Hej,
Olemme 40 parikunta ja tulemme toihin talveksi Leville. Tarvitsemme asuntoa 1-2 huonetta. Mielellaan kalustettu.
Vuokrataan asunto 15.12 - 30.04 Levilta
3
109
Vastaukset
- Ulosotto15
Mitä tapahtuu silloin,jos vuokra jää maksamatta.Meneekö silloin Vuokra perintään vai ulosottoon.Ja seuraako Vuokran maksamatta jättäminen esim.Kuoleman takia perintään.
- Häädöistä
Onko että kun saa häädöt.Joutuu kuitenkin korvaaman Vuokrakulut Vuokran Antajalle.Vai joutuuko muuttamaan johonkin toiseen vuokra Asuntoon.
- Metsähukala
Voit Vuokrata uuden Asunnon,jos Edunvalvojasi ei ole kieltänyt sinua tekemästä uutta vuokrasopimusta Uuden Vuokran Antajan Kanssa.Tai jos Edunvalvojaisi on rajoittanut Toimintakelpoisuuttasi.Et saa mistään hankittua uutta vuokrasopimusta.Etkä Luottoa tai lainaa.Edunvalvojat ovat yksi paska asia elämässäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996