Prahassa 2 kertaa olleena ja siihen ihastuneena antakaa vinkkejä seuraavalle kaupunkilomalle? Saa olla hälinää ja suht edullista. Tykkään, että hotelli on hyvällä paikalla liikkumisen kannalta ja metro/ratikka. Matka sijoittuisi n. maaliskuu 2016 kahdelle aikuiselle. Kiitos vinkeistä etukäteen.
Kaupunkiloma euroopassa 3-4 päivää?
kaupunkilomalainen
8
324
Vastaukset
- g3r51vg0b3hvgiohreio
Lissabon! Eipä tässä muuta.
- Viiniiwienissä
Suosittelen Wieniä. Tosin ei Lissabonkaan ole huono vaihtoehto.
- IloveAMS
Suosittelen Amsterdamia. On kaikenlaista nähtävää, keskusta vilkas ja eläväinen ja ratikoilla voi matkustaa helposti, osta vain OV-kortti ja lataa matkarahaa siihen. Hauska ja sympaattinen kaupunki.
- löytyy
Budapest on halpa, nähtävää on ja metrokin löytyy. Miksipä ei Barcelona. Tosin kalliimpi. Euroopan suurin jalkapallostadioni.
- kaupunkilomalainen
kiitos vinkeistä, tällä kertaa arpa osui Budapestiin
- balkan
sarajevo, skopje, beograd, bukarest,timisoara,ljubljana....
- Parastta
Autolla Venetsia-Split?
- maykaa
Pietari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645616Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204257Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702227
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231774- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988