mITEN PÄÄSEE JUST BUSINESIN LÄPI EKASSA SAARESSA YKS TEHTÄVÄ ??? auta scuubi
AUTTAKAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Scuubi S tänne
6
648
Vastaukset
en valitettavasti tähän hätään muista koko tehtävää mut kyl se menee kunhan yrittää ja voit kattoa sieltä paussi tilasta tehtävä selostuksen sieltä viimeistään selviää
- Mazalus
:( :( :( :(
- Mazalus
noku se big-smoke ajaa sillä moottori-pyörällä nii sitte sieltä perästä tulee niitä muita prätkiä ja sitte auto/rekka en muista kumpi...nii sitte ne aina räjäyttää mut ja jos yrittää auton korjaus koodii nii se prätkä pamahtaa...tuleeko ny mieleen ??
Mazalus kirjoitti:
noku se big-smoke ajaa sillä moottori-pyörällä nii sitte sieltä perästä tulee niitä muita prätkiä ja sitte auto/rekka en muista kumpi...nii sitte ne aina räjäyttää mut ja jos yrittää auton korjaus koodii nii se prätkä pamahtaa...tuleeko ny mieleen ??
moottori pyöristä kannattaa ampua ajaja aina ja autoissa kuljettaja tai rengas se rekka räjähtää joka tapauksessa lopussa kun se tippuu sillalta et paras keino on vain ajaa ja ampua niin itse tein muuta neuvoa en osaa antaa
- Mestaripelaaja
scuubi kirjoitti:
moottori pyöristä kannattaa ampua ajaja aina ja autoissa kuljettaja tai rengas se rekka räjähtää joka tapauksessa lopussa kun se tippuu sillalta et paras keino on vain ajaa ja ampua niin itse tein muuta neuvoa en osaa antaa
Ensin kannattaa opetella kunnolla ampumaan, muutenhan tuosta tehtävästä ei läpi pääse. Rekkaa ei kannata edes yrittää ampua, kun se ei hajoa ampumalla. Moottoripyörät(niiden kuskit) kannattaa ampua välittömästi, ne on pahimpia. Autoja ei kannata ampua jos ne on liian lähellä, koska jos ne räjähtää, niin siin kuolee itekki. Sit lopussa ku big smoke hyppää prätkäl sen rekan yli, nii muistaa vaan ampua viemärin verkkoaidan rikki.
Thats it! - Mazalus
Mestaripelaaja kirjoitti:
Ensin kannattaa opetella kunnolla ampumaan, muutenhan tuosta tehtävästä ei läpi pääse. Rekkaa ei kannata edes yrittää ampua, kun se ei hajoa ampumalla. Moottoripyörät(niiden kuskit) kannattaa ampua välittömästi, ne on pahimpia. Autoja ei kannata ampua jos ne on liian lähellä, koska jos ne räjähtää, niin siin kuolee itekki. Sit lopussa ku big smoke hyppää prätkäl sen rekan yli, nii muistaa vaan ampua viemärin verkkoaidan rikki.
Thats it!Kiitti...yritän heti huomenna !! toivottavasti pääsen läpi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510272
- 816863
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon444964- 614567
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724296Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333873- 472888
- 362675
- 402310
- 2161912