Minulla on 20 000 lainaa, josta vaimo ei tiedä.

sulovilheeni

Ne pitäis olla maksetut 7 vuodessa.

53

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katteleppas tuota eläkeläis-alennus-aloitusta.
      Siellä kerrotaan kaikki.
      Siilillä on sit lohtu-musa-aloitus.

      H.

      • Joo mut mää en kerro kaikkea.


      • ähäskutti

        Mullon 200 000 euroa ja risat käteistä. Pienellä toimitusajalla paljon lisää. Eikä ole muijaa. Enkä kerro kuka oon.


      • ähäskutti kirjoitti:

        Mullon 200 000 euroa ja risat käteistä. Pienellä toimitusajalla paljon lisää. Eikä ole muijaa. Enkä kerro kuka oon.

        "ähäskutti"

        Mullakin on risat.

        210€ lompsassa.
        Tarkistin lompsan.

        Minulla on kaikki mitä tarvitsen.
        Hieno-säädöistä kerron tarvittaessa.
        Kuiskuttaen.

        H.


    • Normaalia.finanssia

      Pitäähän 20 000 jörröä lainaa olla kun halvalla saa. Kukas hullu mitään kalliilla korolla ottaa. Mun mielestä noin pientä lainaa kannattaisi kasvattaa tuonne 50 000 euron pintaan. Mitä iäkkäämpi ihminen on, sen isompi velka kannattaa jättää kuolinpesälle.
      Avaajan kohdalla veikkaan vakavaa peliriippuvuutta tai alkoholiongelmaa jos on täytynyt sala-lainaa ottaa.

    • hassu, kerro heti vaimolles,
      eihän se ole kuin kolmen tonni lyhennys vuodessa, ja alle kahdeksan euroa päivässä plus korot tietty, säästöpossu piirongin reunalle iloisesti lihomaan.

      Minulla on vain kymmen kunta, nerudaa, heilalaa ja anderssonnia, enkä palautuspäivää muista koskaan, vaikka sen itse muka tiedän.
      Sakkojen iloinen maksaja oon.
      Onneksi nykyisin tulee kännykkääni muistutus.

      • Anno.dominot.nurin2015

        Niin. On se nykyaika mennyt eteenpäin valovuoden. Kännykästä näkee kaiken, synnit ja hyveet. Ennen vanhaan tuli ulosottomies ihan ovelle saakka muistuttamaan, jos olit unohtanut jotakin, maksaa laskuja, palauttaa kirjoja, unohtanut verot jne. Nykyisin pitää soitella ulosottomiehen perään, että mitä on tapahtunut kun ei ole miestä näkynyt ovella moniin vuosiin, että onko ihan kipeä vai jäänyt eläkkeelle.


    • NaistaEtsivä

      20000 laina, kuukauserä noin 100€. Ole hiljaa ja maksele.

    • Ulosotossa

      Kuinkahan paljon on näitä puolisoita, jotka elävät yhteisessä taloudessa, mutta kuitenkin salaavat toiselta varallisuuttaan, velkojaan ja maksujaan.
      Toisen on sitten vain arvailtava, miten saadaan vuokrat ja laskut pysymään ajan tasalla, kun puoliso levittelee käsiään ja kysyy: "Anteeksi, mutta miten sinä kuvittelet minulla olevan tuollaisia summia?"
      Usein se käsiään levittelevä tienaa enemmän kuin se tarkempi.

    • apatiaa

      Vaimoa ei kiinnosta. Aikanaan olen yrittänyt åitää häntä tietoisena tilanteestamme koska kaikki on yhteistä mutta eipä kiinnostanut.
      Kulupuolta hän sentään seuraa joten minun ei tarvitse hilseillä sen vuoksi.

      • Vai.sellaista

        Jos seuraa kuluja niin täytyyhän hänen äkätä lainanlyhennyskin. Ehkä hän viisaana vaikenee?


      • apatiaa
        Vai.sellaista kirjoitti:

        Jos seuraa kuluja niin täytyyhän hänen äkätä lainanlyhennyskin. Ehkä hän viisaana vaikenee?

