Millaisia ovat mastopatian oireet? Minulla on ihan teini-iästä lähtien ollut kipeät rinnat ennen kuukautisia. Olen pian 20v. Vasen rinta kipuilee enemmän ja se on isompi kuin oikea. Varsinkin tämän rinnan ulkosyrjä on kipeä ennen kuukautisia ja siinä tuntuu olevan valtava turvonnut kasa rintakudosta. Oikeassa rinnassa sama juttu mutta kudos on hiukan pehmeämpää ja patteja vähemmän. Vasen rinta on täynnä patteja. Oikea rinta kipuilee vain jos siihen koskee mutta vasen on kipeä suurimman osan kierron ajasta. Vasemmasta rinnasta tulee joskus nestettä tosin joskus on tullut oikeastakin tosin siitä on tullut harvemmin. Mitä mastopatia oikeastaan on ja miten sitä voi hoitaa?
mastopatia?
mastopatiaako
2
360
Vastaukset
- mastopaatiako
Niin ja lisäisin vielä että e ttä ee ttä eet tä eett ä ettää
- Anonyymi
Mistä ihmeestä voi erotraa mastopatian ja rintasyöpäkyhmyn?? Huomasin eilen oikeassa rinnassa jotain kovaa muhkuraista kudosta ja oon kauhuissani. Ikää 31 v. Menkkoja odottelen alkavaksi, niin en tiedä pitäisikö katsoa pieneneekö toi löydös kun ne on ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1076211Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3585848Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie615116Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3273825Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42305Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1422258Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1091326- 111095
- 178967
- 56793