Jokos siellä periksessä aletaan heräillä...

Windows_Työnmies

Näin lauantain kunniaksi jo ennen puolta päivää....†
Me Windows Työmiehet olemme tietenkin jo suorittaneet velvollisuutemme yhteiskuntaa kohtaan, mutta siellä peräkammareissa varmastikin on korkeintaan kylkeä käännetty tähän mennessä.....†

8

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sovjetfinland

"velvollisuutemme yhteiskuntaa kohtaan"
      Siellähän eletään jo täysillä kuin pohjoiskoreassa. Neuvostoliitto siirtyi muutaman kilometrin länteen.

• Missä Windows, siellä äärivasemmistolaisuus.

• Kari_tuhoon
        Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:

Missä Windows, siellä äärivasemmistolaisuus.

Kari on kyllä äärioikeistolainen hihhuli, kerrankin se nähtiin ku klux klan-lakana päällä. Sehän on kristillinen järjestö.

• kari_vaan_hämäilee

Sinä kari heräsit nyt siellä periksellä näin lauantain kunniaksi jo ennen puolta päivää! Sinun kari aloituksesi paljasti asian!

• Mikakin_on_herännyt

Heh heh heh......Mikahan se siinä tuli heti paikalle.........heh heh heh.......†

• kari_vaan_hämäilee

Sinä kari tulit puolen päivän aikaan paikalle! Tämä linux-herrasmies nousi jo ennen aamu kahdeksaa. Sinä kari varmastikin on korkeintaan kylkeä käänsit tähän mennessä!

• Mika_vaan_hämäilee

Sinä Mika tulit puolen päivän aikaan paikalle! Tämä Windows-herrasmies nousi jo ennen aamu kahdeksaa. Sinä Mika varmastikin on korkeintaan kylkeä käänsit tähän mennessä!

• Tubutinpoika_tuhoo

Ja muistakaahan siellä peräkammareissa säätää niitä kelloja taaksepäin, koska se tubutin on niin kovin usein kaatunut jo pienempiinkin aikavaihteluihin, muun muassa karkausekuntiin.....†
      Siirrätte siis tunnilla taaksepäin.....†

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6052
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      334
      5309
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2686
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1697
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1571
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1533
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1454
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1413
    Aihe