Torres 10, pikku pulma

raitis.nyt

Ostinpa Kanarialla pullollisen Torresia. Siinä on tavallinen kierrekorkki, mutta sen alla vielä joku läpinäkyvä muovinen stopperi tms. Miten sen saa pois?

Yritin raottaa reunoja veitsen avulla, mutta rupeaa vain murenemaan sellaisesta.

16

4701

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Torres10

Luulen että sun pitää laittaa se "tavallinen kierrekorkki" uudestaan paikoilleen ,kierrä korkkia edestakaisin ,ota pois ja yritä uudestaan josko juoma tulee pullosta.Taitaa se läpinäkyvä "stopperi" olla sama mitä ainakin Bacardi ,Veterano pulloissa on. Älä riko sitä,vaan yritä ensin toi yllä oleva neuvo,voit myös kopauttaa kädellä pullon pohjaan.
      Onnea juomapullo avaukseen!

• tippalukko

Sehän on "tippalukko", mitä ei pidä ottaa pois. Juoma kaatuu siitä kyllä läpi. Sillä on varmaan myös merkitystä aromin säilymiselle, älä missään tapauksessa yritä sitä väkisin pois.

• Anonyymi

Kiitos neuvoista. Käänsin oikein voimalla ja aukes. Hyvä niin.

• Anonyymi

8 vuotta taistelit korkin kanssa....

• Anonyymi

Älä vaan juo tuota petroolia. Soveltuu parhaiten liekitykseen. Paljon parempiakin brändyjä on saatavilla, esim. Carlos I maksaa kentällä noin 40 euroa. Paljon kalliimpiakin on saatavilla mutta Carlos primero sopii hyvin meille taviksille.

• Anonyymi

Sinulle sopii kiljua kauhallinen..heh heh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisit juoda sen kaikki..heh heh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eläke pappa alotti taas kilju jutut. Upeita mahtavaa tai sitten ei

• Anonyymi

Siinä on ilmalukko jonka tarkoitus on estää lisäämästä vettä tms. pulloon. Juoma tulee ulos kun heilauttat pulloa välillä niin että ilmaa pääsee pulloon. Näin ei baarissa voida laimentaa juomaa. Nykyään Suomessa myytävissä pulloissa ei ole enää ilnalukkoja.

• Anonyymi

Se on kylläkin kaatokorkki, samanlainen kuin ravintoloissa käytettävä kaatonokka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kylläkin kaatokorkki, samanlainen kuin ravintoloissa käytettävä kaatonokka.

Pullojen avaamista ja brenkun juontia ei minulle kannata opettaa. Olen läikyttänytkin sitä enemmän kuin useuimmat teistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pullojen avaamista ja brenkun juontia ei minulle kannata opettaa. Olen läikyttänytkin sitä enemmän kuin useuimmat teistä.

Siis, ...useimmat teistä juoneet.

• Anonyymi

Minä ryyppäämään hotellihuoneen parvekkeella koko loman ajan halpaa kaljaa. Kalja on kanarialla niin halpaa että kannattaa joka vuosi matkustaa sitä juomaan. Ihana loma.

• Anonyymi

Olet löytänyt asian ytimen , mutta, kirkasta välleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet löytänyt asian ytimen , mutta, kirkasta välleen

Kyllä olit on mun juttu. On tosi halpaa hakea supermarketista kaljat ja käristää nahkaa hotlan parvekkeella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3793
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      38
      2578
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      36
      2082
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      23
      1822
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1729
    6. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      100
      1662
    7. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1608
    8. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1486
    9. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1467
    10. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      25