        Ei seurannut niitä silloinkaan kun niitä oli. Talovelat olivat ennen nettiaikaa ja nettiajan laina oli ehdolla, ettei lyhennetä, maksetaan vain kuukausittain 0,8%:n korko ja maksetaan kertaeränä pois laina-ajan lopulla tai aikaisemmin jos halutaan.
        Kokonaisuudessaan vaimoni luottaa minuun täysin, myös taloudessa, jaa minä häneen muussakin kuin taloudessa.


      • apatiaa kirjoitti:

        Ei seurannut niitä silloinkaan kun niitä oli. Talovelat olivat ennen nettiaikaa ja nettiajan laina oli ehdolla, ettei lyhennetä, maksetaan vain kuukausittain 0,8%:n korko ja maksetaan kertaeränä pois laina-ajan lopulla tai aikaisemmin jos halutaan.
        Kokonaisuudessaan vaimoni luottaa minuun täysin, myös taloudessa, jaa minä häneen muussakin kuin taloudessa.

        Onko totta,
        että todella molemmin puolin luottamusta,
        luottamus vaatii rehellisyyttä toista kohtaan,
        jos ja kun ei haittaa sekään kun ei haittaa,
        niin ettei vaan olisi välinpitämättömyyttä.


      • apatiaa
        rosaliiin kirjoitti:

        Onko totta,
        että todella molemmin puolin luottamusta,
        luottamus vaatii rehellisyyttä toista kohtaan,
        jos ja kun ei haittaa sekään kun ei haittaa,
        niin ettei vaan olisi välinpitämättömyyttä.

        Sopisiko molemminpuolinen kiintymys käsitteistöösi?


      • apatiaa kirjoitti:

        Sopisiko molemminpuolinen kiintymys käsitteistöösi?

        Kiintymys on hieno asia, sinulla on ollut onnea, upea kiintymystalo, jos se pysyy kasassa ilman luottamusta ja rehellisyyttä. Sitä niin helposti ajattelee omalta kannaltaan asioita ja me ihmiset olemme kuitenkin niin erilaisia.
        Lisää vain kiintymystä elämääsi.
        Miksi muuten halusit asian meille kertoa vaikka et halua sitä vaimollesi kertoa, kiintymykseen vedotenko.


      • apatiaa
        rosaliiin kirjoitti:

        Kiintymys on hieno asia, sinulla on ollut onnea, upea kiintymystalo, jos se pysyy kasassa ilman luottamusta ja rehellisyyttä. Sitä niin helposti ajattelee omalta kannaltaan asioita ja me ihmiset olemme kuitenkin niin erilaisia.
        Lisää vain kiintymystä elämääsi.
        Miksi muuten halusit asian meille kertoa vaikka et halua sitä vaimollesi kertoa, kiintymykseen vedotenko.

        Mistä päättelet, etten halua kertoa jotain vaimolleni? Kerron mitä tahansa mutta hänelle riittävät pankkien tiliotteet ja yhteisen luottokorttitilin laskutus.
        Joskus kerroin kokonaistilanteessa kuukauden aikana tapahtuvista muutoksista mutta eipä kiinnostanut.apatiaa


      • apatiaa kirjoitti:

        Mistä päättelet, etten halua kertoa jotain vaimolleni? Kerron mitä tahansa mutta hänelle riittävät pankkien tiliotteet ja yhteisen luottokorttitilin laskutus.
        Joskus kerroin kokonaistilanteessa kuukauden aikana tapahtuvista muutoksista mutta eipä kiinnostanut.apatiaa

        Sori, jos olen väärin käsittänyt ja turhaa tässä rupattelen, sanavalinnoistasi vaan vedin johtopäätöksen. Itse en voisi kuvitella unissanikaan tilannetta, että mieheni ei tietäisi velkojani tai hän ei olisi niistä kiinnostunut. Hyvää elämää vaan apatialle.


      • apatiaa
        rosaliiin kirjoitti:

        Sori, jos olen väärin käsittänyt ja turhaa tässä rupattelen, sanavalinnoistasi vaan vedin johtopäätöksen. Itse en voisi kuvitella unissanikaan tilannetta, että mieheni ei tietäisi velkojani tai hän ei olisi niistä kiinnostunut. Hyvää elämää vaan apatialle.

        Loppuhenkonen. Huomaa mennyt aikamuoto! Velat olivat. Toinen asia. Kaikki on yhteistä. Taisin mainta. Henkilökohtaisia velkoja ei ole ollut.
        Lisäksi, aktiiviaikana minun tuloni muodostivat perheen tuloista noin 80% ja vaimo vastaavati käytti kokonaisuudesta saman verran, n.80%.
        Siis käytti! Ei kuluttanut!


      • apatiaa kirjoitti:

        Loppuhenkonen. Huomaa mennyt aikamuoto! Velat olivat. Toinen asia. Kaikki on yhteistä. Taisin mainta. Henkilökohtaisia velkoja ei ole ollut.
        Lisäksi, aktiiviaikana minun tuloni muodostivat perheen tuloista noin 80% ja vaimo vastaavati käytti kokonaisuudesta saman verran, n.80%.
        Siis käytti! Ei kuluttanut!

        Voi, henkosen saat takaisin, kaikkihan on sitten hienosti.
        Aika jännä juttu, mitä eroa on mielestäsi käytöllä ja kulutuksella. Kummassakin tapauksessa rahat ovat menneet. Mutta hei, jos käytän rahaa, voinhan sen vaikka sijoittaa ja silloin se poikii vain lisää rahaa, vai mitä. Mutta kulutetun rahan kuvittelen menevän vaikka maailmanympärimatkaan, jos ei tähdellisempää keksi.


      • rosaliiin kirjoitti:

        Voi, henkosen saat takaisin, kaikkihan on sitten hienosti.
        Aika jännä juttu, mitä eroa on mielestäsi käytöllä ja kulutuksella. Kummassakin tapauksessa rahat ovat menneet. Mutta hei, jos käytän rahaa, voinhan sen vaikka sijoittaa ja silloin se poikii vain lisää rahaa, vai mitä. Mutta kulutetun rahan kuvittelen menevän vaikka maailmanympärimatkaan, jos ei tähdellisempää keksi.

        Olet oikeille jäljillä. Kotivuosinaan, saamatta mistään penniäkään, vaimoni hoiti kaiken rahaliikenteen, siis käytti rahaa. En ole koskaan ajatellut mitä hän on kuluttanut omiin tarpeisiinsa.

        Ehkä nykyään on vaikeaa hahmottaa tilannetta ennen nettiä ja jopa ennen maksupäätteitä, joilla vaimo hoiti loppuvuosina maksut.
        Minä jäin kotiin likimain samoihin aikoihin kun pankkitoiminnot siirtyivät nettiin ja minut delegoitiin hoitamaan myös maksut ja muut talouteen liittyvät toiminnot.

        Ps. Periaatteessa maapallo on kierretty mutta vastakkaisista suunnista puoliväliin.


    • Velaton.pers.aukikin.on

      Siihen kuuluu myös kiintymys velkoihin, etenkin jos on talo pantattu velkojen vakuudeksi :D

    • Ulosotossa

      Kun isännöitsijä soittaa ovikelloa ja karhuaa 7 kk vuokria kertaheitolla, niin kyllä siinä vaimolla menee luu kurkkuun.
      Ja kun miehen raivokas selitys on, että isännöitsijätoimiston kanslisti on kavaltanut vuokrarahat, ei paljon naurata. Kun vaimo alkaa kaivella miehen takin taskuja ja löytää sieltä maksamattomat sähkölaskut, alkaa päässä huimata. Vaimon on taiottava tyhjästä rahat puolen vuoden maksuihin.
      Pari vuotta sitten menee velan maksamiseen. Lapsille hankinnat vain lapsilisistä, ruoka puurolinjalla jouluja myöten, mies marttyyrina, kun vaimo on aina epäluuloinen ja vaatii kuitteja ja tilityksiä, saamari soikoon. Vipit kavereilta pitää salata, joten selityksiä satelee, ihan uskomattomia juttuja, joita vaimon on kuunneltava ja muka uskottava, kun ei muutakaan voi.
      Kun ihmiset yleensä hoitavat asiansa, on heidän täysin mahdoton uskoa ja ymmärtää, millaista on elää perheenjäsenen kanssa, jolla ei ole mitään käsitystä rahan käytöstä.
      Salailusta se alkaa.

