Krabi la Playa Resort, Ao Nang

Zuidazuida

Onko kokemuksia hotellista....sijainti, huoneet, siisteys, ruoka, retkipalvelu ym. Kiitän etukäteen.

13

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • daadaada

      Sijainti pikkusen syrjässä, ei paha. Huoneet perustasoa, meillä ei valittamista. Joka päivä huone siivotaan ja allaskin oli ihan siisti. Aamupala ihan riittävä, kerran illalla syötiin, perus kamaa, ei huono. Retket nyt kannattaa ostaa kadulta niistä kopeista. Nämä keväältä -14.

      • KuuluuTapoihin

        Thaimaassa siivotaan kyllä muissakin hotelleissa päivittäin. Vai oliko se jotenkin ihmeellistä?


    • Tsunamiselviytyjä

      Olen yöpynyt 2 kertaa tässä hotellissa. Ensimmäisen kerran vuonna 2004 ja toisen kerran 2010. Itse pidin hotellista. Huoneet olivat siistit, tilavat ja ruokakin oli hyvää. Uima-allas alue ja allasbaari olivat kanssa viihtyisät. Altaalla sai myös thai-hierontaa sopivaan hintaan. Henkilökunta oli myös hyvin ystävällistä ja auttavaista. Meinasimme hukkua perheeni kanssa tsunamissa Railey Beachillä ja jouduimme yöpymään vuoristossa lastemme kanssa yhden yön.
      Seuraavana päivänä pääsimme hotellille ja henkilökunta otti meidät vastaan kukka-asetelmin ja itse hotellin johtaja oli valmis sitomaan haavojani. Itse suosittelen tätä hotellia lämpimästi. Mielestäni sijainti on ihan hyvä...ei paha kävelymatka kaupoille.

    • Minimiin

      Uusi kysymys ko. hotelliin liittyen...toimiiko wi-fi huoneissa? Lukee hotellitiedoissa maksuton Wi-Fi vastaanotto- ja ravintola-alueella. Onko mahdollisuus ostaa yhteys huoneeseen? Hinta?

      • yazyaz

        Wi-fi toimii huoneissakin,täällä just tähän vastailen parvekkeella istuen


      • yazyaz

        ja on siis ilmainen


      • Uulaalii
        yazyaz kirjoitti:

        Wi-fi toimii huoneissakin,täällä just tähän vastailen parvekkeella istuen

        Oi oi, täällä räntäsateessa haaveilen tulevasta lomasta. Helteistä rentouttavaa lomaa teille. Ilmeisestikin hotelli ihan hyvä valinta.


      • päiväntärkeinateria
        yazyaz kirjoitti:

        Wi-fi toimii huoneissakin,täällä just tähän vastailen parvekkeella istuen

        Hei yazyaz, jos olet nyt paikalla, millainen aamupala on tänä vuonna, mitä kaikkea on tarjolla...munakkaat, kokkelit, pekoni, muita lämpimiä ruokia, hedelmiä, puuro, yms. yms. Olisi kiva jos kertoisit.


      • yazyaz

        Aamupala on loistava! Saa kananmunia eri muodoissa,miten vaan haluat...pekonin saa paistaa itse parilalla,on mm.nakkeja,erilaisia friteerattuja juttuja,french toastia,vihanneksia,hedelmiä,leipää montaa eri sorttia,leikkelettä ja juustoa,jogurttia,hedelmäsalaattia,aasialaisia juttuja,corn flakes jne.jne.Tarjonta siis loistava,jokaiselle varmasti jotain!


      • päiväntärkeinateria
        yazyaz kirjoitti:

        Aamupala on loistava! Saa kananmunia eri muodoissa,miten vaan haluat...pekonin saa paistaa itse parilalla,on mm.nakkeja,erilaisia friteerattuja juttuja,french toastia,vihanneksia,hedelmiä,leipää montaa eri sorttia,leikkelettä ja juustoa,jogurttia,hedelmäsalaattia,aasialaisia juttuja,corn flakes jne.jne.Tarjonta siis loistava,jokaiselle varmasti jotain!

        Kiitos yazyaz vastauksistasi. Toivottavasti lomasi oli kaikin tavoin onnistunut. Meillä lähtö noin viikon päästä.


    • Jusbe94

      Olemme matkustamassa kyseiseen hotelliin 2.1 ja haluaisin kanssa kuulla kokemuksia siellä käyneiltä :)

      • sunseekers

        Haeppa täältä Krabin hehkutusketju talvi 2014-2015. Sieltä löytyy ko. hotellista ASIALLISTA tietoa. Olimme itse vuosi sitten ko.hotellissa. Jäi hyvä maku, voisimme todellakin majoittua uudelleen. Hyvää matkaa!!!


    • Zuidazuida

      Kiitos vastanneille. Matka lähenee. Jusbe94 ...olisi kiva vielä kuulla kokemuksiasi palattuasi matkalta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      97
      1822
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      123
      1377
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1307
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1226
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1114
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      878
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      401
      864
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      832
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      134
      806
    Aihe