Tässä uusi paikka asiallisille tiedoille tai havainnoille. Ei lisätä turhia kommentteja eikä huhupuheita, vain faktaa...
Älkää paljastako liikaa yksityiskohtia mm. kameroitten sijainnista, niitten
välttämisestä tms.
Kerro havaintosi muillekin
19
314
Vastaukset
Jäätä spotattu Krouvin takana klo 2;43. Nojoo hehe.
Viime havainto riistakamerassa liikkeistä yöaikaan klo 3:52 @ 23.10. Muuten hiljaista ollut.- jjt2015
mitäs näkyi
- ooohooo
jjt2015 kirjoitti:
mitäs näkyi
näkyi mitä näkyi, se tieto ei kuulu tänne.
- trolli-liikkeellä_taas
Ei toteutunut toiveesi asiallisesta keskustelusta ja havainnoista...Ollaanovelampia...!
- nythänhokasin
Outo vaaleatakkinen pyörämies liikkeellä. Kiire näytti olevan. Polki niin vinkeästi irtosepeli-soratiellä. klo: 15.38.
- typeryksiä
Kyllä teidän kameranne tiedetään mutta emme ole kiinnostuneet lapsellisuuksistanne jotka ovat sitäpaitsi rikollista. Me olemme aikuisia. Media se koivusalon ja jungnerin kautta hyökkäsi viattoman ihmisen kimppuun ja lähti mukaan vainoon mutta eihän niiltä räkänokilta voisi muuta odottaakaan. Kaksi kakaraa.
- NeLääkkeet
typeryksiä kirjoitti:
Kyllä teidän kameranne tiedetään mutta emme ole kiinnostuneet lapsellisuuksistanne jotka ovat sitäpaitsi rikollista. Me olemme aikuisia. Media se koivusalon ja jungnerin kautta hyökkäsi viattoman ihmisen kimppuun ja lähti mukaan vainoon mutta eihän niiltä räkänokilta voisi muuta odottaakaan. Kaksi kakaraa.
Anteeksi, mutta mitä vittua? Jäikö lääkkeet ottamatta?
- kiikkiinvaan
typeryksiä kirjoitti:
Kyllä teidän kameranne tiedetään mutta emme ole kiinnostuneet lapsellisuuksistanne jotka ovat sitäpaitsi rikollista. Me olemme aikuisia. Media se koivusalon ja jungnerin kautta hyökkäsi viattoman ihmisen kimppuun ja lähti mukaan vainoon mutta eihän niiltä räkänokilta voisi muuta odottaakaan. Kaksi kakaraa.
Kameravalvonnasta:
"Tietosuojasäännösten ulkopuolelle jää myös sellainen kameravalvonta, jota yksityishenkilö suorittaa pelkästään henkilökohtaisiin tai niihin verrattaviin tavanomaisiin yksityisiin tarkoituksiinsa. Tällaista voi olla esim. kameravalvonta, jota yksityishenkilö harjoittaa kotirauhansa piirissä eli kodin tai mökin ja oman pihapiirin alueella." Kertoo tietosuoja laki kameravalvonnasta. Mitäs rikollista siinä on?
Lakikirja kertoo taas kotirauhasta tälläistä:
"Kotirauha on Suomessa jokaiselle Perustuslain 10 §:ssa taattu oikeus olla toisten häiritsemättä siinä piirissä, joka voidaan katsoa hänen kodikseen. Kotirauhan suojaamia paikkoja ovat asunnot, loma-asunnot ja muut asumiseen tarkoitetut tilat, kuten hotellihuoneet, teltat, asuntovaunut ja asuttavat alukset, sekä asuintalojen porraskäytävät ja asukkaiden yksityisaluetta olevat pihat niihin välittömästi liittyvine rakennuksineen.
Kotirauhan rikkoja on tuomittava kotirauhan rikkomisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi. Jos tapaus on kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä kotirauhan rikkomisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.Perustuslain 10 §:n 3 momentin mukaan tavallisella lailla voidaan säätää perusoikeuksien turvaamiseksi tai rikosten selvittämiseksi välttämättömistä kotirauhan piiriin ulottuvista toimenpiteistä".
