Alcatel tabletti

9697

Ostin Alcatel one touch pixi 3 (8) tabletin eli Alcatelin mallin 9005X.

Jostain syystä en saa laitteen nettiyhteyttä toimimaan vaikka asensin SIM-kortin paikalleen .

Laite herjaa kuitenkin, että ei sim korttia. wi-fi yhteyden muodostaminen ei onnistu laitteella.

Onko tälle laitteelle löydettävissä Suomen tai Englanninkielisiä asennus ja käyttöohjeita.

Laitteen mukana toimitetut valmistajan käyttöohjeet ovat suppeat ja ylimalkaiset eivätkä auta ongelmassani.

Olen yrittänyt etsiä käyttöohjeita Googlettamalla sekä Youtubesta mutta Suomen taa edes Englannin kielellä ei näy löytyvän mitään ohjeita.

15

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdsafdsa

      Sammuta ja käynnistä uudelleen

      Mistä se on ostettu, eli onko siinä ylipäätään samat 3G/4G-taajuusalueet käytössä, kuin Suomessa? (suomessa 4G:ssä 1800MHz ja 2600MHz)

      Oletko kirjoittanut sim-kortin pin-koodin?

      • fdsafdsa

        Se on siis 3G-verkon laite näköjään. Kysy siltä keneltä ostit. Heidän pitäisi osata neuvoa.


      • 9697
        fdsafdsa kirjoitti:

        Se on siis 3G-verkon laite näköjään. Kysy siltä keneltä ostit. Heidän pitäisi osata neuvoa.

        Ostin R-kioskilta tuskin osaavat siellä neuvoa.


      • eiolisikannattanut
        9697 kirjoitti:

        Ostin R-kioskilta tuskin osaavat siellä neuvoa.

        Halvalla ei saa hyvää ja merkkikin huono..


      • 6997
        eiolisikannattanut kirjoitti:

        Halvalla ei saa hyvää ja merkkikin huono..

        En ole mikään asiantuntija ostin ensimmäistä tablettiani ja luin Tekniikkaparkki.fi:n arvion tabletista, joka oli positiivinen ja kertoi laitteen riittävän minun tarkoituksiini.


      • Perustarkistus menee siten, että sammutat laitteen, otat SIM -kortin pois ja pyyhkäiset kortin kontaktit kevyesti kontaktisprayhin kostutetulla puhtaalla liinalla, panet kortin takaisin ja käynnistät puhelimen. Toimiiko nyt mobiilidata ja puhelut?

        Koska et kerro, miksi et saa langatonta toimimaan, en tuossa voi auttaa.


      • ladakinonhyvä
        6997 kirjoitti:

        En ole mikään asiantuntija ostin ensimmäistä tablettiani ja luin Tekniikkaparkki.fi:n arvion tabletista, joka oli positiivinen ja kertoi laitteen riittävän minun tarkoituksiini.

        Juu sieltähän ne parhaat arvostelut saa:D Tyhmät ostajat kirjoittelee suosituksia mutta eivät tiedä mitään itse laitteesta..


      • Faktat
        eiolisikannattanut kirjoitti:

        Halvalla ei saa hyvää ja merkkikin huono..

        Ei muuten ole huono merkki. Tutkihan testejä mitä mieltä siellä ollaan.


      • Fakta2
        ladakinonhyvä kirjoitti:

        Juu sieltähän ne parhaat arvostelut saa:D Tyhmät ostajat kirjoittelee suosituksia mutta eivät tiedä mitään itse laitteesta..

        Siellä kyllä testaa ihan ammattilaiset.


      • hyvämerkki
        Fakta2 kirjoitti:

        Siellä kyllä testaa ihan ammattilaiset.

        Paras kännykkä oli aikoinaan, harmi ettei Suomesta saa uusimpia.


    • PPAP2

      ja menihän se sim nyt oikeaan slottiin, menihän?

      • 9697

        Kyllä se on oikeassa slotissa koska kerran tein jo sen virheen, että laitoin sen muistikortin slottiin. Ja jouduin maksamaan 20 euroa liikkeeseen siitä onkivat sen sieltä pois.

        Tässä tabletissa on se huono ominaisuus, että noissa korttipaikoissa on vain yksi aukko josta kortin saa työnnettyä sisään. Ei siis mitään luukkua jonka alla korttipaikka olisi. Siispä kun kortin on kerran laittanut paikalleen sen poissaamiseen tarvitaan joku erikoistyökalu, joka ei tietenkään ole pakkauksessa mukana.


      • 9697

        Sim kortissa se vika tosiaan oli. Kortti oli kyllä oikeassa slotissa mutta oli viallinen. Ostin vain uuden sim kortin ja sen jälkeen laite toimi ja nettiyhteys onnistui.


    • ilkkuri

      vähän samoja vaivoja. ei kaikki sivut aukea mutta koetan sinnikkäästi nyt putsata tätä korttia. Luotan kyllä vehkeeseen. kun länsilaite on.

    • Nyhky

      Ihan hyvä laite, riippuu aina tarpeista, naisiakin on erilaisia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1870
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1272
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      989
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      695
    Aihe