Eikö tampereella ole kiimasia halukkaita miehiä salaisiin treffejhin!
Mulle ihan sama minkä näkönen oot kuhan sulla on toimiva huvän kokonen kestävä kulli.
Ite olen xl-nainen isot rinnat en liian lihava 34v brunetti ihan ok näkönen.
Aina vaan panettaa.
tampereelta miestä nyt
16
55
Vastaukset
- kaukanamansesta
aivan sata varma ettei kellekkää oo mitää väliä minkä näkönen se toinen on.... varsinkaan sovitussa maksutomassa sessiossa.
Tuskin tääkään daami kenellekkään vastaa.
- jennifer26vcb
Mitään maksullista seuraa etsi.
Saisin kaverinki paneen mutta ku etsin anonyymiseuraa ; ( Kuinkas sinuun saa yhteyden?
- Viisasmies
Minkä ikäinen oot nikis oot 26 ja tekstissä 34.
Ihan oikeasti kelpaa sulle kaikki.
Aika alas oot vajonnut jos kaikki käy - fggghhh
Ei kiinnosta läskit yök
mail to me bella561 (at ) suomi24.fi
- mies49v
Moi! Kulli toimii sekä yläpää,kunto kohdillaan sekä muutkin asiat,meitä yhdistää näköjään tuo ainainen panetus.
- Heti69
[email protected] otta yht kiinnosta .
- Mies_26v
Riittäiskö aloittajalle 15 senttinen paksu kulli?
- Teukka34
Itte oon tampereelta 34v mies ja panettaa koko ajan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat265626- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437