Tämän piti olla ILO-uutinen Varkaudesta

piti_olla_töissä_JO

21

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kehitystarina

      Varkaudessa valmistettiin LFP-akkuja. Ovat vanhanaikaisia, kuten LMO-akut.
      Tesla käyttää NCA-akkuja. Antavat suurimman tehon.

      Nissan siirtyy nyt uudenaikaisiin NMC- akkuihin-- 145$ kilowattitunti. On suuri parannus, kun varkauden akut maksoi 1000€ kilowattitunnilta. Uudet akut on teknisesti ylivoimaisia ja paljon halvempia.

      http://pushevs.com/2015/09/28/new-30-kwh-nissan-leaf-battery/

    • Leclanche-USA

      Tässä sveitsiläisen akkuvalmistajan osaomistaja ja USA:n edustaja Floridasta---. Lupasivat työllistää satoja ihmisiä, Paikallinen piirikunta ei uskonut eikä myöntänyt rahoitusta.

      https://www.youtube.com/watch?v=JnoljKU485c

    • Leclanche-USA
    • Kyllä-se-tästä

      Älkää hättäilkö vielä niitä Varkauden superakkuja. Vielähän syksyä on pari kuukautta ja viikko vielä ehtii ja halpoja ovat vain reilu 100 €/kwh, ka ootellaan ootellaan.

      • piti_olla_töissä_Jo

        Onkos Sinulla jotain sisäpiirintietoa?

        Minulle tuli mieleen, että kun kohta Riikinnevalle tuodaan kaikkialta Suomesta roskaa ja paskaa, niin olisiko tuossa läjässä ilmaista ja erinomaista raaka-ainetta uusiin savolaisiin SUPER-Akkuihin?
        Tehdas (halli) on jo! Homehtumassa?


      • jätevoimaa

    • akkuteatteria

      Nuo työntekijät on täysin pihalla. Sutivat pensselillä ....

    • Voisiko joku selittää lyhyesti ja ytimekkäästi tämän Varkauden akku-homman? Akuista en tiiä mitää, mutta tää paljon kohistu akkutehdas ja akkujen valmistaminen Varkaudessa kiinnostaa. Oon myös ihan pihalla noista akkutehdas-kuvioista.

    • Arsenin-rahat-lopussa
    • Anonyymi

      timo.k

    • Anonyymi

      Brittiläinen voltti Hiilettömään tulevaisuuteen siirtymisen nopeuttaminen.
      Britishvolt aikoo voimaannuttaa kaikkia, joiden kanssa se on vuorovaikutuksessa, joko suoraan tai siihen liittyvän toimitusketjun kautta

      Kuinka akkutehtaan voimaannuttamisen käy ?

      Yrityksen romahdus voi kuitenkin osoittautua kiusalliseksi konservatiivihallitukselle. Työväenpuolueen kansanedustaja Ian Lavery kertoi maanantaina BBC:lle, että Britishvoltin puheenjohtaja Peter Rolton oli pyytänyt hallitusta aikaistamaan 30 miljoonan punnan tukea, mutta että yrityssihteeri Grant Shapps oli kieltäytynyt pyynnöstä.

    • Anonyymi

      Demarit haluaa veronsa - haluatko maksaa niin paljon kuin demari verottaa?

      • Vaalit lähenee kun vuosi vaihtuu ja niiden jälkeen ei tarvitse "maksaa" kun ei ole millä maksaa kun tyhmät työttömät eivät äänestä! Tällöin nämä Orvon "opetuslapset" pääsevät välittömästi nylkemään työttömät toiseen hiippakuntaan.

        Työttömyys vähenee "varmasti" ahdinkoa lisäämällä mm. työttömyysturvaa pienentämällä. Samalla työnantajat rikkovat toistuvasti lakia kun työtä tarvitseva jätetään palkkaamatta yritystukien menettämisen takia!


      • Anonyymi
        APRagulin kirjoitti:

        Vaalit lähenee kun vuosi vaihtuu ja niiden jälkeen ei tarvitse "maksaa" kun ei ole millä maksaa kun tyhmät työttömät eivät äänestä! Tällöin nämä Orvon "opetuslapset" pääsevät välittömästi nylkemään työttömät toiseen hiippakuntaan.

        Työttömyys vähenee "varmasti" ahdinkoa lisäämällä mm. työttömyysturvaa pienentämällä. Samalla työnantajat rikkovat toistuvasti lakia kun työtä tarvitseva jätetään palkkaamatta yritystukien menettämisen takia!

        PersuTynkkynen tätä on sananvapaus🤣 Paikallisosaston pj veli aukoo päätään Persun ylläpitämässä puskaradiossa 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PersuTynkkynen tätä on sananvapaus🤣 Paikallisosaston pj veli aukoo päätään Persun ylläpitämässä puskaradiossa 🤣

        Sivun nimeksi voisi laittaa puskasta huutelijat.Kaise mopopörinä vienyt viimeisenkin tolkun ihme ettei mulkun seisontaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivun nimeksi voisi laittaa puskasta huutelijat.Kaise mopopörinä vienyt viimeisenkin tolkun ihme ettei mulkun seisontaa

        Ihme että näiden akat jaksaa tätä nettivittuilua päivästä toiseen,no varmaan itsekin pitää näpyttää poskiposkeavasten🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme että näiden akat jaksaa tätä nettivittuilua päivästä toiseen,no varmaan itsekin pitää näpyttää poskiposkeavasten🤣

        Tuplastupidot naama kuin Naantalin aurinko


      • Anonyymi

        Samat sanat omakehu haiseekin paskalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat omakehu haiseekin paskalle

        Olipas hyvät panot eikö ollutkin akkaa olin ihan Stallion 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas hyvät panot eikö ollutkin akkaa olin ihan Stallion 🤣

        Kyllähän tuo kelpasi kunnon kyrvän puutteessa ja sunhan on talo ja auto


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe