oonko läski???

01läskityttötarviiapua

Oon tyttö joka on 157.5cm pitkä ja painaa 49.5kg mulla kauhee painokriisi tekis mieli lopettaa syöminen kokonaa koska oon musta läski kaikki kaverit vaa sanoo ei kannata laihduttaa ku sust tulee ylilaiha mut en tiiä ku haluisin olla iha sairaa laiha mut joo onks kellää mitää hyvii laihdutus vinkkei jos laihtuis ainaki 10kg siis pakko saada pois auttakaa oon lihonnu nii paljo oon 14w/01 oonkoha liia nuori laihduttaa mut mietin et jos oon liia nuori nii mikä ois terveellinen tapa laihtuu 10kg

18

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12Yo

      Painan enemmän ku sä ja oon 12 yo ja saman pitunen että suosittelen että et laihduttaisi... mutta tuossa iässä kyllä monen tytön huoli on saada poikien huomion timmillä kropalla ja sellattii... sä päätät ite...

    • EtOo

      Älä laihuta

    • auttajakohhhhhhh

      Liika laihuus on vaarallisempaa kuin lihavuus.

    • Kokenuttämän

      Älä ala nyt laihduttamaan. Voin ihan kokemuksesta kertoa, että jos siitä tulee pakkomielle, niin se vie kaikki ystävät ja harrastukset ja kaiken. Tee kehollesi palvelus ja anna sen kehittyä aikuiseksi.

    • Terveisin16vuotiaspoju

      Loppujen lopuksi 99% pojista... Niiden vaatimus tytöiltä on SPORTTISUUS ja TIMMI KROPPA. Mulle riittää että tyttö on peruskunnossa, etkä sä alottajakaan miltään läskiltä vaikuta. ;) parempi kuitenkin että teette sitä miltä itestä parhaimmalta tuntuu

    • 13poika

      minä sulle läskit näytän vaik en oo tyttö oon 13V ja painan 97.6kgjo oon 177cm

      • läskikasapaskaminä

        Sä ootki poika :)


    • 2095d

      Kolme sanaa: Ja paskat ole

    • ...

    • Kylmät_kädet___

      Lähes 160cm ja kymmenen kiloa pois vielä tuosta painosta? Voi tulla asiaa kouluterkkarille ja opettajat voivat huolestua ja ottaa yhteyttä vanhempiisi. Tavoitepainosi lähentelee jo anoreksiaa.

    • Papparainen74

      Mulla pituus 167 paino 125 kiloa.En ole lihava.Olen vain liian lyhyt.

    • Laihittaa voi monin tavoin nopein on mennä semmoseen kebabin teko koneen sisää ni se ottaa turhat rasvat pois

      • urpoilleturpaa

        Vitun nuija


    • juttajalaihis

      Olet armoton SIKA, nyt heti laihduttaa vähän. 26 kg.

    • juttajaläskivahti

      Kauhee läski olet

    • ööötääontää

      Vittu ootye kaikki jotai anorektikkoja ps. alle satakiloset punnitaan neuvolassa

    • Tyylitönlyyli

      Älä viitsi höpöttää, kun on ihmisiä, joilla on todellisia ongelmia
      sairaudesta ja lääkityksestä (nesteen kertyminen kehoon) johtuvan painon takia. t.Täti 162cm/115kg

    • Jeesuksenpääsiäinen

      Oot normaali . Mutta harrasta liikuntaa ja käy jumpassa . Juo vitamiinivesiä . Tärkeintä elämässä on sisäinen tasapaino eikä ulkonäkö. Pidä itsesi puhtaana sisältä ettet vahingoita toisia etkä itseäsi etkä tahallaan ilkeile kenellekään . Hankit kunnon ammatin niin sinun ei tarvi varastaa ruokaa eikä vaatteita. Jos olet varastanut palauta äkkiä kaikki . Pyydä anteeksi ja korvaa jos voit. Älä pidä muiden tavaroita ominasi . Työpaikkojen omaisuuttakaan ei saa varastaa. Kirjastokirjat voi palauttaa kiltisti takaisin ja videot . Omatunto muistuttaa kyllä myöhemmin sitten jos sen nyt paaduttaa.Muista Jeesuksen sovitusta pääsiäisenä ja ettei keitetyistä munista kuoriudukaan tipuja vaan kuolleita tarkoittaa Jeesus on taivaassa jo joka pelastaa sielumme.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      746
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe