Kaikki tietää jo asioistani. Hämmästyttävää. Kiusallista. Hankaloittavaa.
Maineeni on levinnyt laajalle
18
219
Vastaukset
Meitä on kaksi........
- eräskysyjä_
Voitko täsmentää?
- jututlevitetty
Juoruja ollut liikaa.
- voitko.täsmentää
jututlevitetty kirjoitti:
Juoruja ollut liikaa.
Minkälaisia juoruja?
Harmillista. Ehkä sinun pitää mennä piiloon.
- kutinaettä
miten tää haiskahtaa provolta?
- ihanko.tosi
äläs!
- voihitto
o-ou, että silleen pääs käymään
- SaatKiittääItseäsi
Pidä mies akkas joko kurissa tai tyytyväisenä. Kumpi nyt sitten on kulloinkin helpompaa.
- SitäNiittää
Mitä kylvää.
- Japöh
tykkäät kuitenkin tilanteesta ;). Kun kunnia menee, niin maine kasvaa, ja sekös sun sisikuntaa kutittaa ihan hymyyn asti ;).
- olenuutispimennossa
No minen ainakaan tiedä mitään.
- EntertainUs
Älä ny oo tollanen, mitä siäl työpaikall muuten tehtäis pitkät päivät?Ja eikä niill jutuill ny loppujen lopuks oo ku satunnaisii yhteyksii kohteen tosielämään.
- omanäkemykseni
Ainahan juoruja kiinnostavista ihmisistä on liikkeellä ja minua ei ainakaan yhtään haittaa, jos joku tunteistani jotakuta kohtaan tietää. Mutta loan heittäminen toisesta, toisesta ennakkokäsityksien antaminen, kiusaaminen ym. on väärin ja se voi tahrata toisen elämää paljon pidemmäksi aikaa kuin moni osaa kuvitellakaan. Se ei ole kiusoittelua, se on julmuutta ja halua pilata toisen koko elämä.
- et.ole.ainut
Sama. Minut myös pahoinpideltiin rajusti kaiken muun lisäksi. Itse käytin tilanteen ensin työpaikkakiusaamisesta itkemiseen (mm. internet, työnantaja, poliisi, poliisihallitus, krp, supo, ministeriö, työterveys, lukuisat lääkärit, hoitajat, psykologit, tutut, puolitutut jne.) irtisanoutumisen yhteydessä ja sitten vainotietoisuuden lisäämiseen eli kirjoitin nettiin tuhansia tai kymmeniätuhansia gang stalking -viestejä. Parempi kuin ei mitään koska lupasivat että vaino jatkuu ikuisesti enkä saa töitä enää mistään.
Kerran siellä työpaikalla katsottiin uutisia. Pohjois-Koreasta on kuulemma hankala paeta. Työpaikkakiusaaja kysyi minulta, että "voisiko tuollaista olla Suomessa jos olisi vihattu".- hurijaaon
Miks mä repesin tälle?
- Mustaonniin
Jos on nimillä ja paikoilla tarkasti kerrottua niin sitten, ei näistä muuten tiedä. Samanlaisia tilanteita pilvin pimein.
- tuttu_juttuShow
Se on kyllä mielenkiintoista. Ai niinku tahtomattaa julkkis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466