verenpainelääkkeet ja erektio

lääkkeetapuun

Mulla on ollu käytössä losatrix verenpainelääke ja herännyt epäilys että se heikentää erektioita.viimeisen vuoden on seisokki heikentynyt .testosteroidin taso on testattu ja vähän alentunut iän myötä.onko muilla samaa ongelmaa tullut losatrixin kanssa?

9

7710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olehyvä1294819
      • Anonyymi

        Mul ei.


    • older

      ehkä vaihdoin itse candesartan on mielestäni parempi

    • abcdxyc

      Minulla on 15 vuotta ollut micardis verenpainelääke, minkä aikana olen havainnut erektion heikkenemistä. Sain siihen sain avuksi panteston lääkkeen, en ole suuria vaikutuksia havainnut. Pari vuotta sitten tuli myös 2-tyypin diapeteksen hoitoon metforem lääke. Erektio on edelleen heikentynyt. Oletan lääkityksellä olevan negatiivisen vaikutuksen erektioon ja olen yrittänyt hoitoa terveellisillä elämän tavoilla, että pääsisin lääkkeistä eroon.

    • exramiprill

      Jos verenpainelääkitys johtuu osittainkaan elämäntavoista niin niissä on syy erektiovaikeuksiin.
      Radikaali muutos elämäntapoihin ja puolessa vuodessa voin jättää lääkityksen pois.
      Ravinnon laatu, savuttomuus ja täydellinen alkoholittomuus sekä riittävästi sopivan intensiivistä liikuntaa niin tulosta tulee.
      Ns. "hyötyliikunta" ei ole riittävää eikä "ulkoilu riittävän kuormittavaa.

    • ihanomavalintasion

      Korkea verenpaine ei ole itsenäinen sairaus, vaan oire niinkuin on esimerkiksi kuume.

      Molemmissa tapauksissa olisi hyvä selvittää oireen aiheuttaja.

      Suomessa noin miljoona ihmistä syö verenpainelääkkeitä!

      http://personal.inet.fi/koti/remeli/verenpaine.htm

    • Anonyymi

      lääkärit sivuuttaa syyn ja hoitaa vain oiretta. näin toimii kokoomuslääketiede

    • Anonyymi

      täällä nuori 23v kundi jolla on synnynäisenä sairauksena korkea verenpaine, yläpaine ainuastaan.
      Nappuloina itellä tähän on losatrix ja amlotario ja näitä napsimalla saa erektio häiriön 100% varmuudella.
      Olen syntymästä lähtien noudattanut erinomaista ruokavaliota ja ottanut ravintolisiä ja kroppakin on kuin täydelisellä atleetikolla voimineen mutta kunnes aloitin lääkityksen niin hävisi seisokkinikin sitten.
      Tiedoksi muillekkin vuan, kannattaa lääkäriltä kysyä vaihtoon vaihtoehtona lääke mikä ei vaikuta erektioon.

    • Anonyymi

      Ja itselleni urologi on taas nimenomaan määrännyt verenpainelääkkeitä erektiohäiriöön. En ole vielä aloittanut. Kun juurikin mietityttää moinen asia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe