Elikkäs siis ostamassani asunnossa on aika karmea keittiö, vaikka ei kovin vanha olekaan. Värimaailma ei siis lähinnä itseäni miellytä. Kaappien ovet joko vaihdan tai maalaan, mutta runko... se on siis sellainen kirsikanvärinen, mistä en pidä ollenkaan (kuin myös kaappien ovet). Mitä voisi tehdä rungolle? Kun siis tarkotus ei ole vaihtaa koko keittiötä. Vai pitääkö runko vain jättää sen väriseksi. Jos haluan valkoiset ovet, niin onko tyhmän näköinen? Vai onko jollain hyviä ideoita?
Keittiön runko
VääräVäri
4
120
Vastaukset
- Tuleeniinhienoa
Kyllä se on minusta tyhmän näköinen, jos rungot on tummat ja ovet vaaleat. Minä vaihdatin kaikki kaapit. Samoin uudet kodinkoneet kannattaa hommata, vanhat erottuu niin selvästi uusien kaappien rivistä.
- 1234rr5
Mikä estää maalaamasta myös sitä runkoa?
- suunniteleohjelmalla
Ota vaikka joku ikean keittiösuunnitelma ohjelma ja pyörittelet siinä sitä runko hommaa niin saat ideoita.
http://www.aka-kaluste.com/liitetiedostot/materiaali_edit/29.pdf - moterni-
Käytä kolmea väriä: valkoista, valkoista ja valkoista. Tulee moterni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611175
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421664Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61066Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo102991