Ostinpa Kanarialla pullollisen Torresia. Siinä on tavallinen kierrekorkki, mutta sen alla vielä joku läpinäkyvä muovinen stopperi tms. Miten sen saa pois?
Yritin raottaa reunoja veitsen avulla, mutta rupeaa vain murenemaan sellaisesta.
Torres 10, pikku pulma
16
4701
Vastaukset
- Torres10
Luulen että sun pitää laittaa se "tavallinen kierrekorkki" uudestaan paikoilleen ,kierrä korkkia edestakaisin ,ota pois ja yritä uudestaan josko juoma tulee pullosta.Taitaa se läpinäkyvä "stopperi" olla sama mitä ainakin Bacardi ,Veterano pulloissa on. Älä riko sitä,vaan yritä ensin toi yllä oleva neuvo,voit myös kopauttaa kädellä pullon pohjaan.
Onnea juomapullo avaukseen!- tippalukko
Sehän on "tippalukko", mitä ei pidä ottaa pois. Juoma kaatuu siitä kyllä läpi. Sillä on varmaan myös merkitystä aromin säilymiselle, älä missään tapauksessa yritä sitä väkisin pois.
- Anonyymi
Kiitos neuvoista. Käänsin oikein voimalla ja aukes. Hyvä niin.
- Anonyymi
8 vuotta taistelit korkin kanssa....
- Anonyymi
Älä vaan juo tuota petroolia. Soveltuu parhaiten liekitykseen. Paljon parempiakin brändyjä on saatavilla, esim. Carlos I maksaa kentällä noin 40 euroa. Paljon kalliimpiakin on saatavilla mutta Carlos primero sopii hyvin meille taviksille.
- Anonyymi
Sinulle sopii kiljua kauhallinen..heh heh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit juoda sen kaikki..heh heh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläke pappa alotti taas kilju jutut. Upeita mahtavaa tai sitten ei
- Anonyymi
Siinä on ilmalukko jonka tarkoitus on estää lisäämästä vettä tms. pulloon. Juoma tulee ulos kun heilauttat pulloa välillä niin että ilmaa pääsee pulloon. Näin ei baarissa voida laimentaa juomaa. Nykyään Suomessa myytävissä pulloissa ei ole enää ilnalukkoja.
- Anonyymi
Se on kylläkin kaatokorkki, samanlainen kuin ravintoloissa käytettävä kaatonokka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kylläkin kaatokorkki, samanlainen kuin ravintoloissa käytettävä kaatonokka.
Pullojen avaamista ja brenkun juontia ei minulle kannata opettaa. Olen läikyttänytkin sitä enemmän kuin useuimmat teistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pullojen avaamista ja brenkun juontia ei minulle kannata opettaa. Olen läikyttänytkin sitä enemmän kuin useuimmat teistä.
Siis, ...useimmat teistä juoneet.
- Anonyymi
Minä ryyppäämään hotellihuoneen parvekkeella koko loman ajan halpaa kaljaa. Kalja on kanarialla niin halpaa että kannattaa joka vuosi matkustaa sitä juomaan. Ihana loma.
- Anonyymi
Olet löytänyt asian ytimen , mutta, kirkasta välleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet löytänyt asian ytimen , mutta, kirkasta välleen
Kyllä olit on mun juttu. On tosi halpaa hakea supermarketista kaljat ja käristää nahkaa hotlan parvekkeella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433793- 382578
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?362082- 231822
- 171729
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai1001662- 231608
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991486- 241467
- 251464