Eilen asensimme ps3 langattoman netin. Tähän asti kaikki toiminut loistavasti. Eikä mitään asetuksia olla välissä muutettu!
Internet yhteys toimii, mutta en pääse kirjautumaan enään networkkiin.
Yritin googlettamalla etsiä apua, ei löytynyt. Kun menen verkkoasetuksiin tarkistamaan yhteyden, pleikkari löytää ip osoitteen ja muodostaa yhteyden, mutta psn haku epäonnistuu. Mikä neuvoksi?
Playstation network aikakatkaistiin?
6
2019
Vastaukset
- Jcjkjccjkk
Voi olla että Psn network on kaatunut
- Aloittajako
Tuskin se viikon ajan on kaatunut...?
- Missävika
Ei toimi minullakaan.. Vieläkään!!
- jiini90
Itselläni oli sama ongelma. 2 vuotta pelasi ja sitten ykskaks ei. nettiyhteys onnistui mutta psn ei. ongelma korjautui, kun kytkin modeemin suoraan kaapelilla konsoliin. nuo langattomat oikuttelee.
- jiini90
lisäisin vielä, että tein itsekin kaikki temput: olin playstationiin yhteydessä, nettioperaattoriin, alustin pleikkarin jne. en saanut mitään toimivaa neuvoa. ostin sitten modeemin ja kytkin plekun kiinni niin pelasi kuin unelma. ärsytti toki niin paljon, kun menetin kaikki tallennukset yms, niin ostin ps4-konsolin tilalle ja nyt elämä hymyilee:)
- Anonyymi
minulla on sama
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446