Näin lauantain kunniaksi jo ennen puolta päivää....†
Me Windows Työmiehet olemme tietenkin jo suorittaneet velvollisuutemme yhteiskuntaa kohtaan, mutta siellä peräkammareissa varmastikin on korkeintaan kylkeä käännetty tähän mennessä.....†
Jokos siellä periksessä aletaan heräillä...
8
54
Vastaukset
- sovjetfinland
"velvollisuutemme yhteiskuntaa kohtaan"
Siellähän eletään jo täysillä kuin pohjoiskoreassa. Neuvostoliitto siirtyi muutaman kilometrin länteen.- Kari_tuhoon
Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:
Missä Windows, siellä äärivasemmistolaisuus.
Kari on kyllä äärioikeistolainen hihhuli, kerrankin se nähtiin ku klux klan-lakana päällä. Sehän on kristillinen järjestö.
- kari_vaan_hämäilee
Sinä kari heräsit nyt siellä periksellä näin lauantain kunniaksi jo ennen puolta päivää! Sinun kari aloituksesi paljasti asian!
- Mikakin_on_herännyt
Heh heh heh......Mikahan se siinä tuli heti paikalle.........heh heh heh.......†
- kari_vaan_hämäilee
Sinä kari tulit puolen päivän aikaan paikalle! Tämä linux-herrasmies nousi jo ennen aamu kahdeksaa. Sinä kari varmastikin on korkeintaan kylkeä käänsit tähän mennessä!
- Mika_vaan_hämäilee
Sinä Mika tulit puolen päivän aikaan paikalle! Tämä Windows-herrasmies nousi jo ennen aamu kahdeksaa. Sinä Mika varmastikin on korkeintaan kylkeä käänsit tähän mennessä!
- Tubutinpoika_tuhoo
Ja muistakaahan siellä peräkammareissa säätää niitä kelloja taaksepäin, koska se tubutin on niin kovin usein kaatunut jo pienempiinkin aikavaihteluihin, muun muassa karkausekuntiin.....†
Siirrätte siis tunnilla taaksepäin.....†
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319