juu eli mikä olis teidän unelma pusu/suudelma?
Mihin aikaan vuorokaudesta?
Missä?
Minkälainen pusu/suudelma?
Minkälainen sää?
Kenen kaa?
Mul olis semmonen et illalla, ulkona, semmonen pikään suudelma ja samaan aikaan hali, satais ja mun nykysen poikkiksen kaa.
;)
Unelma pusu/suudelma?
9
399
Vastaukset
- 12vpentu
Okei no meil oli vaatekaapis sellane kuuen sekunnin pusu mut se loppu siihe ku luultii et faija tuli. Kuitekii unelmapusu;illal koulun takan aika pitkä kielari lumisatees. Tietty nykysen tyttöystävän kaa;) oih
- Unelmienkysyjä1
:3 Awww...
- seamapentu
Se mite me sinne kaappii päädyttii on vähä outoo mut kuiteskii täs tulee: tyttöystäväni tykkää piileskelystä ja meni sinne kaappiin piiloo. Sit ite menin sinne kaappii ja sit se vaa alko sillee luonnollisesti. Se oli viel mun ensisuudelma ja se oli mahtava vaik kesti vähä aikaa.
- hihihihihihi
Unelmahan olis tietenki illalla hämärässä ja tähtitaivas tai lumisade, semmonen semipitkä suudelma ja tiukka hali samalla ja kaikkee söpöä:3
- edelleensepentu
Aww parempi ku miun:3
- Unelmienkysyjä1
:33
- 2nj
juu eli mikä olis teidän unelma pusu/suudelma?
Mihin aikaan vuorokaudesta?
Aamu-yöllä
Missä?
Viemärissä
Minkälainen pusu/suudelma?
Sellainen 34min kestävä.
Minkälainen sää?
Epätoivoinen
Kenen kaa?
4v miehen alun kanssa. - Love4ever1234567
No tää ei oo unelma ku on jo tapahtunu :D Mut siis olin tullu etelästä lomalta ja oltii oltu koko päivä tyttöystävällä ja vaa maattu sängyl ja sillee. No sit mentii kävelee sellaselle metsätielle ja halailtii ja sit nostin sen ja suudeltii pitkää.
- Anonyymi
Tämä on myös todellinen :) mutta unelma silti. :)
Eli sovittiin mun poikaystävän kanssa, että nähtäisiin koululla. Oli talvi-ilta ja lunta satoi hennosti. Oli ihan hiljaista. Kun saavuin koululle olin siellä hetken aikaa yksin. Sitten mun poikkis tuli sinne. Se sanoi mulle "moi", kietoi kätensä mun ympärille ja... Siinä tais tulla hetken kestävä kielari :) olin itse vasta 13 :) hohhoi
Se oli mun ensisuudelma. Aivan ihana kokemus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot27418373Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss10110550Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3907079Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai816870Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki414656Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.853454"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1243018Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972565Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit342335MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä322255