Kysymys sinulle "typeryksiä":
Onko sellainen ihminen viaton ja joutunut vainon kohteeksi: joka tekee yöllisiä, kutsumattomia, vierailuja toisen tontille ja pihapiiriin. Rikkoen paikkoja, varastaen ja sabotoiden kiinteistön omistajan sekä hänen perheensä omaisuutta.
Kerrohan myös, miksi henkilö ei voi päivällä tulla näyttämään naamaansa omistajalle sekä hänen ystävilleen?
Miksi henkilö/henkilöt lähtevät juosten pakoon, jos he ovat rehellisillä asioilla ja viattomasti, sekä toistuvasti toisen omistamalla kiinteistöllä öiseen aikaan?
Mahdatkohan tietää, miltä tuntuu asua ja olla paikassa, jossa öinen tirkistelijä liikkuu ikkunoiden takana ja makoilee puskissa? Tuntuukohan se mukavalta kun näkee miten outo ihminen aamuyön tunteina valaisee taskulampulla asunnon ikkunoita ja kiertää autoa ympäri. Myös oleilu toisen ulkorakennuksissa ilman lupaa öiseen aikaan on ilmeisesti viatonta.
Onko siinä sinusta kysymys, viattoman ihmisen ajojadista jos ihminen puollustaa omaisuuttaan ja haluaa elää rauhassa?
Nuoret miehet ovat oikealla asialla!!! Onneksi on tälläisiä kunnollisia ja rohkeita nuoria miehiä.
Tälläiset henkisesti sairaat hiipparit ja vorot sekä toisten omaisuuden vainoajat täytyy saada kiinni! Suljetulle tai tiilenpäitä lukemaan. - klapi_ja_pilke
typeryksiä kirjoitti:
Kyllä teidän kameranne tiedetään mutta emme ole kiinnostuneet lapsellisuuksistanne jotka ovat sitäpaitsi rikollista. Me olemme aikuisia. Media se koivusalon ja jungnerin kautta hyökkäsi viattoman ihmisen kimppuun ja lähti mukaan vainoon mutta eihän niiltä räkänokilta voisi muuta odottaakaan. Kaksi kakaraa.
Karvia on aina ollut niin sisäsiittoinen ja rikollisuutta suosiva paikka, että kaikki eivät näköjään ymmärrä, että toiset haluavat suojata omaisuutensa. Omilla rahoillaan hankkimansa.
Jos ajatusmaailma ei riitä keskustelemaan oikeista ja ajankohtaisista asioista, on parempi kun et lue, etkä kommentoi asioita joista et tiedä mitään.
On erittäin hyvä, että tämä kleptomaani-hiippari-voro-asia, sekä muut epäilyttävät yölliset kulkijat saavat julkisuutta.
Karviassakin on aika herätä todellisuuteen, eikä hyssytellä ja painaa villasella asioita. Karviassa on aina ollut outo tapa tehdä syyllisestä viaton uhri. Silitelty väärintekijän päätä ja oltu puhumatta julkisesti asioista.
Mutta onneksi nykyajan nuoriso on avoimempaa. Onneksi on näitä nuoria, rehellisiä ja toimeliaita ihmisiä. - ooohooooo
NeLääkkeet kirjoitti:
Anteeksi, mutta mitä vittua? Jäikö lääkkeet ottamatta?
Se on puutteessa tai sillä on rättipäivät.
Kyllä se siittä rauhoittuu, kun pääsee salesta hakemaan pari tölkkikaljaa...sitten takaisin kunnan kanikoppiin loikoilemaan. - jjt2015
kiikkiinvaan kirjoitti:
Kameravalvonnasta:
"Tietosuojasäännösten ulkopuolelle jää myös sellainen kameravalvonta, jota yksityishenkilö suorittaa pelkästään henkilökohtaisiin tai niihin verrattaviin tavanomaisiin yksityisiin tarkoituksiinsa. Tällaista voi olla esim. kameravalvonta, jota yksityishenkilö harjoittaa kotirauhansa piirissä eli kodin tai mökin ja oman pihapiirin alueella." Kertoo tietosuoja laki kameravalvonnasta. Mitäs rikollista siinä on?
