Prahassa 2 kertaa olleena ja siihen ihastuneena antakaa vinkkejä seuraavalle kaupunkilomalle? Saa olla hälinää ja suht edullista. Tykkään, että hotelli on hyvällä paikalla liikkumisen kannalta ja metro/ratikka. Matka sijoittuisi n. maaliskuu 2016 kahdelle aikuiselle. Kiitos vinkeistä etukäteen.
Kaupunkiloma euroopassa 3-4 päivää?
kaupunkilomalainen
8
346
Vastaukset
- g3r51vg0b3hvgiohreio
Lissabon! Eipä tässä muuta.
- Viiniiwienissä
Suosittelen Wieniä. Tosin ei Lissabonkaan ole huono vaihtoehto.
- IloveAMS
Suosittelen Amsterdamia. On kaikenlaista nähtävää, keskusta vilkas ja eläväinen ja ratikoilla voi matkustaa helposti, osta vain OV-kortti ja lataa matkarahaa siihen. Hauska ja sympaattinen kaupunki.
- löytyy
Budapest on halpa, nähtävää on ja metrokin löytyy. Miksipä ei Barcelona. Tosin kalliimpi. Euroopan suurin jalkapallostadioni.
- kaupunkilomalainen
kiitos vinkeistä, tällä kertaa arpa osui Budapestiin
- balkan
sarajevo, skopje, beograd, bukarest,timisoara,ljubljana....
- Parastta
Autolla Venetsia-Split?
- maykaa
Pietari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2337905
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455510- 594842
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1543594- 763567
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162045Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322041- 311869
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹461769- 391707