oonko läski???

01läskityttötarviiapua

Oon tyttö joka on 157.5cm pitkä ja painaa 49.5kg mulla kauhee painokriisi tekis mieli lopettaa syöminen kokonaa koska oon musta läski kaikki kaverit vaa sanoo ei kannata laihduttaa ku sust tulee ylilaiha mut en tiiä ku haluisin olla iha sairaa laiha mut joo onks kellää mitää hyvii laihdutus vinkkei jos laihtuis ainaki 10kg siis pakko saada pois auttakaa oon lihonnu nii paljo oon 14w/01 oonkoha liia nuori laihduttaa mut mietin et jos oon liia nuori nii mikä ois terveellinen tapa laihtuu 10kg

18

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12Yo

Painan enemmän ku sä ja oon 12 yo ja saman pitunen että suosittelen että et laihduttaisi... mutta tuossa iässä kyllä monen tytön huoli on saada poikien huomion timmillä kropalla ja sellattii... sä päätät ite...

• EtOo

Älä laihuta

• auttajakohhhhhhh

Liika laihuus on vaarallisempaa kuin lihavuus.

• Kokenuttämän

Älä ala nyt laihduttamaan. Voin ihan kokemuksesta kertoa, että jos siitä tulee pakkomielle, niin se vie kaikki ystävät ja harrastukset ja kaiken. Tee kehollesi palvelus ja anna sen kehittyä aikuiseksi.

• Terveisin16vuotiaspoju

Loppujen lopuksi 99% pojista... Niiden vaatimus tytöiltä on SPORTTISUUS ja TIMMI KROPPA. Mulle riittää että tyttö on peruskunnossa, etkä sä alottajakaan miltään läskiltä vaikuta. ;) parempi kuitenkin että teette sitä miltä itestä parhaimmalta tuntuu

• 13poika

minä sulle läskit näytän vaik en oo tyttö oon 13V ja painan 97.6kgjo oon 177cm

• läskikasapaskaminä

Sä ootki poika :)

• 2095d

Kolme sanaa: Ja paskat ole

• ...

• Kylmät_kädet___

Lähes 160cm ja kymmenen kiloa pois vielä tuosta painosta? Voi tulla asiaa kouluterkkarille ja opettajat voivat huolestua ja ottaa yhteyttä vanhempiisi. Tavoitepainosi lähentelee jo anoreksiaa.

• Papparainen74

Mulla pituus 167 paino 125 kiloa.En ole lihava.Olen vain liian lyhyt.

• Laihittaa voi monin tavoin nopein on mennä semmoseen kebabin teko koneen sisää ni se ottaa turhat rasvat pois

• urpoilleturpaa

Vitun nuija

• juttajalaihis

Olet armoton SIKA, nyt heti laihduttaa vähän. 26 kg.

• juttajaläskivahti

Kauhee läski olet

• ööötääontää

Vittu ootye kaikki jotai anorektikkoja ps. alle satakiloset punnitaan neuvolassa

• Tyylitönlyyli

Älä viitsi höpöttää, kun on ihmisiä, joilla on todellisia ongelmia
      sairaudesta ja lääkityksestä (nesteen kertyminen kehoon) johtuvan painon takia. t.Täti 162cm/115kg

• Jeesuksenpääsiäinen

Oot normaali . Mutta harrasta liikuntaa ja käy jumpassa . Juo vitamiinivesiä . Tärkeintä elämässä on sisäinen tasapaino eikä ulkonäkö. Pidä itsesi puhtaana sisältä ettet vahingoita toisia etkä itseäsi etkä tahallaan ilkeile kenellekään . Hankit kunnon ammatin niin sinun ei tarvi varastaa ruokaa eikä vaatteita. Jos olet varastanut palauta äkkiä kaikki . Pyydä anteeksi ja korvaa jos voit. Älä pidä muiden tavaroita ominasi . Työpaikkojen omaisuuttakaan ei saa varastaa. Kirjastokirjat voi palauttaa kiltisti takaisin ja videot . Omatunto muistuttaa kyllä myöhemmin sitten jos sen nyt paaduttaa.Muista Jeesuksen sovitusta pääsiäisenä ja ettei keitetyistä munista kuoriudukaan tipuja vaan kuolleita tarkoittaa Jeesus on taivaassa jo joka pelastaa sielumme.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      98
      5189
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      3385
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3195
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      438
      2439
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      249
      1502
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1281
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      81
      1260
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1188
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      133
      1108
    Aihe