Lakikirja kertoo taas kotirauhasta tälläistä:
"Kotirauha on Suomessa jokaiselle Perustuslain 10 §:ssa taattu oikeus olla toisten häiritsemättä siinä piirissä, joka voidaan katsoa hänen kodikseen. Kotirauhan suojaamia paikkoja ovat asunnot, loma-asunnot ja muut asumiseen tarkoitetut tilat, kuten hotellihuoneet, teltat, asuntovaunut ja asuttavat alukset, sekä asuintalojen porraskäytävät ja asukkaiden yksityisaluetta olevat pihat niihin välittömästi liittyvine rakennuksineen.
Kotirauhan rikkoja on tuomittava kotirauhan rikkomisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi. Jos tapaus on kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä kotirauhan rikkomisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.Perustuslain 10 §:n 3 momentin mukaan tavallisella lailla voidaan säätää perusoikeuksien turvaamiseksi tai rikosten selvittämiseksi välttämättömistä kotirauhan piiriin ulottuvista toimenpiteistä".
Kysymys sinulle "typeryksiä":
Onko sellainen ihminen viaton ja joutunut vainon kohteeksi: joka tekee yöllisiä, kutsumattomia, vierailuja toisen tontille ja pihapiiriin. Rikkoen paikkoja, varastaen ja sabotoiden kiinteistön omistajan sekä hänen perheensä omaisuutta.
Kerrohan myös, miksi henkilö ei voi päivällä tulla näyttämään naamaansa omistajalle sekä hänen ystävilleen?
Miksi henkilö/henkilöt lähtevät juosten pakoon, jos he ovat rehellisillä asioilla ja viattomasti, sekä toistuvasti toisen omistamalla kiinteistöllä öiseen aikaan?
Mahdatkohan tietää, miltä tuntuu asua ja olla paikassa, jossa öinen tirkistelijä liikkuu ikkunoiden takana ja makoilee puskissa? Tuntuukohan se mukavalta kun näkee miten outo ihminen aamuyön tunteina valaisee taskulampulla asunnon ikkunoita ja kiertää autoa ympäri. Myös oleilu toisen ulkorakennuksissa ilman lupaa öiseen aikaan on ilmeisesti viatonta.
Onko siinä sinusta kysymys, viattoman ihmisen ajojadista jos ihminen puollustaa omaisuuttaan ja haluaa elää rauhassa?
Nuoret miehet ovat oikealla asialla!!! Onneksi on tälläisiä kunnollisia ja rohkeita nuoria miehiä.
Tälläiset henkisesti sairaat hiipparit ja vorot sekä toisten omaisuuden vainoajat täytyy saada kiinni! Suljetulle tai tiilenpäitä lukemaan.olipas hyvä kirjootus!
- mu_tikka
typeryksiä kirjoitti:
Kyllä teidän kameranne tiedetään mutta emme ole kiinnostuneet lapsellisuuksistanne jotka ovat sitäpaitsi rikollista. Me olemme aikuisia. Media se koivusalon ja jungnerin kautta hyökkäsi viattoman ihmisen kimppuun ja lähti mukaan vainoon mutta eihän niiltä räkänokilta voisi muuta odottaakaan. Kaksi kakaraa.
Ei tainnut järki riittää kysymyksiin vastaamiseen, mitä on nimimerkille "typeryksiä" esitetty.
- lallipum
mustaihoinen mies nähty 14.11. klo: 14.28
- hui--
Karviassako??
- ewrtg
Ihanko oli maitosuklaan värinen iho vai oliko näitä Kihniölle majoitetun värisiä?
- lallipum
yön timo
- onksjärkee
Uteliaita koirankusettajia liikkeellä. Hyvä kun eivät rakkiaan tuo portaille paskomaan.
- varokaamiehet
Tämäkö oli paikka jossa saa ilmoittaa uusista havainnoista?
...Munahaukkoja liikkeellä kirkonkylässä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483