Mitä pitää tehdä?!

killikalli

Mua harmittaa ku äiti ja isä riitelee koko ajan!:'( Äiti itkee ja isä on ihan raivona. Sit jossain kohtaa ne jättää sen asian siihen eikä ne sovi sitä sit koskaa mut ei ne oo viel eronnu. Sit äiti on kaikil vihane vaik ne ei oo tehny mitää ja meidän pitää aina vaan tehä kaikki mitä se sanoo eika me saada väittää pieneiiäkään asioissa oon vast 10.v ja mul on kaks sisarusta jotka on nuorempia ku mä. Mä en jaksa enää. Äitille ei voi oikee jutella koska muuten se rupee tiuskimaa. Mitä pitäis tehä en oikeesti kestä mä itken melkein joka ilta mun omassa huoneessa pää täynnä hulluja ajatuksia ja kysymyksiä. Mitä mä teen?! Mä en oikeesti jaksa enää!!!!!:'(:'(:'(:'(:'(:'(:O

7

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsemppiäsulle

      Minusta sinun pitää ihan suoraan kertoa vanhemmillesi,että kärsit heidän riitelystään.Voit puhua myös koulukuraattorille.

    • Hei nimimerkki, killikkalli
      Olen pahoillani sinun ja sisarustesi puolesta, tuollainen elämäntilanne on tosi tosi kurja. Ehdotan myös, että sanot vanhemmillesi, että heidän riitansa ja kiukkunsa on asia, joka haittaa sinun ja sisarustesi olemista. Ja olisiko joku muu turvallinen luotettava aikuinen, jonka kanssa voisit jutella; isovanhempi tai kummi tai joku... Tuo tilanteenne olisi hyvä saada katkaistua, mahdollisimman nopeasti.
      Tsemppiä sinulle,
      Pirkko-pappi

    • amelien

      Voi kun ikävää että joudut vanhempien riitoja kuunnella.Vanhempasi eivät nyt ymmärrä että heidän riitelynsä pahoittaa kovasti teidän lasten mieliä.Olis silti hyvä sanoa heille kuinka pahalta se sinusta tuntuu.Onko sulla ketään aikuista jolle voisit puhua vaik mummo.Sun ikäisen lapsen ei tarvi aikuisten murheita harteillasi kantaa vanhemmilla on vastuu.Voimahalaus sinulle:)

    • näin.on

      Riitely ei ratkaise mitään...

    • Samanlainen

      Tällä hetkellä itken, kuuntelen isän raivoo ja äitin itkuu. En oo alottaja.

      • LiianHerkkäIhminen

        Meilläki kaikki riitelee ja huutaa keskenään jatkuvasti ja mä oon se joka yrittää rauhottaa tilannetta... sit mulle mulle karjutaan et turpa kiinni, ei oo mun asia. Mä oon meiän perheen herkin ja itken melkein aina tollasissa tilanteissa. Omassa huoneessa vaan, koska jos meillä itkee, niin saa vaan huudot ja haukut niskaan... Ei ne tiiä kuinka herkästi mä loukkaannun, ei ne nyttenkään näe et mä oon masentunu. Ne ei vaan näe mitään.
        Mä oon kans aina se joka tulee kaikessa vastaan ja pystyy joustamaan päätöksissä jne. Muut näkee vaan oman mielipiteensä ja jauhaa sitä loputtomiin, eikä asia etene mihinkään ellei joku jousta, siis mä... Onneks en muuten asu kotona enää, lomilla vaan nähään.
        Ihan okei porukkaa näin muuten...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1529
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1153
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1029
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1028
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1021
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      5
      903
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      882
    Aihe