Ikävä omaa.........

räkänokkaa......
<3

20

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elluhallo

      IKÄVÄ
      MULLAKIN sua RISTO
      ehkä ystävänä?????
      Kun en tunne
      Tai tunnen muutaman lauseen verran
      Olet kiva
      Olet välittävä
      Olet lämmin
      Olet greisi
      Sinusta huokuu rakkauden puute
      Niin kuin monesta muusta

      • Huomenta Ellu....


      • elluhallo

        Huomenta
        Kiva kun olet olemassa❤


      • Risto_ kirjoitti:

        Huomenta Ellu....

        Risto, sä lupasit! Lopeta elluänkeäjän yllyttäminen. Satutat mua, mulla alkoi sydän lyödä just ihan hirveesti kun näin että oot vastannu tolle, sattuu.


      • elluhallo kirjoitti:

        Huomenta
        Kiva kun olet olemassa❤

        Kivasti sanottu, vaikka et tunne...
        :)

        Poistun hakemaan olutta...


      • Risto_ kirjoitti:

        Kivasti sanottu, vaikka et tunne...
        :)

        Poistun hakemaan olutta...

        Risto! Miksi haluut tappaa mut?


      • Risto_ kirjoitti:

        Kivasti sanottu, vaikka et tunne...
        :)

        Poistun hakemaan olutta...

        Mä oon kirjoitellut sulle ihan hirveän paljon kivoja ja ihania asioita, en välttämättä tällä nimimerkillä, mutta muilla ja muuta kauttakin, mikset niitä ole kehunut ja kiitellyt ikinä, miksi olet mulle hirveän ankara? En ole tehnyt sulle pahaa koskaan.

        Tiedät että olen aina tykännyt susta ja arvostanut. Miksi olet jumittanut itsesi tänne palstalle palstatyyppien kanssa väittelemään ja keräämään kehuja ja ihailuja?

        Miksi haluat kiusata mua?


    • Risto, miksi päästät aina ulkopuolisia ja vieraita ihmisiä meidän väliin?
      Se satuttaa, kai sä ymmärrät sellasen?

    • Miksi haluut hajottaa mun sydämen monta kertaa. Voisit vaihteeksi korjata sitä... tarvitsen sut oikeasti korjaamaan mun sydämen, kukaan muu ei sitä voi tehdä. <3

      • Olen väärä Risto....
        <3


      • Risto_ kirjoitti:

        Olen väärä Risto....
        <3

        Etkä ole, tiiät ihan hyvin ettet ole ja tiiät kuka oon, älä kiusaa mua. <3


      • Annelta kirjoitti:

        Etkä ole, tiiät ihan hyvin ettet ole ja tiiät kuka oon, älä kiusaa mua. <3

        Trolli.......


      • Risto_ kirjoitti:

        Trolli.......

        Itse olet trolli.
        Tiedät ihan hyvin etten ole trolli. :(


      • Annelta kirjoitti:

        Itse olet trolli.
        Tiedät ihan hyvin etten ole trolli. :(

        Kovia väitöksiä ilman mitään tunnisteita...
        Miks oikea Anne olis täällä, jos sitä ei kiinnosta...


      • Risto_ kirjoitti:

        Kovia väitöksiä ilman mitään tunnisteita...
        Miks oikea Anne olis täällä, jos sitä ei kiinnosta...

        Tunnisteita on. Kuka väittää että ei kiinnosta?
        Ymmärrän ettet haluu olla ihan täysin tunnistettavissa koska et kehtaa myöntää näitä kirjotuksia omiksesi irl. Mikään asia ei vaan selviä täällä, eikä noin. :(


      • Annelta kirjoitti:

        Tunnisteita on. Kuka väittää että ei kiinnosta?
        Ymmärrän ettet haluu olla ihan täysin tunnistettavissa koska et kehtaa myöntää näitä kirjotuksia omiksesi irl. Mikään asia ei vaan selviä täällä, eikä noin. :(

        Arvon Anne...
        Hän on itse kertonut, ettei kiinnosta...


      • Risto_ kirjoitti:

        Arvon Anne...
        Hän on itse kertonut, ettei kiinnosta...

        Ei ole kertonut, valehtelet, tai sitten joku on trollannut Annen nimissä tai olet käsittänyt väärin.
        Et kaipailisi täällä jos oikeasti olisi noin.
        Uskon että kirjotat noin koska et halua myöntää näitä juttuja sun kirjottamiksi. <3


      • Risto_ kirjoitti:

        Arvon Anne...
        Hän on itse kertonut, ettei kiinnosta...

        Yksi vaihtoehto on sekin että oikeasti haluat kiusata.
        Muka kaipailet ja sitten kun saat vastauksia, peräännyt ja naurat nurkan takana, että taas se meni ansaan? En kyllä haluis uskoa sellasta.


      • Annelta kirjoitti:

        Ei ole kertonut, valehtelet, tai sitten joku on trollannut Annen nimissä tai olet käsittänyt väärin.
        Et kaipailisi täällä jos oikeasti olisi noin.
        Uskon että kirjotat noin koska et halua myöntää näitä juttuja sun kirjottamiksi. <3

        Anne...
        Ei kannata uskoa palstakirjoituksiin...
        Sekoitat pääsi täällä...


      • Risto_ kirjoitti:

        Anne...
        Ei kannata uskoa palstakirjoituksiin...
        Sekoitat pääsi täällä...

        En pelkästään näihin, muuhun myös. Itse sä sekotat täällä muita ja itseäsi.
        Miksi olet mua kohtaan niin julma? :´(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe