Unelma pusu/suudelma?

Unelmienkysyjä1

juu eli mikä olis teidän unelma pusu/suudelma?

Mihin aikaan vuorokaudesta?
Missä?
Minkälainen pusu/suudelma?
Minkälainen sää?
Kenen kaa?

Mul olis semmonen et illalla, ulkona, semmonen pikään suudelma ja samaan aikaan hali, satais ja mun nykysen poikkiksen kaa.
;)

9

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12vpentu

Okei no meil oli vaatekaapis sellane kuuen sekunnin pusu mut se loppu siihe ku luultii et faija tuli. Kuitekii unelmapusu;illal koulun takan aika pitkä kielari lumisatees. Tietty nykysen tyttöystävän kaa;) oih

• Unelmienkysyjä1

:3 Awww...

• seamapentu

Se mite me sinne kaappii päädyttii on vähä outoo mut kuiteskii täs tulee: tyttöystäväni tykkää piileskelystä ja meni sinne kaappiin piiloo. Sit ite menin sinne kaappii ja sit se vaa alko sillee luonnollisesti. Se oli viel mun ensisuudelma ja se oli mahtava vaik kesti vähä aikaa.

• hihihihihihi

Unelmahan olis tietenki illalla hämärässä ja tähtitaivas tai lumisade, semmonen semipitkä suudelma ja tiukka hali samalla ja kaikkee söpöä:3

• edelleensepentu

Aww parempi ku miun:3

• Unelmienkysyjä1

:33

• 2nj

juu eli mikä olis teidän unelma pusu/suudelma?

Mihin aikaan vuorokaudesta?
      Aamu-yöllä

Missä?
      Viemärissä

Minkälainen pusu/suudelma?
      Sellainen 34min kestävä.

Minkälainen sää?
      Epätoivoinen

Kenen kaa?
      4v miehen alun kanssa.

• Love4ever1234567

No tää ei oo unelma ku on jo tapahtunu :D Mut siis olin tullu etelästä lomalta ja oltii oltu koko päivä tyttöystävällä ja vaa maattu sängyl ja sillee. No sit mentii kävelee sellaselle metsätielle ja halailtii ja sit nostin sen ja suudeltii pitkää.

• Anonyymi

Tämä on myös todellinen :) mutta unelma silti. :)
      Eli sovittiin mun poikaystävän kanssa, että nähtäisiin koululla. Oli talvi-ilta ja lunta satoi hennosti. Oli ihan hiljaista. Kun saavuin koululle olin siellä hetken aikaa yksin. Sitten mun poikkis tuli sinne. Se sanoi mulle "moi", kietoi kätensä mun ympärille ja... Siinä tais tulla hetken kestävä kielari :) olin itse vasta 13 :) hohhoi
      Se oli mun ensisuudelma. Aivan ihana kokemus...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      112
      5458
    2. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      41
      3595
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      52
      3485
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      93
      3348
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1887
    6. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      34
      1777
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      134
      1667
    8. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      43
      1619
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      152
      1325
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1189
    Aihe