Mitä nämä kaksi ryhmää ovat tehneet tälle Heinolassa asuvalle pikku-Kaleville kun raukka jauhaa kaikilla Suomi24 palstoille niistä?
Onko tämä saanut lähtöpassit jo paikallisesta helluntai-seurakunnasta?
Heinolan vapaamuurarit ja lestadiolaiset?
36
1005
Vastaukset
- Uskoton_uljas
Eiköhän Timosen Kirsi tiijä on kale hellureita vielä.
- ei.Kalevi
Avaajalle:
Te vanhoillislestadiolaiset raiskaatte valtavasti lapsia (yleensä omia). Heinolassa vihataan tuota yhtä rikoksista pahinta.
Vapaamuurarit on salaseura, jonka toiminta ei kestä kaikilta osiltaan päivänvaloa. Halutaan myöskin salata, ketkä ovat vapaamuurareita.- Pedofiliankaappi
Elä kale valehtele. Itse jahtaat pikkulapsia niin että hellurei-seurakunnassa niitä piilotetaan sinulta. Etkö ole huomannut, kuinka lapset viedään pois sieltä missä olet?
Varsnkin pojat tuntuvat olevan tuijotuksesi kohde. - KKKKKKLaakso
Tämä lesoista trollaava on itse pedofiili joka jahtaa pikkupoikia, joten se siitä.
- Anonyymi00005
Hellareita ja ortodokseja vapareissa .
- Anonyymi00006
KKKKKKLaakso kirjoitti:
Tämä lesoista trollaava on itse pedofiili joka jahtaa pikkupoikia, joten se siitä.
Kabbalismia lähinnä . Lucifer oli ylistyksen johtaja timantti ruusu. Oli.
- Anonyymi00007
Ihmiskauppiaat liittyy rahaan ja väestön siirtoihin orjakauppa. Just For money. Mukana myös romaneja kabbalassa . Naisilta kun ottavat kymmenyksiä tuhottiin temppeliin. ( Nykyajan moskeijat , synagogat .
- Anonyymi00010
KKKKKKLaakso kirjoitti:
🤮🤮🤮
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ihmiskauppiaat liittyy rahaan ja väestön siirtoihin orjakauppa. Just For money. Mukana myös romaneja kabbalassa . Naisilta kun ottavat kymmenyksiä tuhottiin temppeliin. ( Nykyajan moskeijat , synagogat .
🤔🤔🤔
- Anonyymi00012
hyi helvetti!
- Anonyymi00013
Pedofiliankaappi kirjoitti:
Elä kale valehtele. Itse jahtaat pikkulapsia niin että hellurei-seurakunnassa niitä piilotetaan sinulta. Etkö ole huomannut, kuinka lapset viedään pois sieltä missä olet?
Varsnkin pojat tuntuvat olevan tuijotuksesi kohde.hyh hyh
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
hyh hyh
outoa kansaa🤢🤢
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
🤮🤮🤮
ihme meininkiä
- Anonyymi00016
KKKKKKLaakso kirjoitti:
hyh hyh
- Anonyymi00017
KKKKKKLaakso kirjoitti:
hyi helvetti
- Anonyymi00018
Anonyymi00007 kirjoitti:
että semmosta hommaa !
- Anonyymi00024
😫😫😫
- Anonyymi00026
🤬🤬🤬
- Anonyymi00028
Varsnkin pojat tuntuvat olevan tuijotuksesi kohde.😵💫😵💫😵💫
- Anonyymi00032
KKKKKKLaakso kirjoitti:
hyh hyh
- Anonyymi00034
KKKKKKLaakso kirjoitti:
🙏🏻🙏🏻
- Anonyymi00036
KKKKKKLaakso kirjoitti:
hyi jyi!!!
- Anonyymi00037
Varsnkin pojat tuntuvat olevan tuijotuksesi kohde.🤣🤣🤣
- Anonyymi00041
Varsnkin pojat tuntuvat olevan tuijotuksesi kohde.😵💫😵💫😵💫
- Anonyymi00042
KKKKKKLaakso kirjoitti:
🤮🤮🤮
- Anonyymi00043
Anonyymi00014 kirjoitti:
outoa kansaa🤢🤢
😬😬😬
- Anonyymi00045
KKKKKKLaakso kirjoitti:
🤮🤮
- Anonyymi00046
Anonyymi00012 kirjoitti:
hyi helvetti!
hyh hyh
- Anonyymi00008
Vapaamuurari kabbalan tunnuksista löytyy Egyptin yksisilmä kuin Lucifer liljaruusu kuin kaksipää kotka , väärä Jeesus Yrjö .
- Anonyymi00009
Uskovaiset etenkin lahkolaiset , ovat hämärää porukkaa.
- Anonyymi00019
Kabbala ei ole yksi yhtenäinen oppi, vaan se jakaantuu eri haaroihin ja sisältää niin mystiikkaa kuin meditaatiotakin.
- Anonyymi00033
😬😬😬
- Anonyymi00035
Vapaamuurareita meillä on. Yksi henkilö on sellainen, jolla on työura päättyi melkoiseen sotkuun, mutta henkilö jatkoi omalla tavallaan "uraansa".
- Anonyymi00038
Ranskassa vapaamuurarimafia tilasi verkostoltaan rikoksia pienemmistä kostohyökkäyksistä murhiin. Iltasanomissa lukee, että 22:ta ihmistä syytetään murhista ja muista vakavista rikoksista Ranskassa alkaneessa oikeudenkäynnissä. Asiasta uutisoi The Guardian.
- Anonyymi00039
😵💫😵💫😵💫
- Anonyymi00044
😵💫😵💫
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652232Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2152100- 1171418
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161173- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki75918Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933865