Foxilta tuleva ohjelma on kiinnittänyt huomioni eritoten upean (?) konstaapeli
Anu Peuran vuoksi.Jämäkkä ja osaava poliisi jota miespoliisipari tuntuu tarvit-
sevan tukalissa tilanteissa tien päällä.Olen ihastunut <3
Lapin Poliisit
35
8186
Vastaukset
- PepinPitkäTossu
Ihastele sinä vaan "Likinäköistä Lettipäätä", sehän on tyttöihiminen Kempasta.
Peuran kusemakin on yli 300 km ;))))))))))) - MikaHeik
Joo yks tiukkapipoisin kyttä mitä Suomi päällään kantaa.ammattikunnan häpeä
- Jarinyki
Totta, Peuralla nuttura niin kireällä, jotta veri ei kierrä! 5 km:n ylitys ja sakkoa pitää alkaa kirjoitella.
Kukaan noista Lapin poliiseista ei pärjäisi etelän kaupungeissa, missä pitää osata käyttää järkeä asiakkaiden kanssa.
Lapissa pullamössöpoliisit osaavat vain sakottaa helppoja autoilijoita, tiukemmissa paikoissa eivät pärjäisi lainkaan! - seisstop
Virkaintoisimmat ja sakoitusintoisimmat poliisit löytyvät etelä-Suomesta.
Ikäryhmästä 25-45 vuotiaat.
Vanhemmilla poliiseilla yleensä tervettä lojaalisuutta töihinsä. - antaamennäävaan
Jänkälä lapin poliiseista ainakin helvetin hyvä karaokelaulaja.
Lauleskeli Teneriffalla viime vuonna. - Naema-Aslak
Nyt tarvis löytää Anu Peura. Minulle just sopiva morsian.
- Anonyymi
Tiedän mistä löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän mistä löytyy
Siinä on Anu oikealla puolella tumputtamista sinulla yksinäisen yöhösi
https://sire-media-foxfi.fichub.com/fox_fi/serie-main/156909.1024x576.jpg
- Anonyymi
Peuran ammattitaito on hyvä, Hieman kannattaisi kuitenkin miettiä, mitä mediassa sanoo. Olen muutaman jakson katsonut ja kahdesti olen kuullut hänen sanonut katsastuksesta asioita, joita ei pitäisi sanoa ja yleistää.
Molemmilla kerroilla hän väittää katsastajien rikkovan lakeja ja asetuksia jättämällä vikoja kirjaamatta, koska katsastus on kilpailutettua toimintaa nykyään.
Tähän en usko ja sellaista mielikuvaa ei pitäisi mediassa jakaa,
Katsastajat ja poliisi kuitenkin toimivat saman asian puolesta, liikenneturvallisuuden ja yhteisen hyvän edistämiseksi. - Anonyymi
Noista Lapin Poliiseista ei kukaan pärjäisi esim. Hesan piirissä kovien tilanteiden keskellä!
Ovat kaikki täysiä pullamössöporukkaa, sakottaminen ylinopeuksista ainoa johon pystyvät! - Anonyymi
Nuorten piinaaminen on tärkein asia tälle parivaljakolle.
- Anonyymi
Hitto,mikä nainen !!
- Anonyymi
Hyvää yötä erektiot...🤣
- Anonyymi
Eiköhän ne poliisien arvostelijat ole itse saaneet sakot ja siksi katkeria. Kyllähän sakotkin voi kiistää ja perua, jos sakko on aiheeton. Ei poliisi aiheetta sakota.
- Anonyymi
Tuuheat hiusletit, wash and go. Seuraavava miss suomi...🤣🤣
- Anonyymi
Miten minusta tuntuu, että jonkinlainen miss/mr-Suomi sielläkin kirjoittelee. Käytös ainakin on priimaluokkaa.
- Anonyymi
Yhdessä jaksossa se Esa Pakarisen näköinen poliisi sanoi lähtevänsä lomalla Thaimaahan.
- Anonyymi
Täys idiootti toi Peura. Kuvittelee olevansa parempi ihminen kuin muut. Tekee itsekin rikoksia työpaikalla ku kertoo avoimesti työasioita ulkopuolisille
- Anonyymi
Sitä niin luottaa sokeasti meidän virkavaltaan mutta nyt pitää miettiä onko oikeesti näin
- Anonyymi
Kyllä näin on. On itse henkilökohtaisesti kertonut minulle työhön liittyviä asioita vaikka ei saisi kertoa. Asia on nyt niin että hänestä on tehty rikosilmoitus vaitiolovelvollisuuden rikkomisesta.
- Anonyymi
Vittuillut tarpeeksi tunnuksilla Sukeva 8999998, muurola1199999. Molemmista out, sukevassa istunut päivääkään/paossa. Muurolasta kadonnut jo 1994/alkuvuodesta/paossa. Kykenen.... Arvostelusi sotii yleiskäsitettä ,viranomaisten tuttu. Eli lesbo,/homo epäiltyjä. Älä koskaan soita IHMISELLE, koska ne ovat jo MUN jäljiltä luuta/verta V.AIN. Minä sisuksissani myöten tiedän LAITEMAAILMA, vain.
- Anonyymi
On siinä sitten niin ruma nainen. Hyi helvetti että oksettaa ku näkee kyseisen ihmisen
- Anonyymi
voi ku leteistä kii ja takaapäin
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17410168Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523425Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493163- 642835
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032189- 1162163
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251993Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671608Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221386Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121356