Eilen 24.10. levylautakunnassa vieraana oli Pentti Hietanen, tenori. Olin myönteisesti yllätetty miehen rempseästä ja suorasanaisesta puheesta. Hän tyrmäsi laulavat honottajat maan rakoon. Olen myös ikäni inhonnut honottavia, nenäänsä tuhisevia artisteja. Joista mainiten: Mm Irwin, Kirka B ("Kirku"), J Kuoppamäki, V Lavi, V Loiri, J Karjalainen, T Kilpeläinen, ..; sekä "Kuunkiertäjät-mitä lie", Maarit, Janna, A Eriksson ymt ymt, kyllä tiedätte kun kuuntelette. Ymmärrätte varmasti tarkoitukseni, ellette itse ole honottajia, kirkujia ja lespaavia "sekasikiöitä"...
Levylautakunta
5
150
Vastaukset
- TOSInenäpäivä
Tahvo on itkettänyt Kekkosta,on pelastanut ihmishenkiä pitelemällä tykkihallin kattoa ylhäällä käsillään mutta ei saa yhtä nenäpäivää poistettua Suomesta!
- Pata2
reijolla on hyvin harvoin punainen nenä toisin kuin laihoilla luihuilla jotka täällä reijoa soimaavat kuin pata kattilaa vaikka itse ovat heikoilla jäillä.
- TOSIrealistiKokkola
Näin ovat näreet...
- TOSItahvo
Vuodesta toiseen Tahvo uhoaa lopettavansa nenäpäivän mutta ei ole äijästä siihen.
- ReijonAdjutantti
Kotiviini pullo päivässä ei riitä yllä pitämään reijon nenäpäivää sillä siinä on vain alkoholi prosentista riippuen vain noin 6-8alkoholiannosta kun terveenjuomisen raja on 6annosta kerralla ja 24annosta viikossa ja reijo isona miehenä sitää sen pari annosta enempi terveyden rajoissa kuin laihat luihut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758