MÄ EN TAJUA MULLA ON KAKSI TYTTÖYSTÄVÄÄ TOINEN SAN FIERROSSA SE SAIRAANHOITAJA JA TOINEN LAS VENTURASISSA SE MINKÄ SAA SIITÄ SEURAAMIS TEHTÄVÄSTÄ NIIN EN TAJUA KUI KAKSINPELI EI ONNISTU ON ENNENKIN ONNISTUNUT AUTTAKAA JOS JOKU TIETÄÄ
KAKSINPELI
7
683
Vastaukset
ota se caps lock pois sit voi jopa tulla enemmän neuvoja koska isolla kirjoittaminen on kuin huutais ja ei huutajaa tee mieli auttaa
- Mazalus
No älä nyt leiki jotain san andreaksen seriffiä pollee maha !!! :)
- Mazalus
Mazalus kirjoitti:
No älä nyt leiki jotain san andreaksen seriffiä pollee maha !!! :)
vitsi mielellä ... :)
Mazalus kirjoitti:
vitsi mielellä ... :)
eipäs solvata san adnreasta ei siel näin huonoa sheriffiä ole=) mutta alla kaikille tiedoks sheriffin toiminta
Sheriffit saavat käyttää harkintavaltaansa poistaessaan viestejä. Joillakin keskustelupalstoilla voi olla tiukempi linja kuin toisilla palstoilla ja tämä keskustelijoiden on hyväksyttävä.
Sheriffiä ei kannata turhaan syyttää sensuroinnista. Poistetut viestit eivät useinkaan edusta keskustelun laadukkainta tasoa.(kuten miten autolla ajetaan)
Sheriffit voivat halutessaan siivota oman palstansa turhanpäiväisistä viesteistä, kuten tyhjistä tai lähes tyhjistä viesteistä.(esim vain otsikko)
Muista: Kun sheriffi poistaa viestin, poistuu samalla myös kaikki sen alla olevat vastaukset. Niitä ei siis erikseen sensuroida.- Mazalus
scuubi kirjoitti:
eipäs solvata san adnreasta ei siel näin huonoa sheriffiä ole=) mutta alla kaikille tiedoks sheriffin toiminta
Sheriffit saavat käyttää harkintavaltaansa poistaessaan viestejä. Joillakin keskustelupalstoilla voi olla tiukempi linja kuin toisilla palstoilla ja tämä keskustelijoiden on hyväksyttävä.
Sheriffiä ei kannata turhaan syyttää sensuroinnista. Poistetut viestit eivät useinkaan edusta keskustelun laadukkainta tasoa.(kuten miten autolla ajetaan)
Sheriffit voivat halutessaan siivota oman palstansa turhanpäiväisistä viesteistä, kuten tyhjistä tai lähes tyhjistä viesteistä.(esim vain otsikko)
Muista: Kun sheriffi poistaa viestin, poistuu samalla myös kaikki sen alla olevat vastaukset. Niitä ei siis erikseen sensuroida.Se oliki enemmän vitsi mielellä ja huom.siellä ei oo noin hyvii seriffejä... =) *vitsii toi mun edellinen viesti*
"Terveisin Matti" Mikä on sun oikee nimi scuubi ? - Mazalus
scuubi kirjoitti:
eipäs solvata san adnreasta ei siel näin huonoa sheriffiä ole=) mutta alla kaikille tiedoks sheriffin toiminta
Sheriffit saavat käyttää harkintavaltaansa poistaessaan viestejä. Joillakin keskustelupalstoilla voi olla tiukempi linja kuin toisilla palstoilla ja tämä keskustelijoiden on hyväksyttävä.
Sheriffiä ei kannata turhaan syyttää sensuroinnista. Poistetut viestit eivät useinkaan edusta keskustelun laadukkainta tasoa.(kuten miten autolla ajetaan)
Sheriffit voivat halutessaan siivota oman palstansa turhanpäiväisistä viesteistä, kuten tyhjistä tai lähes tyhjistä viesteistä.(esim vain otsikko)
Muista: Kun sheriffi poistaa viestin, poistuu samalla myös kaikki sen alla olevat vastaukset. Niitä ei siis erikseen sensuroida.Miten muute pääsee seriffiks ??? scuubi ?
Mazalus kirjoitti:
Miten muute pääsee seriffiks ??? scuubi ?
http://keskustelu.suomi24.fi/sheriffi/hakemus.chtml ja oikeeta nimeä en kerro=) huomaa vain erittäin hyvin perusteltut sheriffit otetaan ja sellasella missä on jo ei pääse (esim. muut auto pelit on ilman sitä)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592