Ulkouima-allas auki talvella

simosimmari

Tarttis löytää apartamentos missä olisi ulkouima-allas käytössä marras-joulukuussa.

9

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • umaanvaan

Melkein kaikissa auki.

• Miesiehan

Niin siis varmaan melkeis kaikissa Huoneistohoteleissa auki... Taloyhtiöt sitten erikseen.....

• Ilmastonmuutos

Merikin on ollut jäätön viime vuosina.

• piippahattu

Auki on jokaisessa hotellissa ja huoneistohotellissa mutta altaan vesi ei ole lämmitettyä mutta ei siellä jäätkään helise joukossa, joten tarkenee....

• marraskuussaPyriin

Me valitsimme Apartamentos Pyr hotellin sen takia kun siellä on lämmitetty uima-allas. On varmaan muitakin, mutta huonosti mainostavat siitä sivuillaan.

• simosimmari

Onkos Pyr hotellista kokemuksia kellään???

• Avantouimari112

Pyr hotelli on melko kulahtanut, lähempänä motellia kuin hotellia. Rannikolla ei yleensä ole altaat taloyhtiöissä talvella auki, koska espanjalainen harvemmin allasta talvella käyttää. Meri on aina auki, jos tekee mieli uida.

• marraskuussaPyriin

Luin paljonkin arvosteluja netistä, ennenkuin varasin huoneiston Apartamenos hotelli PYRistä. Luin toki että hotelli olisi päivityksen tarpeessa, mutta huoneet ovat siistit ja puhtaat, vaikkakin "kulahtaneet". Tärkeintä meille olikin että on se lämmitetty uima-allas ja lämmitys huoneistoissa, koska illat ja yöt ovat viileitä loppuvuodesta.
      Siis omakohtaista kokemusta ei vielä ole. Olen kylläkin käynyt Fuengirolassa ja nähnyt tämän hotellin jonka sijainti on fantastinen, keskellä kaikkea.
      mm. Tjäreborg käyttää tätä hotellia.
      http://www.tjareborg.fi/espanja/fuengirola/pyr

• Torreblanca

Pyr on huippusijainnilla ja joo on jo parhaat päivänsä nähnyt ja vähän nuhjuinen, mutta huoneet ja allasalue ovat ihan ok. Kyllä siellä mielellään asustelee ja kannattaa pyytää parveke ei baarikadun puolelle, niin saa nukkua yönsä rauhassa. Lämmitetty allas plussaa ja ei todellakaan mikään itsestäänselvyys kaikkialla.

Pyriä vastapäätä kävelykadun "alapuolella" on todella hyviä ja edullisia ravintoloita. Yksi ehdottomasti käymisen arvoinen on LoLa cafe bar joka sijaitsee Burger Kingiä vastapäätä tien toisella puolen. Naurettavan edulliset hinnat ja laatu sekä tuoreus on priimaa tapaksissa ja annoksissa. Lisäksi Fugen maukkain paella ja paras palvelu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe