Hei, kyselen nyt hiukan tyhmiä, mutta olen aika torvelo näiden laitteiden kanssa, joten antakaa armoa.
Ostin tuossa uuden Acer LCD Monitorin (malli K242HL) ja huomasin sitä kytkiessäni, että siinä ei ole HDMI- eikä äänipiuhalle ollenkaa paikkaa. Kysynkin, että meninkö hölmöyksissäni ostamaan näytön, josta ei saa ollenkaan ääntä ulos? Tässä näytössä on kuitenkin äänelle voimakkuusnäppäin, mutta äänipiuhalle ei tosiaan ole mitään paikkaa.
Jos ei tästä näytöstä tosiaan saa ääntä ulos millään keinolla niin pakko mennä vaihtamaan, mutta kuulisin silti mielellään joltain minua fiksummalta jos tälle mitään voi tehdä. Kiitokset etukäteen!
"No speaker" näyttö
Merkkinimike
1
108
Vastaukset
- L4YVcfma
Ei ole. Ei.
Näyttöjen äänet tulevat kuin tulitikkuaskista. Osta erilliset kaiuttimet niin saat paremmat äänet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354309Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151599Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481556Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2191414- 371317
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ881088Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321072Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481062Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671041- 631000