sekunda-käyttis linkkuran-reuhkassa onneksi väritkii ainakii jotenkii pelittää nimittäi nämät linkkuran iha ultra-realistiset true 8-bit color linkkura-värit joita mm. siinää iha huippu-suositussa linkkuran sekunda-rypistys potato-guy peli-tekeleessä myöskii varsin linkkura-ansiokkasten ja vielää nii tosi halvallakii tietenkii myöskii hyötynnetää ja iha iliman äänii vieläkii tietenkii, ei siis mikkään sen suurempi ihme että tää linkku-urpo " tri-windows-mieli-ala " on myöskii sen nii tosi halvan sekunda-käyttis linkkuran-reuhkan erinomaisuudesta nui täydellisestin linkkura-vakuuttunut ja sen iha uskomattomasta true 8-bit linkkura värimaalimastakii nui tavattoma innostunut reppana, no tottaha se toki onkii että onha se linkkura linkku-urpolle niiku parempi vaihtoehto ku ei se niiku yhtää sitte mittää, täytynee siis vaa yrittää ymmärtää linkku-urpoo joka varmaa siinää aika vaikiassa rahattomuus-tilanteessaa vieläkii painiskelee reppana vai kui linkku-urpo ?
joo tota..
joo_tota
5
<50
Vastaukset
- Tubutinpoika_tuhoo
Siinähän se tuli - totuus.....†
- prof-vin-mieli-ala
Jaahans sitä on sitten 64-bittisellä äänikortilla lääkkeet päässeet loppumaan!
Tervetuloa hakemaan täältä praktiikalta lisää ja kaupan päälle tarjotaan sähköshokkiterapiaa!- Tubutinpoika_tuhoo
Tubutinpoika tarvitsee enemmän niitä.....†
- meitä-et-hämää2
Sinä 64-bittinen äänikortti olet myöskii sen nii tosi halvan sekunda-käyttis linkkuran-reuhkan erinomaisuudesta nui täydellisestin linkkura-vakuuttunut!
Missä Windows, siellä lukukelvoton höpötys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450