mis kaikki äänekosken komeet miehet??

amilia33

eipä niitä komeuksii oo näkynyt,ei kaupoilla,eikä kartsalla,ainoastaan mitä näkyy on isomahasia äijiä hakee S-marketista ja muualta kaljaa,sitähän te tarvitsette.

18

318

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arska_tehtaalla_

Sitä kun on sen verta kommee, nii pitää käydä aikaseen aamulla tai myöhään illalla, nii voi asioida rauhassa kaupassa.
      Vähän hankalaa päivällä mennä kauppaan kun kaikki varatut ja sinkut on flirttailemassa ja iskemässä silmää. Hedelmäosasto on paha kun kaikki naiset hivelee kiimoissaan kotimaan kurkkuja, ja näyttää suihinotto ja runkkaus eleitä. Liika on liikaa, vaikka ruppeehan sitä joskus lahjetta kiristämään kun aattelee että miten hieno ois tuollekkin vihjailevalle varatulle akalla antaa kunnolla munaa....

• saahansitäkattella

Mut näkeehän teitä komeita kun käytte ruokkiksella syömässä ;)

• Pettynyt1

Naistarjonta on äänekoskella todella huonoa. Paksujalkaisia ja rumia tanttoja riittää mutta ketä kiinnostaaa? Jyväskylässä parempi tarjonta joten sinne siis!

• Äänekoski

Ne eipä ole tullut käytyäkään vähään aikaan äänekoskella.
      (Vai pitääkö siellä sanoa Äänekkoskella?) Naurettava nimi tosiaan koko kylällä!
      Ylen uutisetkin lukevat nimen yhdellä k:lla, eli siis Äänekoski, eikä Äänekkoski.
      Opetelkaa itsekin oikea paikkakuntanne nimen lausuminen.
      Kun ensin opitte lukemaan ja kirjoittamaan.

• tatjaana.vot

Joo ei Äkin akat on tanttoja, kaula paksumpi päätä ja jalat kuin kessunhakkuupölkyt ja haisevat hieltä, Venäläiset naiset on sutjakoita ja kauniita sekä osaavat meikata ja käyttää parfyymeja niin kuin pitääkin.

• avot.vot

Harashoot sulle tatjaana. Puhut ihan asiaa. Unohdit mainita kireet pilut!!
        Niitähä meillä riittää vaikka muillekii jakkaa!!

• Arska_tehtaalla_

No hyi saatana, jotain venäläisiä kuulantyöntäjä akkoja. Ne pitäis kuoleman jälkeen pistää energia jätteisiin ku niissä on enemmän muovia kuin kiinalaisissa halpa autonrenkaissa. Pystyykö ne edes hymyilemään ku naama kireänä botoxista. Pillukin on kireä nii kauva kunnes botoxi häviää sieltäkin, ja pien munaiset ukot luulee isoissa kaupungeissa että ne akat muka nauttii....nauravat teille päin naamaa

• huonohomma
        Arska_tehtaalla_ kirjoitti:

No hyi saatana, jotain venäläisiä kuulantyöntäjä akkoja. Ne pitäis kuoleman jälkeen pistää energia jätteisiin ku niissä on enemmän muovia kuin kiinalaisissa halpa autonrenkaissa. Pystyykö ne edes hymyilemään ku naama kireänä botoxista. Pillukin on kireä nii kauva kunnes botoxi häviää sieltäkin, ja pien munaiset ukot luulee isoissa kaupungeissa että ne akat muka nauttii....nauravat teille päin naamaa

olla siulla kuiva ja kuihtunu kulli??

• werri

on joo,kun vievät vaan rahat teiltä suomalaisilta ukkeleilta.meikkiäkin niillä on varmaan yölläkin naamassa.mokomatkin virottaret.antavat persettään rahan toivossa.turkit päällä varmaan kesälläkin.hyi hyi.nenätkin on kuin golvi.

• ugueiejgd

Näin vakavasti sanoen...en ole nähnyt äänekoskella yhtään kaunista naista, oikeesti!!!

• UUHAAHUUHAAHUUH

ILLI ASUU ROTKOLASSA, MENE SINNE NORKOILEMAAN

• 38338838ieofkfkxk

Vai honkolassa

• tietoinen22

varattu ja naimisissa !

• amispellet

Kaikki komeet on muuttanu pois sieltä läskien akkojen ja amispettereiden keskeltä

• melamiesjareikä

Veneessä tappina. Kun yksi naitu neiti pyysi.

• Volga

Tule katsomaan mun luo, olen aika komea ja raitiskin kaiken lisäksi.

• Komeamees

Muuttanut muualle...

• ykskomee

Pitäs olla komee ja fiksu, mutta nainen on kuin paskaa syönyt siiderivalas, naama norsunvitulla ja jutut lähinnä ahterista. Ja arvostelee siellä S marketin kulmalla niinkuin olisi parempikin missi. Kuule....ei kiinnosta sinun leveä perse, joten seisoskele edelleen siinä S marketin kulmalla ja tukehdu pullaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe