varasimme ecekrö linen risteilyn lahjakortin koodilla, nyt kadotimme kyseisen lahjakortin,
Pääsemmekö me laivaan , ja joudummeko maksamaan jotain ylimääräistä lähtöselvityksessä
eckerö line lahjakortin puuttuminen
17
1237
Vastaukset
- Listahinnalla
Tietty pääsette. Ihan kuten jokainen tavallinen matkaaja. Maksatte matkan listahinnan. And thats it!
- Uusavuton-olet
Pelkäätkö uusavuton puhelimen syövän sinut.
Soita Eckerön matkamyyntiin ja kysy! - Posti.Otto
Ette pääse. Lahjakortin koodin on "yleinen" ei siis kuponkikohtainen.
Todettakoon vielä että ainoastaan TallinkSiljalla on mahdollista reissata ilman fyysistä kumponkia koska niissä on käytössä kuponkikohtainen koodi.
Uskoisin että kuitenkin pääsette laivaan maksamalla normaalin matkahinnan, tai jos on kiltti virkailija niin hyväksyy matkan ilman kupongin pois ottoa
Ja hänhän EI kysynyt mistä saa tiedon vaan pääseekö- Niin-aina
Heti kun tulee pätevä neuvo, tulee besserwisser kuvioihin mukaan, antaa samat neuvot ja kauhistelee muuta adekvaattia tietoutta.
- Näsäviisaudesta
Niin-aina kirjoitti:
Heti kun tulee pätevä neuvo, tulee besserwisser kuvioihin mukaan, antaa samat neuvot ja kauhistelee muuta adekvaattia tietoutta.
Se on yleensä näsäviisaan osana, avaus on oikein taas näsäviisauden näyttöä pahimmillaan, ja ilmeisesti tekeleen taustalta löytyy vanha tuttumme Pakettiautomaatti (tai millä nikillä sitten kulloinkin "viisauksiaan" kirjoittelee) tietovisailuineen
- ViestipuuTaiSattuPahast
Näsäviisaudesta kirjoitti:
Se on yleensä näsäviisaan osana, avaus on oikein taas näsäviisauden näyttöä pahimmillaan, ja ilmeisesti tekeleen taustalta löytyy vanha tuttumme Pakettiautomaatti (tai millä nikillä sitten kulloinkin "viisauksiaan" kirjoittelee) tietovisailuineen
Kyllä mua sua ymmärrän, onhan se ahdistavaa kun ei ole käytännön kokemusta. Koitetaan siis päteä vain netti tiedoilla :( :(
Noh itse teen ensi viikolla reissun Tallinkilla Tallinnaan... Sitten saamme vihdoni tännekin palstalle vastauksen siihen tupkakka asiaan joka ei netistä selviä :d
Koita vaikka säästää rahaa ja mennän vaikkapa amorellalle, 50 eurolla pärjää hyvin... voisi päteä sitten seuraavan vuoden nippelitiedoillas :) - Tiedoksesi
ViestipuuTaiSattuPahast kirjoitti:
Kyllä mua sua ymmärrän, onhan se ahdistavaa kun ei ole käytännön kokemusta. Koitetaan siis päteä vain netti tiedoilla :( :(
Noh itse teen ensi viikolla reissun Tallinkilla Tallinnaan... Sitten saamme vihdoni tännekin palstalle vastauksen siihen tupkakka asiaan joka ei netistä selviä :d
Koita vaikka säästää rahaa ja mennän vaikkapa amorellalle, 50 eurolla pärjää hyvin... voisi päteä sitten seuraavan vuoden nippelitiedoillas :)Sinulle tiedoksi: Amorella ei aja Tallinnaan. Etkä voi nousta siihen Helsingistä.
- HäivyTaiTapanSut
Tiedoksesi kirjoitti:
Sinulle tiedoksi: Amorella ei aja Tallinnaan. Etkä voi nousta siihen Helsingistä.
Voi raukka parka kun et pääse edes Helsingistä saati Turusta lähtevään laivaan :)
Noh koita kerätä vaikkapa 50€ sillä pärjää hyvin. Saisit kerrankin käytännön kokemusta, voisit päteä pitkään nippelitiedoilla :D
- Järki-käteen
Tätä on siis näsäviisaus:
"Pääsemmekö me laivaan "
Tietty pääsette. Ihan kuten jokainen tavallinen matkaaja.
''' Huom. sana tavallinen.
"Joudummeko maksamaan jotain ylimääräistä lähtöselvityksessä"
Maksatte matkan listahinnan.
Aloitus kysymysmuodossa. Eli siis odotetaan vastausta. Kun paikka, mistä se varma paikkansa pitävän vastauksen saa, "EI kysynyt mistä saa tiedon vaan pääseekö" - tyhmin vastaus, minkä tiedusteluun voi antaa.
Sitten tiedon huipentuma löytyykin vastauksesta "Näsäviisaudesta
24.10.2015 15:53. Kyllä tuolla tiedolla aloittaja jo selviääkin. Menee vain automaatille selvittämään asian?
Hei, otas joskus järkes käteen. Ei paina edes paljoa!- hemma_med_mamma
Kyllä huomaa, että on ala-asteikäisiä syyslomalla kotona notkumassa.
- Tee-testi-toimivuudesta
Meneppä vaikka johonkin lähellä olevaan liikkeeseen, tee siellä ostos. Kassalla kerrot sinulla olevan lahjakortti mutta olet hukannut sen. Kysy seuraavaksi jos kuitenkin saisit nuo tavarat kun sinulla on ollut sellainen lahjakortti, mutta nyt se on hukkunut. Saat varmasti tuolla testaamalla myös vastauksen tähän nykyiseenkin ongelmaasi
- Siinäpä-sitä-taas
Niin, asiahan on itsestään selvyys kaikille. Paitsi tuolle yhdelle vakivänkääjälle, joka syyttää muita näsäviisaiksi, koska heillä on hänen näkemyksestään poikkeava näkemys.
- Tee_testi_toimivuudesta
Siinäpä-sitä-taas kirjoitti:
Niin, asiahan on itsestään selvyys kaikille. Paitsi tuolle yhdelle vakivänkääjälle, joka syyttää muita näsäviisaiksi, koska heillä on hänen näkemyksestään poikkeava näkemys.
No kerro miten yleensä minkäkin hukkaat, voitko käyttää hukkaamasi kuitenkin vain toteamalla sinulla olleen sellaisen, mutta nyt olet sen hukannut. Kaikkihan silloin "hukkaisivat lahjakortit" ja vetoaisvat siihen. asia on itsestään selvyys jos osaa ajatella loppuun asti, Siinäpä-sitä-taas OLIKIN TAAS KERRAN.
Ei se näkemys muutu jos on jotain hukannut, se on hukassa kuten yllä olevasta huomaa, Pakettiautomaatilla taas kerran termit ja lahjakortit hukassa
Olisit nyt vain testannut ennen itsestään selvyyksiäsi ja termejsi.
Pakettiautomaatti on varmasti ainoa laatuaan jolla on hukkaamisilleensäkin omat termit ...
- Jokainen-tietää
Voisko tämän selvempää trollausaloitusta enää olla? Mutta hyvin ne tuntuvat aina purevan.
Ei kukaan selväjärkinen edes kysy moista!- pakettiautomaatista
"Voisko tämän selvempää trollausaloitusta enää olla"
No eipä tällä palstalla ole ollut juuri kuin Provoaloituksia Pakettiautomaatin ilmaannuttua häiriköimään palstan keskusteluita, itse laivamatkailuun liittyvä keskustelu kommentointineen on mennyttä palstalla, ei ole kuin Pakettiautomaatin tietovisailu taxfreestä, terminaaleista ym. lahjakorteista tai lähtösevitys automaattien sijainneista, tms ....
"Ei kukaan selväjärkinen edes kysy moista"
pitää paikkansa, mutta Pakettiautomaatille tuo on elinehto, elinehtona jotta joku hänet huomaisi.
Ja kirjoittajalle Jokainen-tietää,, kukaan ei vaan enää viitsi leveillä tuolla itsestään selvyydelle, onhan tuo pakettiautomaatin provoilu ja häiriköinti jatkunut pitkään - Taas-uusi
pakettiautomaatista kirjoitti:
"Voisko tämän selvempää trollausaloitusta enää olla"
No eipä tällä palstalla ole ollut juuri kuin Provoaloituksia Pakettiautomaatin ilmaannuttua häiriköimään palstan keskusteluita, itse laivamatkailuun liittyvä keskustelu kommentointineen on mennyttä palstalla, ei ole kuin Pakettiautomaatin tietovisailu taxfreestä, terminaaleista ym. lahjakorteista tai lähtösevitys automaattien sijainneista, tms ....
"Ei kukaan selväjärkinen edes kysy moista"
pitää paikkansa, mutta Pakettiautomaatille tuo on elinehto, elinehtona jotta joku hänet huomaisi.
Ja kirjoittajalle Jokainen-tietää,, kukaan ei vaan enää viitsi leveillä tuolla itsestään selvyydelle, onhan tuo pakettiautomaatin provoilu ja häiriköinti jatkunut pitkäänPaqnkki on sen uusin nikki:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13901003/keskusteluyalueen-uudistus---aprillia#comment-81364622
- Saanko-ostokset
Kaupan kassalla.
Hei, mä unohdin lompakon kotiin. Siellä on rahaa. Saanha mä nyt nää ostokset, ku mulla on rahaa.
Onnistuuko tuo joka Tokmannilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611175
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421664Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61066Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo102991