Heinolan vapaamuurarit ja lestadiolaiset?

Tuskien_Laakso

Mitä nämä kaksi ryhmää ovat tehneet tälle Heinolassa asuvalle pikku-Kaleville kun raukka jauhaa kaikilla Suomi24 palstoille niistä?

Onko tämä saanut lähtöpassit jo paikallisesta helluntai-seurakunnasta?

36

1005

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskoton_uljas

Eiköhän Timosen Kirsi tiijä on kale hellureita vielä.

• ei.Kalevi

Avaajalle:

Te vanhoillislestadiolaiset raiskaatte valtavasti lapsia (yleensä omia). Heinolassa vihataan tuota yhtä rikoksista pahinta.

Vapaamuurarit on salaseura, jonka toiminta ei kestä kaikilta osiltaan päivänvaloa. Halutaan myöskin salata, ketkä ovat vapaamuurareita.

• Pedofiliankaappi

Elä kale valehtele. Itse jahtaat pikkulapsia niin että hellurei-seurakunnassa niitä piilotetaan sinulta. Etkö ole huomannut, kuinka lapset viedään pois sieltä missä olet?

Varsnkin pojat tuntuvat olevan tuijotuksesi kohde.

• KKKKKKLaakso

Tämä lesoista trollaava on itse pedofiili joka jahtaa pikkupoikia, joten se siitä.

• Anonyymi00005

Hellareita ja ortodokseja vapareissa .

• Anonyymi00006
        KKKKKKLaakso kirjoitti:

Tämä lesoista trollaava on itse pedofiili joka jahtaa pikkupoikia, joten se siitä.

Kabbalismia lähinnä . Lucifer oli ylistyksen johtaja timantti ruusu. Oli.

• Anonyymi00007

Ihmiskauppiaat liittyy rahaan ja väestön siirtoihin orjakauppa. Just For money. Mukana myös romaneja kabbalassa . Naisilta kun ottavat kymmenyksiä tuhottiin temppeliin. ( Nykyajan moskeijat , synagogat .

• Anonyymi00010
        KKKKKKLaakso kirjoitti:

🤮🤮🤮

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ihmiskauppiaat liittyy rahaan ja väestön siirtoihin orjakauppa. Just For money. Mukana myös romaneja kabbalassa . Naisilta kun ottavat kymmenyksiä tuhottiin temppeliin. ( Nykyajan moskeijat , synagogat .

🤔🤔🤔

• Anonyymi00012

hyi helvetti!

• Anonyymi00013
        Pedofiliankaappi kirjoitti:

Elä kale valehtele. Itse jahtaat pikkulapsia niin että hellurei-seurakunnassa niitä piilotetaan sinulta. Etkö ole huomannut, kuinka lapset viedään pois sieltä missä olet?

hyh hyh

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

hyh hyh

outoa kansaa🤢🤢

• Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

🤮🤮🤮

ihme meininkiä

• Anonyymi00016
        KKKKKKLaakso kirjoitti:

hyh hyh

• Anonyymi00017
        KKKKKKLaakso kirjoitti:

hyi helvetti

• Anonyymi00018
        Anonyymi00007 kirjoitti:

että semmosta hommaa !

• Anonyymi00024

😫😫😫

• Anonyymi00026

🤬🤬🤬

• Anonyymi00028

😵‍💫😵‍💫😵‍💫

• Anonyymi00032
        KKKKKKLaakso kirjoitti:

hyh hyh

• Anonyymi00034
        KKKKKKLaakso kirjoitti:

🙏🏻🙏🏻

• Anonyymi00036
        KKKKKKLaakso kirjoitti:

hyi jyi!!!

• Anonyymi00037

🤣🤣🤣

• Anonyymi00041

😵‍💫😵‍💫😵‍💫

• Anonyymi00042
        KKKKKKLaakso kirjoitti:

🤮🤮🤮

• Anonyymi00043
        Anonyymi00014 kirjoitti:

outoa kansaa🤢🤢

😬😬😬

• Anonyymi00045
        KKKKKKLaakso kirjoitti:

🤮🤮

• Anonyymi00046
        Anonyymi00012 kirjoitti:

hyi helvetti!

hyh hyh

• Anonyymi00008

Vapaamuurari kabbalan tunnuksista löytyy Egyptin yksisilmä kuin Lucifer liljaruusu kuin kaksipää kotka , väärä Jeesus Yrjö .

• Anonyymi00009

Uskovaiset etenkin lahkolaiset , ovat hämärää porukkaa.

• Anonyymi00019

Kabbala ei ole yksi yhtenäinen oppi, vaan se jakaantuu eri haaroihin ja sisältää niin mystiikkaa kuin meditaatiotakin.

• Anonyymi00033

😬😬😬

• Anonyymi00035

Vapaamuurareita meillä on. Yksi henkilö on sellainen, jolla on työura päättyi melkoiseen sotkuun, mutta henkilö jatkoi omalla tavallaan "uraansa".

• Anonyymi00038

Ranskassa vapaamuurarimafia tilasi verkostoltaan rikoksia pienemmistä kostohyökkäyksistä murhiin. Iltasanomissa lukee, että 22:ta ihmistä syytetään murhista ja muista vakavista rikoksista Ranskassa alkaneessa oikeudenkäynnissä. Asiasta uutisoi The Guardian.

• Anonyymi00039

😵‍💫😵‍💫😵‍💫

• Anonyymi00044

😵‍💫😵‍💫

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2232
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      215
      2100
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      117
      1418
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      16
      1173
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1051
    7. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      75
      918
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      865
    Aihe