mITEN PÄÄSEE JUST BUSINESIN LÄPI EKASSA SAARESSA YKS TEHTÄVÄ ??? auta scuubi
AUTTAKAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Scuubi S tänne
6
683
Vastaukset
en valitettavasti tähän hätään muista koko tehtävää mut kyl se menee kunhan yrittää ja voit kattoa sieltä paussi tilasta tehtävä selostuksen sieltä viimeistään selviää
- Mazalus
:( :( :( :(
- Mazalus
noku se big-smoke ajaa sillä moottori-pyörällä nii sitte sieltä perästä tulee niitä muita prätkiä ja sitte auto/rekka en muista kumpi...nii sitte ne aina räjäyttää mut ja jos yrittää auton korjaus koodii nii se prätkä pamahtaa...tuleeko ny mieleen ??
Mazalus kirjoitti:
noku se big-smoke ajaa sillä moottori-pyörällä nii sitte sieltä perästä tulee niitä muita prätkiä ja sitte auto/rekka en muista kumpi...nii sitte ne aina räjäyttää mut ja jos yrittää auton korjaus koodii nii se prätkä pamahtaa...tuleeko ny mieleen ??
moottori pyöristä kannattaa ampua ajaja aina ja autoissa kuljettaja tai rengas se rekka räjähtää joka tapauksessa lopussa kun se tippuu sillalta et paras keino on vain ajaa ja ampua niin itse tein muuta neuvoa en osaa antaa
- Mestaripelaaja
scuubi kirjoitti:
moottori pyöristä kannattaa ampua ajaja aina ja autoissa kuljettaja tai rengas se rekka räjähtää joka tapauksessa lopussa kun se tippuu sillalta et paras keino on vain ajaa ja ampua niin itse tein muuta neuvoa en osaa antaa
Ensin kannattaa opetella kunnolla ampumaan, muutenhan tuosta tehtävästä ei läpi pääse. Rekkaa ei kannata edes yrittää ampua, kun se ei hajoa ampumalla. Moottoripyörät(niiden kuskit) kannattaa ampua välittömästi, ne on pahimpia. Autoja ei kannata ampua jos ne on liian lähellä, koska jos ne räjähtää, niin siin kuolee itekki. Sit lopussa ku big smoke hyppää prätkäl sen rekan yli, nii muistaa vaan ampua viemärin verkkoaidan rikki.
Thats it! - Mazalus
Mestaripelaaja kirjoitti:
Ensin kannattaa opetella kunnolla ampumaan, muutenhan tuosta tehtävästä ei läpi pääse. Rekkaa ei kannata edes yrittää ampua, kun se ei hajoa ampumalla. Moottoripyörät(niiden kuskit) kannattaa ampua välittömästi, ne on pahimpia. Autoja ei kannata ampua jos ne on liian lähellä, koska jos ne räjähtää, niin siin kuolee itekki. Sit lopussa ku big smoke hyppää prätkäl sen rekan yli, nii muistaa vaan ampua viemärin verkkoaidan rikki.
Thats it!Kiitti...yritän heti huomenna !! toivottavasti pääsen läpi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514