      • Itseäsi.kaadat

        Mitäs pidät taakkaasi. Mies on viisas. Sinä ylimädäntynyt hölmö.


      • Totta, tosi vaikeaa on ymmärtää, ja kun ajattelee, että rahankäyttö on aika tärkeä parisuhteen kivijalka ja jos se murenee salailuun ja epäluuloon, niin voi vain kuvitella miten paljon se rassaa parisuhteen ja perheen muissakin asioissa.
        Luottamuksen kun menettää vain kerran ja sen uudelleen rakentaminen on pirun vaikeaa.


    • Mitensnytnoin

      Miks sulla on lainaa? Mitens kävisi, jos delaisit? Kuka maksaisi velkasi? Oletteko tuore aviopari ja laina otettu aiemmin? Näyttää siltä, että sua painaa velkasi. Riippuu tuloistasi ja varallisuudesta, onko laina pieni vai suuri. Onko jotain omaisuutta panttina? Jos on jotain yhteistä, eikös niihin tarvita toisenkin suostumus? Jos olet toiminut toisen selän takana, ollaksesi mies, rykäisi asiasi ulos. Mutta älä odota, että vaimosi osallistuu velanmaksuun. Se tuntuisi, että peräkammarin poika tarvitsee äidin apua. Ja vaimosihan ei ole äitisi. Muista se. Paljon hänen suhtautumisessaan varmaan merkkaa, mihin tuota lainaa olet tarvinnut. Oma on ongelmas. En itse tykkäisi tollaisesta tai salailusta. Elämässä voi tulla ylläreitä: työttömyys tai sairastuminen. Parempi olisi, jos sinulla olisi tuo summa säästössä osakkeina, rahastoina, tai proosallisesti rahana jollain säästötilillä.

    • No jos ne sun lainas on, tartteeko eukkos tietääkkään, Nimittäin jos hällei ole asian kansa mitään tekemistä. Edellyttää et on omat tilit ja yhteiset velat hallinnassa.

    • Laskepa, montako kuukautta on seitsemässä vuodessa, eli 12 x 7 = ?
      Siis sinulla on yli 80 kuukautta aikaa maksaa velkasi ja korot ovat melko vähäiset nykyisin.

      Maksa laskutuloksen mukainen erä kuukaudessa tai avaa lainanmaksua varten oma säästötili, jos lyhynnykset pitää hoitaa puolivuosittain tai kerran vuodessa. Jos laitat tilille 250 € kuukaudessa, huomaat lainan maksetuksi jo hyvissä ajoin. - Pankin kanssa voi sopia, että siirtävät erän suoraan toiselle tilille heti palkan, eläkkeen tai muun tuloerän saavuttua tilillesi.

      Ehkä voisit jatkaa samanlaisen erän säästämistä vara- tai huvirahastoksi sen jälkeen kun olet saanut lainasi maksetuksi korkoineen. Ihminen ei ole koskaan liian vanha oppimaan uutta tai parantamaan tapojaan. - Kokeile vaikka. ;)

      • "optimisti-orvokki"

        Ja sinäkin jatkat.
        Höpöti höpöti lömpöti limputi.
        Keino-tekoisessa aloituksessa jatkat muka-asiaa.
        Tyyliin: Minä se tiedän....
        Siinä kun siilikin :)
        Rosaliinikin.
        Lopettaistte jo nämä avoimesti naurettavat.


        H.


      • O-orvokki

        sanoo mies, joka ei muuta puhukaan kuin muka-asiaa. Luuleekohan tämä hunzzskutin ehkä olevansa jonkinlainen palstan valvoja tai palstapoliisi. - Piti tehdä poikkeus ja lukea hänen värkkäilyjään, koska oli osoitettu minulle henkilökohtaisesti.

        Jos joskus poikkean tänne ja jo vielä kommentoinkin jotain, tai teen vaikka aloituksenkin, EN todellakaan kysy lupaa tai ohjeita keneltäkään "tosimieheltä".


      • O-orvokki
        O-orvokki kirjoitti:

        sanoo mies, joka ei muuta puhukaan kuin muka-asiaa. Luuleekohan tämä hunzzskutin ehkä olevansa jonkinlainen palstan valvoja tai palstapoliisi. - Piti tehdä poikkeus ja lukea hänen värkkäilyjään, koska oli osoitettu minulle henkilökohtaisesti.

        Jos joskus poikkean tänne ja jo vielä kommentoinkin jotain, tai teen vaikka aloituksenkin, EN todellakaan kysy lupaa tai ohjeita keneltäkään "tosimieheltä".

        PS: Tällä kertaa poiketessani ilahduin, että palstalla saa edelleen lukea ihan oikeitten aikuisten miesten ja tietysti sukupuoleen katsomatta mielenkiintoista tekstiä kirjoittavien tuttujen nimimerkkien kirjoituksia. - Värikästä syksyä kaikille!


      • siilimuori2

        Tässä on kiva kelliä, sanoi siili soffalta kun oli juuri syönyt masun pullolleen laktoositonta makaronivelliä. Nurettavat on mun juttu, vaikkei kukaan ole täällä mun tuttu.


      • siilimuori2 kirjoitti:

        Tässä on kiva kelliä, sanoi siili soffalta kun oli juuri syönyt masun pullolleen laktoositonta makaronivelliä. Nurettavat on mun juttu, vaikkei kukaan ole täällä mun tuttu.

        siis naurettavat.


      • Ei minunkaan mieheni tiedä et hänen täytenä tuomat juomapullot tulevat thjinä minun säästöpossuuni :)


      • siilimuori2 kirjoitti:

        Ei minunkaan mieheni tiedä et hänen täytenä tuomat juomapullot tulevat thjinä minun säästöpossuuni :)

        oho, siis tämä nikille Oma.juttuni


      • hunksz kirjoitti:

        "optimisti-orvokki"

        Ja sinäkin jatkat.
        Höpöti höpöti lömpöti limputi.
        Keino-tekoisessa aloituksessa jatkat muka-asiaa.
        Tyyliin: Minä se tiedän....
        Siinä kun siilikin :)
        Rosaliinikin.
        Lopettaistte jo nämä avoimesti naurettavat.


        H.

        Hihihihii. Hunksdi teki kirjoitusvirheen: Lopettaistte. HALOO, iiiiiiiiiiiiiiii puuttu, lopettaisit jo.


    • Oma.juttuni

      Minulla on säästöjä joista mies ei tiedä, en kerro määrää :)

    • Toieiolevieläpaha

      Onneksi ei ole lehtolasta sillä siitä tulisi 18 vuoden lasku.

    • att2

      Avioliitossani oli lähes kaikki avointa minun puolelta, vaimoni kuoltua tuli esille tavallaan vahinkossa siellä suomessa että hänellä oli pieni säästö.

      Kun vaimoni isä kuoli ei jakoa vain osa vero--vaimoni kuoli ennen vaimoni äitiä.

      Jako tavallaan paperin tekiä kuka tahansa, rahat pankissa jakoon lapseni saivat mutta itse omaisuuden jako viipyi. Sain asian liikkeelle vaimoni veljen avulla hän vähän aikaa ruotsissa olleena.

      Olisi kysymys Teille viisaille, ketkä perivät omaisuuden????

      • att2

        ruotsissa olleena nuoruudessa, tapasin hänet leiripaikalla sattumalla oli viemässä asuntoautolla poikaa yliopistoon opiskelulinja vain Ruotsissa.


      • att2

        Finni aivot toimii tai jäässä, ehkä pylväässä joka uutisissa on uusi Suomalainen vienti pylväät!

        Niin Niistö maan johtaja voi kiittää pylvästä elämästään, tästä hyvä aihe vielä pylväälle, pylväs pelasti nänet ja nyt koko maan Onnea vain Niinistölle ja hänen puolisolle kaikessa.


      • att2

        Missä vastaus kysymykselle!


      • att2

        Finnit tässäkin ilman banaaneita tänään 2015---järki jäässä apinoilla siis suomalaisilla. Suomen onni tämä johtaja näki pylvään ja ilman banaania löysi elämän.


