
Näin on.
Minä pidän välillä ihan omaa retriittiä. Ei siihen tarvitse valmiiksi räätälöityä ohjausta ja sääntöjä, mihin aiheeseen pitää milloinkin keskittyä.
Minusta olisi ahdistava sellaisessa valmiiksi ruudutetussa retriitissä toisten määrätessä ajatusmaailmaani johonkin tiettyyn suuntaan. - nököhammas
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Näin on.
Minä pidän välillä ihan omaa retriittiä. Ei siihen tarvitse valmiiksi räätälöityä ohjausta ja sääntöjä, mihin aiheeseen pitää milloinkin keskittyä.
Minusta olisi ahdistava sellaisessa valmiiksi ruudutetussa retriitissä toisten määrätessä ajatusmaailmaani johonkin tiettyyn suuntaan.Mun ennätys on reilu viikko.
- ei_uskoa
Ilmaisessa olen ollut, maksulliseen en mene, ryöstöä on.
- ainaainaaina
tuleeko ne siellä sit aamulla pikku kilikellolla kilkuttaen herättämään oven taa hiljaa...
- kesivä
Uskoisin, että samanlaista huuhaata on kuin Rosen-terapia, enkelihysteria, tarot-kortit jne.
- Esi.ennustaja
Minä ennustan lanta kasoista. Aina keväisin jos/kun pelloille ilmestyy lanta kasat, hankien päälle, pystyn ennustamaan tulevaisuuden. Ennustukseni kattaa syksyyn saakka ja yleensä se pätee, ellei halla vie ja sateet runtele viljaa.
Retriittiä olen monasti miettinyt, voisi olla ihan hyvä - myönteinen kokemus, kun aikaa on, toisaalta kynttilä - tumma suklaa- viinlasi ja runokirja on myös kevytretriitti, eikö
- ähAjatusHarhaili
kawe kirjoitti:
Retriittiä olen monasti miettinyt, voisi olla ihan hyvä - myönteinen kokemus, kun aikaa on, toisaalta kynttilä - tumma suklaa- viinlasi ja runokirja on myös kevytretriitti, eikö
Yhdyn sinuun... eiku yhdyn kevytretriitti ajatukseesi, se on hyvä.
- kylmätotuus
Aloittaja nimim."jaanamo", aloituksestasi ei käynyt ilmi minkälaista retriittiä tarkoitit, joten laitan tähän Wikipedian linkin retriiteistä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Retriitti
Kenties kuitenkin tarkoitit hiljaisuuden retriittiä?!
En ole koskaan ollut sellaisessa, joten en osaa sanoa asiasta mitään.
Olen samoilla linjoilla kuin "ent.siivoojaparka", joskaan en koe retriittiä mökötykseksi.
Voisin sanoa, että jonkin asteinen hiljaisuuden retriitti on osa elämääni.
Minulle tekee hyvää irtautua kaikesta ulkopuolisesta ja mietiskellä asioita omassa rauhassani.
Jos joku taho sitä ohjailisi, niin se ei olisikaan retriittiä laisinkaan.
Varmaankin nykyisessä kiireisessä ja stressaavassa työelämässä mukana olevat tarvitsevat retriittejä irtautuakseen edes hetkeksi paineistaan. Ei se varmaan voi pahaksikaan olla.
Maksulliset retriitit, jotka sisältävät vain korvauksen "täyshoidosta" ovat aivan ok. Muut maksut haiskahtavat bisnekseltä.
Kannattaahan niitä kokeilla, muttei maksaa maltaita!
Itse olen jo pois työelämästä ja voin viettää omaa retriittiäni silloin kun haluan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367191
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 624009
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292978Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362973Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452596Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262535- 301942
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787