AUTTAKAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Scuubi S tänne

Mazalus

mITEN PÄÄSEE JUST BUSINESIN LÄPI EKASSA SAARESSA YKS TEHTÄVÄ ??? auta scuubi

6

648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en valitettavasti tähän hätään muista koko tehtävää mut kyl se menee kunhan yrittää ja voit kattoa sieltä paussi tilasta tehtävä selostuksen sieltä viimeistään selviää

• Mazalus

:( :( :( :(

• Mazalus

noku se big-smoke ajaa sillä moottori-pyörällä nii sitte sieltä perästä tulee niitä muita prätkiä ja sitte auto/rekka en muista kumpi...nii sitte ne aina räjäyttää mut ja jos yrittää auton korjaus koodii nii se prätkä pamahtaa...tuleeko ny mieleen ??

• Mazalus kirjoitti:

noku se big-smoke ajaa sillä moottori-pyörällä nii sitte sieltä perästä tulee niitä muita prätkiä ja sitte auto/rekka en muista kumpi...nii sitte ne aina räjäyttää mut ja jos yrittää auton korjaus koodii nii se prätkä pamahtaa...tuleeko ny mieleen ??

moottori pyöristä kannattaa ampua ajaja aina ja autoissa kuljettaja tai rengas se rekka räjähtää joka tapauksessa lopussa kun se tippuu sillalta et paras keino on vain ajaa ja ampua niin itse tein muuta neuvoa en osaa antaa

• Mestaripelaaja
        scuubi kirjoitti:

moottori pyöristä kannattaa ampua ajaja aina ja autoissa kuljettaja tai rengas se rekka räjähtää joka tapauksessa lopussa kun se tippuu sillalta et paras keino on vain ajaa ja ampua niin itse tein muuta neuvoa en osaa antaa

Ensin kannattaa opetella kunnolla ampumaan, muutenhan tuosta tehtävästä ei läpi pääse. Rekkaa ei kannata edes yrittää ampua, kun se ei hajoa ampumalla. Moottoripyörät(niiden kuskit) kannattaa ampua välittömästi, ne on pahimpia. Autoja ei kannata ampua jos ne on liian lähellä, koska jos ne räjähtää, niin siin kuolee itekki. Sit lopussa ku big smoke hyppää prätkäl sen rekan yli, nii muistaa vaan ampua viemärin verkkoaidan rikki.
        Thats it!

• Mazalus
        Mestaripelaaja kirjoitti:

Ensin kannattaa opetella kunnolla ampumaan, muutenhan tuosta tehtävästä ei läpi pääse. Rekkaa ei kannata edes yrittää ampua, kun se ei hajoa ampumalla. Moottoripyörät(niiden kuskit) kannattaa ampua välittömästi, ne on pahimpia. Autoja ei kannata ampua jos ne on liian lähellä, koska jos ne räjähtää, niin siin kuolee itekki. Sit lopussa ku big smoke hyppää prätkäl sen rekan yli, nii muistaa vaan ampua viemärin verkkoaidan rikki.
        Thats it!

Kiitti...yritän heti huomenna !! toivottavasti pääsen läpi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      88
      8139
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6238
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6178
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4731
    5. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3235
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      3224
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2779
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      42
      2711
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      43
      2661
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      56
      2562
    Aihe