Millaisia ovat mastopatian oireet? Minulla on ihan teini-iästä lähtien ollut kipeät rinnat ennen kuukautisia. Olen pian 20v. Vasen rinta kipuilee enemmän ja se on isompi kuin oikea. Varsinkin tämän rinnan ulkosyrjä on kipeä ennen kuukautisia ja siinä tuntuu olevan valtava turvonnut kasa rintakudosta. Oikeassa rinnassa sama juttu mutta kudos on hiukan pehmeämpää ja patteja vähemmän. Vasen rinta on täynnä patteja. Oikea rinta kipuilee vain jos siihen koskee mutta vasen on kipeä suurimman osan kierron ajasta. Vasemmasta rinnasta tulee joskus nestettä tosin joskus on tullut oikeastakin tosin siitä on tullut harvemmin. Mitä mastopatia oikeastaan on ja miten sitä voi hoitaa?
mastopatia?
mastopatiaako
2
396
Vastaukset
- mastopaatiako
Niin ja lisäisin vielä että e ttä ee ttä eet tä eett ä ettää
- Anonyymi
Mistä ihmeestä voi erotraa mastopatian ja rintasyöpäkyhmyn?? Huomasin eilen oikeassa rinnassa jotain kovaa muhkuraista kudosta ja oon kauhuissani. Ikää 31 v. Menkkoja odottelen alkavaksi, niin en tiedä pitäisikö katsoa pieneneekö toi löydös kun ne on ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh402454Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli601805Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit521669- 911503
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi411344Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö62935Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise121875Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j165848Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun378835Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.64805