Paikallinen suomalaisten päälehti Fuengirola kertoi suomalaisen miehen tappaneen
suomalaisen vaimonsa. Nyt viimeisten tietojen valossa, asiaan liittyy kolmas pyörä.
Lisää, kun asia tarkentuu.
Murha vai tappo?
8
301
Vastaukset
- Fuge.tylsä.sivusto
Tulihan sieltä muutakin kerrottavaa kuin koulumaksut ja jonkun toisen maksamattomat laskut
- Fugessa.rauhallista
Mut jos se liittyykin jotenkin koulumaksuihin. Mene ja tiedä. Nyt ollaan hyshys.
- e444trr
Hyvä. Nimet ja kolmas pyörä kehiin myös...
- Mirristo
Uutta tietoa. SE olisi haastatellut edellisellä viikolla toista henkilöä tästä pariskunnasta. Noinkohan julkaisevat jutun! Todennäköisesti eivät julkaise, mutta kuka sen nyt tietää. Uutisköyhää muutenkin ollut tämän lehtikonsernin artikkelit viimeisen vuoden aikana.
- eisaisiollatotta
Voi surua. Toivotaan että lapsilla on läheisiä ihmisiä jotka voivat edes yrittää lohduttaa.
- nappurikyttääjätvamos
No nyt sitten suomalaisjuoruajat pääsevät valloilleen vaikka eikös ollut tarkoitus mennä vapautumaan sellaisestakin? Ihan hirveetä luettavaa espanjassa lomailevien (asuminen on ihan eri asia) suomalaisten keskinäinen kauna ja juoruilu-miksi olette siellä? Kaipaattekin todellisuudessa sitä samaa, mistä muka halusitte eroon.
- vmkmvkdmfvkmkvkmdf
FUENGIROLA LEHTI TÄNÄÄN: Vaimonsa surmaamisesta epäilty mies vapautettiin
Julkaistu: 27.10.2015 klo 16:10
Viime lauantaina vaimonsa surmaamisesta epäiltynä ollut mies on vapautettu. Espanjalaisen tuomarin mukaan mikään ei viittaa siihen, että mies olisi riistänyt väkivalloin hengen vaimoltaan.
Tuomari pitää miehen tarinaa aukottomana ja sen vahvistaa myös perheen 13-vuotias lapsi. Myös patologin tutkimus vahvistaa sen, että kuollut nainen on aiheuttanut kohtalokkaat vammat itselleen kaatuilemalla.- yhdetvielä
eli ikävä sanoa mutta oiskohan kannattanut ottaa vähän vähemmän alkoholia ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384