Itsetyydytys iljettää

seksuaalinenkakara

Eli tää on varmaan monien mielestä aika sairasta, mutta siis mä olen vasta 11v ja mul on kokoajan kauhea halu itsetyydyttää. Joka päivä käsi vaan jotenkin menee sinne pöksyihin... Miten mä saisin nää halut loppumaan, en haluu kertoa vanhemmilleni tästä. Ja miksi mä haluan saada halut loppumaan? Kun musta ei vaan tunnu normaalilta että tässä iässä on pakko itsetyydyttää.

10

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Murrosiässä kun keho alkaa muuttumaan ja samalla seksiaalisuus herää on hyvin usein melko hämmentävää aikaa. Sitä alkaa tutustua oman kehon toimintoihin ja samalla löytyy tapoja tuottaa itselleen mielihyvää. Itsetyydytys on yleisin tapa löytää mielihyvän tunne. Ei ole mitenkään omituista jos 11v harrastaa itsetyydytystä päivittäin. Itsestäsi asia voi tuntua oudolle mutta luota itseesi ja uskalla rohkeasti tyydyttää halujasi löytämälläsi tavalla. Tärkeintä on että hyväksyt tyydytyksen osana elämääsi ja uskallat nauttia siitä.

    • Moi!
      Itsetyydytys on normaali asia ja on tavallista, että se aiheuttaa hämmennystä. Hävetä ei kuitenkaan tarvitse. Jokainen kypsyy omaan tahtiinsa.
      Jos harrastat itsetyydytystä, niin huomioi normaali arki. Kannattaa huolehtia omatoimisesti, että koulu ja harrastukset, kaverit ja lepo pysyvät ensisijaisina. Myös hygieniasta huolehtiminen on tärkeää -joka päivä.
      Muistathan, että itsetyydytys eli masturbaatio on yksityinen asia ja sitä voi toteuttaa mm. omassa huoneessa.
      Tsemppiä!

    • seksuaalinenkakara

      Voiko itsetyydytys aiheuttaa sokeuden tai ripulin?

      • raawerw

        Kyllä ja tulee karvoja kämmeniin


    • rändömVaa

      Jaa.. no ite huomasin sen tuntuvan hyvältä jo ku olin 5v ja sitä sitten tajuttiin tyydyetttyä ku oli siin menny monii vuosii ihan koukussa xD

      • MinäFiksu

        tändömVaa, mulla oli ihan sama juttu Cx. Aina päiväkodissa kun oli päiväunet aloin runkata siellä tyynyy xD


    • Tähtisadetta

      Itsetyydytys ei ole sairasta. Itsetyydytystä ei tarvitse lopettaa. Mutta tässä ohje/neuvot:
      - itsetyydytys on kaikkien oma, yksityinen juttu
      - ei toisten seurassa
      - ei julkisella paikalla
      - ei tarvitse kertoa kenellekään, ellei halua
      - vaikka kuinka tekisi mieli hyväillä itseään muualla kuin omassa huoneessa (omassa seurassa), niin vastaus on EI.
      - itsetyydytys on semmoinen asia, joka hoidetaan vain ja ainoastaan yksin ollessa. Oman huoneen tai vessan rauhassa.

      Itsetyydytys on tärkeä osa seksuaalisuutta. Silti seksuaalista halua on opittava säätelemään. Itsetyydytys on "oikea aika ja paikka"- juttu. Mietipä, miten noloa olisi, jos joku kaverisi huomaisi sinun tyydyttävän itseään. Se on nyt vaan on oma juttu! Itsetyydytys eli masturbaatio ei saisi viedä kaikkea huomiota koululta, kavereilta, harrastuksilta.

      • Jonkun toisen oman ikäisen ja henkisesti saman tasoisen henkilön seurassa tyydyttämisessä ei ole mitään pahaa, jos ketään ei pakoteta ja se on kaikille osallisille okei.

        Lapsenakaan.


    • Dciuz

      Älä murehdi. Ei siinä ole mitään pahaa. Se kuuluu siihen kun ihmisiä kaikki olemme. Kaikki sitä tekevät. Mutta eivät vaan sitä kerro. Ole oma itsesi ja anna palaa kun siltä tuntuu. Tietty vältä julkisia paikkoja.

    • wertuers

      Oletko poika vai tyttö?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe