Prahassa 2 kertaa olleena ja siihen ihastuneena antakaa vinkkejä seuraavalle kaupunkilomalle? Saa olla hälinää ja suht edullista. Tykkään, että hotelli on hyvällä paikalla liikkumisen kannalta ja metro/ratikka. Matka sijoittuisi n. maaliskuu 2016 kahdelle aikuiselle. Kiitos vinkeistä etukäteen.
Vastaukset 8
- g3r51vg0b3hvgiohreio
Lissabon! Eipä tässä muuta.
- Viiniiwienissä
Suosittelen Wieniä. Tosin ei Lissabonkaan ole huono vaihtoehto.
- IloveAMS
Suosittelen Amsterdamia. On kaikenlaista nähtävää, keskusta vilkas ja eläväinen ja ratikoilla voi matkustaa helposti, osta vain OV-kortti ja lataa matkarahaa siihen. Hauska ja sympaattinen kaupunki.
- löytyy
Budapest on halpa, nähtävää on ja metrokin löytyy. Miksipä ei Barcelona. Tosin kalliimpi. Euroopan suurin jalkapallostadioni.
- kaupunkilomalainen
kiitos vinkeistä, tällä kertaa arpa osui Budapestiin
- balkan
sarajevo, skopje, beograd, bukarest,timisoara,ljubljana....
- Parastta
Autolla Venetsia-Split?
- maykaa
Pietari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911487
- 831022
- 67927
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170845- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63566
- 36511
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128497