KAKSINPELI

JACK O´NEILL

MÄ EN TAJUA MULLA ON KAKSI TYTTÖYSTÄVÄÄ TOINEN SAN FIERROSSA SE SAIRAANHOITAJA JA TOINEN LAS VENTURASISSA SE MINKÄ SAA SIITÄ SEURAAMIS TEHTÄVÄSTÄ NIIN EN TAJUA KUI KAKSINPELI EI ONNISTU ON ENNENKIN ONNISTUNUT AUTTAKAA JOS JOKU TIETÄÄ

7

683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ota se caps lock pois sit voi jopa tulla enemmän neuvoja koska isolla kirjoittaminen on kuin huutais ja ei huutajaa tee mieli auttaa

      • Mazalus

        No älä nyt leiki jotain san andreaksen seriffiä pollee maha !!! :)


      • Mazalus
        Mazalus kirjoitti:

        No älä nyt leiki jotain san andreaksen seriffiä pollee maha !!! :)

        vitsi mielellä ... :)


      • Mazalus kirjoitti:

        vitsi mielellä ... :)

        eipäs solvata san adnreasta ei siel näin huonoa sheriffiä ole=) mutta alla kaikille tiedoks sheriffin toiminta

        Sheriffit saavat käyttää harkintavaltaansa poistaessaan viestejä. Joillakin keskustelupalstoilla voi olla tiukempi linja kuin toisilla palstoilla ja tämä keskustelijoiden on hyväksyttävä.

        Sheriffiä ei kannata turhaan syyttää sensuroinnista. Poistetut viestit eivät useinkaan edusta keskustelun laadukkainta tasoa.(kuten miten autolla ajetaan)

        Sheriffit voivat halutessaan siivota oman palstansa turhanpäiväisistä viesteistä, kuten tyhjistä tai lähes tyhjistä viesteistä.(esim vain otsikko)

        Muista: Kun sheriffi poistaa viestin, poistuu samalla myös kaikki sen alla olevat vastaukset. Niitä ei siis erikseen sensuroida.


      • Mazalus
        scuubi kirjoitti:

        eipäs solvata san adnreasta ei siel näin huonoa sheriffiä ole=) mutta alla kaikille tiedoks sheriffin toiminta

        Sheriffit saavat käyttää harkintavaltaansa poistaessaan viestejä. Joillakin keskustelupalstoilla voi olla tiukempi linja kuin toisilla palstoilla ja tämä keskustelijoiden on hyväksyttävä.

        Sheriffiä ei kannata turhaan syyttää sensuroinnista. Poistetut viestit eivät useinkaan edusta keskustelun laadukkainta tasoa.(kuten miten autolla ajetaan)

        Sheriffit voivat halutessaan siivota oman palstansa turhanpäiväisistä viesteistä, kuten tyhjistä tai lähes tyhjistä viesteistä.(esim vain otsikko)

        Muista: Kun sheriffi poistaa viestin, poistuu samalla myös kaikki sen alla olevat vastaukset. Niitä ei siis erikseen sensuroida.

        Se oliki enemmän vitsi mielellä ja huom.siellä ei oo noin hyvii seriffejä... =) *vitsii toi mun edellinen viesti*




        "Terveisin Matti" Mikä on sun oikee nimi scuubi ?


      • Mazalus
        scuubi kirjoitti:

        eipäs solvata san adnreasta ei siel näin huonoa sheriffiä ole=) mutta alla kaikille tiedoks sheriffin toiminta

        Sheriffit saavat käyttää harkintavaltaansa poistaessaan viestejä. Joillakin keskustelupalstoilla voi olla tiukempi linja kuin toisilla palstoilla ja tämä keskustelijoiden on hyväksyttävä.

        Sheriffiä ei kannata turhaan syyttää sensuroinnista. Poistetut viestit eivät useinkaan edusta keskustelun laadukkainta tasoa.(kuten miten autolla ajetaan)

        Sheriffit voivat halutessaan siivota oman palstansa turhanpäiväisistä viesteistä, kuten tyhjistä tai lähes tyhjistä viesteistä.(esim vain otsikko)

        Muista: Kun sheriffi poistaa viestin, poistuu samalla myös kaikki sen alla olevat vastaukset. Niitä ei siis erikseen sensuroida.

        Miten muute pääsee seriffiks ??? scuubi ?


      • Mazalus kirjoitti:

        Miten muute pääsee seriffiks ??? scuubi ?

        http://keskustelu.suomi24.fi/sheriffi/hakemus.chtml ja oikeeta nimeä en kerro=) huomaa vain erittäin hyvin perusteltut sheriffit otetaan ja sellasella missä on jo ei pääse (esim. muut auto pelit on ilman sitä)


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe