Mikä on meili mihin voi laittaa sähköpostia laskutusasioiden selvittämistä varten, en halua sekaantua mihinkään "omaan soneraan".
Miksi pitää olla näin vaikeata ettei soneran sivuilla voi olla valmiiksi meiliosoitetta, palvelua kun pitäisi olla.
Puhelimella taas maksaa maltaita asian selvittäminen.
Sähköpostia Soneralle
8
142
Vastaukset
- sinneyhteyttä
- väärin.laskutettu
Eihän tuo ole mikään meiliosoite...
- Järkeäheivähän
väärin.laskutettu kirjoitti:
Eihän tuo ole mikään meiliosoite...
Mutta sieltä saa yhteyden heihin. Jännä juttu että sitä aikana kun olet tätä pohtinut olisi asia jo hoidettu soittamalla.. Ihmisten järki ei aina pelaa..
- väärin.laskutettu
Järkeäheivähän kirjoitti:
Mutta sieltä saa yhteyden heihin. Jännä juttu että sitä aikana kun olet tätä pohtinut olisi asia jo hoidettu soittamalla.. Ihmisten järki ei aina pelaa..
Siis meiliä kysyin, en puhelinnumeroa. Koeta sinä vitun vatipää ymmärtää.
- Apuaetsaa
väärin.laskutettu kirjoitti:
Siis meiliä kysyin, en puhelinnumeroa. Koeta sinä vitun vatipää ymmärtää.
Voi voi ja kättä housuun:D
- 0720
Sonera, kuten muutkaan operaattorit, eivät nettisivuillaan ilmoita sähköpostiosoitteitaan. Täytä yhteydenottolomake ja kirjoita sinne asiasi niin he ovat sinuun sitten yhteydessä:
https://www4.sonera.fi/palvelu/lomake/yhteydenotto- väärin.laskutettu
Kiitoksia.
Tuolle Apuaetsaa nimimerkille sanon vaan että vedelköön handuunsa ja pitäkööt harrastukset omina tietoinaan.
- Tietäjät
[email protected], jos hidas vastausaika ei haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614187
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352994Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262558- 452177
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51949- 201939
- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3921511Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91308