Itsellä on suuri huoli ja mahdollisuus olla se ruma tyyppi, joten listatkaas rumien ominaisuuksia. Jos paljastun rumaksi nii alan pukeutuu kaapuun. Aina.
Minkä näkönen on ruma?
4
112
Vastaukset
- Dr.Phil_
Ei ole mitään yleistä määritelmää, siitä mikä on rumaa. On vain ihmisten mielipiteitä, yleensä ne negatiiviset sanotaan ääneen. Joidenkin mielestä sä saatat olla ruma, mutta joku toinen saattaa pitää sua helvetin kauniina
- heloheloii
Rumaa ihmistö ei oo olemassakaa. Eikä voi tehä mitää listaa rumista jutuista ihmisessä. Kaikki on erinnäköisiä ja se pitää vaa hyväksyy. Eläkä vaa aattelle mitää tollasta. Oot iha varmsti tosi kaunis/komee:3
- Mustakaapu
Mun pippelikin on ihan ryppyinen
- Uskopoisvain
Nyt lyhyesti sanottuna sellainen ihminen on ruma, joka ei huolehdi ulkonäöstään tai hygieniastaan. Kasvoilleen ei voi mitään, mutta hyvä kampaus ja siistit vaatteet auttaa jo paljon. Olisin mielummin siistin läskin kanssa kuin pahalta haisevan normaalinnäköisen tyypin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle402797Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362591Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962114Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401971Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3131752- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271133