Jos näitä juttuja on uskominen, Suomessa ei ole ilmeisesti yhtäkään paikkaa, jossa niihin sijoitetut nuoret olisivat tyytyväisiä?
Onhan se tietenkin S U U R I I H M E, että kiltit moniongelmaiset tytön tylleröt ja pojan pallerot ovat kyrsiintyneitä, kun heillä on peräti S Ä Ä N T Ö J Ä noudatettavana!!
Havaintoni
7
57
Vastaukset
- merkitön
Alaikäiset maahanmuuttajat turvapaikanhakijat tarvitsevat sijaispaikkoja kotoutumiseen ja sääntöjä.
- MNBGO
Ärsyttää tuo laillisen esivallan pakkomielle tunkea lapset kotoaan laitokseen.
Mitäs jos maan ylin johto itse laitettaisiin laitokseen lukkojen taakse ja sanottaisiin sen olevan esivallan etu ja päästettäisiin heille imelät sössötykset päälle.
Mikäli tässä tilanteessa heissä ilmenee aggressiivisuutta, tämän selitetään sen ja sen tutkimuksen mukaan johtuvan henkilökohtaisista ongelmista mitä varten pitääkin välittömästi kutsua paikalle pitkä liuta terapeutteja. Silloin voimmekin todeta kuinka hyvin meillä Suomessa asiat ovatkaan kun esivallalla on noin paljon ystäviä.
Heidän yksityiselämästä laaditaan pitkät ja yksityiskohtaiset lausunnot ja suurimpana asiantuntijana toimii tietysti itseoikeutetusti Seppo Lehto, tämä taas on hallinnollisten oppien mukaan esivallan oikeusturvan toteuttamista. Näin ne subjektiiviset oikeudet toteutuvat.- MarraskuunLiike
Älä kuule jauha tyhjää!
Lapsilla on ENSIN ongelmia ja niistä seuraa sijoitus, EI päinvastoin. Ne ongelmat ovat sellaisia, että vanhemmilla ei ole halua, kykyä tai mahdollisuuksia hoitaa niitä ilman ulkopuolista apua.
Sitten ovat nämä AVUNTARVITSIJAT, joille mikään apu ei riitä. Vaikka heille annettaisiin miljardi rahaa, se ei olisi tarpeeksi. Vaikka heille tarjottaisiin kotiapua 24/7 365 päivää vuodessa, se ei riitä. Kun ongelmia on, ne ovat jonkun muun syytä. AINA!
Ja LUONNOLLISESTI näitä neropatteja on ymmärrettävä loputtomiin. Heidän mielestään ongelmat ratkeavat, kun vain odotetaan ensin n. 20 vuotta. Se EI pälkähdä päähän, että sinä aikana lapset kärsivät jo kohtalokkaasti. - menekauas
Tjaah. Arvatekin haastat vain väittelyyn.
Väännä vaikka kättä niin saat tutun vastustajan. - korjaanhieman
MarraskuunLiike kirjoitti:
Älä kuule jauha tyhjää!
Lapsilla on ENSIN ongelmia ja niistä seuraa sijoitus, EI päinvastoin. Ne ongelmat ovat sellaisia, että vanhemmilla ei ole halua, kykyä tai mahdollisuuksia hoitaa niitä ilman ulkopuolista apua.
Sitten ovat nämä AVUNTARVITSIJAT, joille mikään apu ei riitä. Vaikka heille annettaisiin miljardi rahaa, se ei olisi tarpeeksi. Vaikka heille tarjottaisiin kotiapua 24/7 365 päivää vuodessa, se ei riitä. Kun ongelmia on, ne ovat jonkun muun syytä. AINA!
Ja LUONNOLLISESTI näitä neropatteja on ymmärrettävä loputtomiin. Heidän mielestään ongelmat ratkeavat, kun vain odotetaan ensin n. 20 vuotta. Se EI pälkähdä päähän, että sinä aikana lapset kärsivät jo kohtalokkaasti.Ensin on ongelmia, sitten sijoitetaan, sitten osan ongelmat pahenevat lisää. Näin se oikeasti on. Ja ennen kuin jankuttaja innostuu, sanon suoraan, että toisinaan huostaanotto on hyvä asia, mutta aina ei.
- Juuso-inkeri
Kun näitä juttuja lukee, ei ihmettele enää yhtään lasten huostaanottoja.
- apumiehen_apuri
Kun nykymaailmaa katselee, niin monesti kyllä tulee mieleen ajatus, että myös vanhemmat lapsineen pitäisi ottaa huostaan ja lopettaa huostaanotto vasta, kun toimivat yhteiskunnan pelisääntöjen ja arvojen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391