Oon tyttö joka on 157.5cm pitkä ja painaa 49.5kg mulla kauhee painokriisi tekis mieli lopettaa syöminen kokonaa koska oon musta läski kaikki kaverit vaa sanoo ei kannata laihduttaa ku sust tulee ylilaiha mut en tiiä ku haluisin olla iha sairaa laiha mut joo onks kellää mitää hyvii laihdutus vinkkei jos laihtuis ainaki 10kg siis pakko saada pois auttakaa oon lihonnu nii paljo oon 14w/01 oonkoha liia nuori laihduttaa mut mietin et jos oon liia nuori nii mikä ois terveellinen tapa laihtuu 10kg
oonko läski???
18
80
Vastaukset
- 12Yo
Painan enemmän ku sä ja oon 12 yo ja saman pitunen että suosittelen että et laihduttaisi... mutta tuossa iässä kyllä monen tytön huoli on saada poikien huomion timmillä kropalla ja sellattii... sä päätät ite...
- EtOo
Älä laihuta
- auttajakohhhhhhh
Liika laihuus on vaarallisempaa kuin lihavuus.
- Kokenuttämän
Älä ala nyt laihduttamaan. Voin ihan kokemuksesta kertoa, että jos siitä tulee pakkomielle, niin se vie kaikki ystävät ja harrastukset ja kaiken. Tee kehollesi palvelus ja anna sen kehittyä aikuiseksi.
- Terveisin16vuotiaspoju
Loppujen lopuksi 99% pojista... Niiden vaatimus tytöiltä on SPORTTISUUS ja TIMMI KROPPA. Mulle riittää että tyttö on peruskunnossa, etkä sä alottajakaan miltään läskiltä vaikuta. ;) parempi kuitenkin että teette sitä miltä itestä parhaimmalta tuntuu
- 13poika
minä sulle läskit näytän vaik en oo tyttö oon 13V ja painan 97.6kgjo oon 177cm
- läskikasapaskaminä
Sä ootki poika :)
- 2095d
Kolme sanaa: Ja paskat ole
...
- Kylmät_kädet___
Lähes 160cm ja kymmenen kiloa pois vielä tuosta painosta? Voi tulla asiaa kouluterkkarille ja opettajat voivat huolestua ja ottaa yhteyttä vanhempiisi. Tavoitepainosi lähentelee jo anoreksiaa.
- Papparainen74
Mulla pituus 167 paino 125 kiloa.En ole lihava.Olen vain liian lyhyt.
Laihittaa voi monin tavoin nopein on mennä semmoseen kebabin teko koneen sisää ni se ottaa turhat rasvat pois
- urpoilleturpaa
Vitun nuija
- juttajalaihis
Olet armoton SIKA, nyt heti laihduttaa vähän. 26 kg.
- juttajaläskivahti
Kauhee läski olet
- ööötääontää
Vittu ootye kaikki jotai anorektikkoja ps. alle satakiloset punnitaan neuvolassa
- Tyylitönlyyli
Älä viitsi höpöttää, kun on ihmisiä, joilla on todellisia ongelmia
sairaudesta ja lääkityksestä (nesteen kertyminen kehoon) johtuvan painon takia. t.Täti 162cm/115kg - Jeesuksenpääsiäinen
Oot normaali . Mutta harrasta liikuntaa ja käy jumpassa . Juo vitamiinivesiä . Tärkeintä elämässä on sisäinen tasapaino eikä ulkonäkö. Pidä itsesi puhtaana sisältä ettet vahingoita toisia etkä itseäsi etkä tahallaan ilkeile kenellekään . Hankit kunnon ammatin niin sinun ei tarvi varastaa ruokaa eikä vaatteita. Jos olet varastanut palauta äkkiä kaikki . Pyydä anteeksi ja korvaa jos voit. Älä pidä muiden tavaroita ominasi . Työpaikkojen omaisuuttakaan ei saa varastaa. Kirjastokirjat voi palauttaa kiltisti takaisin ja videot . Omatunto muistuttaa kyllä myöhemmin sitten jos sen nyt paaduttaa.Muista Jeesuksen sovitusta pääsiäisenä ja ettei keitetyistä munista kuoriudukaan tipuja vaan kuolleita tarkoittaa Jeesus on taivaassa jo joka pelastaa sielumme.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .734258Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323040Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952126Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2131231Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291034- 611022
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973