    • att2

      Vastaus on kuolinpesä perii siis minä ja lapset.

      Annoin kaikki lapsilleni, en ollut sukua vaimolleni.


      olen hyvin pettynyt suomalaisiin heidän kanssa ruotsissa en ole ollut tekemisissä.

      Lapsilla heillä korkea koulutus 5 lapsenlasta kukaan ei puhu suomea, lapseni puhuvat kotikieli oli Suomi.

      • Jos olisin kuvitteellisessa tapauksessa pesänjakajana, niin mielestäni
        puolisosi lapset, eli jos he ovat teidän yhteisiä, niin he,
        ensin ovat osakkaina puolisosi isän pesässä (koska oli jakamaton pesä ennen vaimosi kuolemaa)ja sitten puolisosi äidin pesässä.
        Sinä tuskin saat vaimosi kuolinpesistä mitään, paitsi tietysti olet osakkaana vaimosi kuolinpesässä.
        Nämä on mielenkiintoisia juttuja, mutta älä usko tämä pesänjakaja ei tiedä mitään.
        Ja sitä paitsi pykälät ovat erilaisia suomessa ja ruotsissa.


      • rosaliiin kirjoitti:

        Jos olisin kuvitteellisessa tapauksessa pesänjakajana, niin mielestäni
        puolisosi lapset, eli jos he ovat teidän yhteisiä, niin he,
        ensin ovat osakkaina puolisosi isän pesässä (koska oli jakamaton pesä ennen vaimosi kuolemaa)ja sitten puolisosi äidin pesässä.
        Sinä tuskin saat vaimosi kuolinpesistä mitään, paitsi tietysti olet osakkaana vaimosi kuolinpesässä.
        Nämä on mielenkiintoisia juttuja, mutta älä usko tämä pesänjakaja ei tiedä mitään.
        Ja sitä paitsi pykälät ovat erilaisia suomessa ja ruotsissa.

        ...kuulostaa hullulta...
        tuskin saat vaimosi vanhempien kuolinpesistä mitään...


      • att2

        Apinan ajattelu voi olla toista kuin sinulla, Suomessa määrää laki niin kaikissa maissa.

        Ajattelu oli oikea mutta lopussa oli apinan järki!


    • att2

      Te suomiapinat---- olen antanut kaikki lapsilleni.


      Ei käy apinan aivoon cp koko kansa 2015 näkyy kaikessa tv- lehdet .


      Hyvä kun uutta tulee ja apina ajattelu poistuu.

      • att2

        Ja katkuu apinoiminen Suomessa miksi koska kansa on apina.


      • hytinäx1

        Se on sille yksi ja sama mitä sinä olet antanut lapsillesi tai vaimosi lapsille -. Jos olet mennyt ottamaan vaimosi perintöosuudet Suomesta niin olet tehnyt rikoksen. Ne kun kuuluisivat mennä vaimosi lapsille suoraan. Perintöosuuden päältä toki maksetaan ensin verot ja kaikki maksut mitä perinnönjaossa on tullut.


      • Olkoon vaan vaikka krotiilin järki, mutta oma veljeni asui ruotsissa ja hänen pesänsä jaettiin ruotsin pykälien mukaan, vaikka hän oli suomen kansalainen.
        Olet sie mahottoman viisas orava, kun tommosia kyselet meiltä ketuilta.
        Eli vaihtele välillä elukoilta, vaihtelu virkistää kirjoittaa ilves itäisestä naapurista.


      • att2

        Tässä näkyy apina, en koskaan ole ottanut mitään Suomesta, tätä ei apina siis Suomalainen tajua, miksi koska Suomalainen on apina.


    • att2

      Lisä Suomiapinoille vaimoani ovat perinneet suomesta vain lapseni.

      koska Suomalainen on apina ei ole järkeä!!!!

      • att2

        Miksi Suomalainen on apina? ex maailama ei ollut valmis??? apinalle??


        Maailma ei ole apina mutta Suomi on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      60
      1545
    2. 43
      924
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      901
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      65
      858
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      829
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      788
    7. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      53
      761
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      755
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      732
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      682
    Aihe