Äijä on tullut takaisin
Kaidepuu estää keskustelun
22
51
Vastaukset
- 27.6.MMIII
Kummasti jo heti alussa toisaalla oli KdP eräitten mummojen suosiossa ja ruuneperi otti oitis hampaisiinsa.
26.6.MMIII auringonousuun saakka
ja kaidepuu laittoi 65 keskusteluun TOIVOMUS- viestin. Anna olla jo ruune toisten kirjoittajien vainoaminen. Olen yhdeksännelläkymmenellä oleva kirjoittaja yhä täällä mentoroit toisten kirjoittamisia.
- santaclausMM
JOULUMUORI aD MM oli laittanut santa clausille uuden osoitteensa terveisten kera. Oishan se somaa kun olen kasvattanut kunnon parran eli menisin ihan täydestä. Tonttuja saisin varmaan lahjojen jakoon avukseni. Omiakin toki toista tusinaa rusinaa...
- perkeleellistä-sotimista
Capt. kirjoittaa;
Anna olla jo ruune toisten kirjoittajien vainoaminen. Olen yhdeksännelläkymmenellä oleva kirjoittaja yhä täällä mentoroit toisten kirjoittamisia.
Oletko selvänäkijä, vai luuletko vain?
Onko ruune ainoa jota kaidepuu ärsyttää?
Kuinka on arvon kapteenin laita tuossa muiden arvostelemisessa?
Onko ikä jokin este kirjoittamiselle, vai muutenko sinä vain tavan vuoksi käyt ruunen kurkkuun?
Rauhoitu toki sinäkin ja lopeta tuo iänikuinen ruunen loukkaaminen. Tekipä aloituksen kuka tahansa, se on hänen mileipiteensä ja hänellä on siihen oikeus.
En henk. koht. voi mitenkään hyväksyä tätä vallitsevaa olotilaa kirjoittajien välisissä suhteissa, koska se heijastuu kaiken aikaa muihin kirjoittajiin ja estää keskustelut.
Ei minusta ole syyttäjäksi, neuvottelijaksi minut on laitettu työpaikalla ja sellaista täällä palstalla tarvitaan enemmän kuin syyttäjää.
Sen taidon näkyy moni osaavan, kapteeni muiden mukana. - toinenvärssy
Älä turhaan lausu jumalan sinun herrasi nimeä sillä hän ei jätä rankaisematta sitä joka näin tekee...
- onko kapt.höpenick herra? - st.claus
santaclausMM kirjoitti:
JOULUMUORI aD MM oli laittanut santa clausille uuden osoitteensa terveisten kera. Oishan se somaa kun olen kasvattanut kunnon parran eli menisin ihan täydestä. Tonttuja saisin varmaan lahjojen jakoon avukseni. Omiakin toki toista tusinaa rusinaa...
Oopperan kummitus
tuo myös Joulumuorin takaisin KONKARI OON
näillä keskustelupalstoilla /aD MM
Konkari tarkoittaa vanha tekijä/gånggare/ratsu...
- kapteenihöpö
Kapteeni "köpenikkiä" seuratessa en voi olla ilmaisematta omaa mielipidettäni tästä ruuneperin seuraajana toimivasta "keskustwelujen häiriköstä" josta jo nimimerkki kertoo hänen olvevan todellinen köpenikki "kapteeni", jolla ei liene ansaittua sotilasarvoa tai
- olkoon.Kyllä ruune on ihan itse hankkinut antipatiani itseään kohtaan. Kun tulin seitsemänkymppiseni palstalle, ruune kirjoitti hirmuisen syytösryöpyn:
Mitä me olemme tehneet että saamme tuon; (meikän) tälle palstalle. Näin hiukan karrikoituna.
Voin jäljittää tuon ruunen viestin. Hän ei vastannut kun linlillä näytin palstalla vastinettani.
En suinkaan ole ainoa, jota ruune,palstakeisari on sorsinut. Niinkin kilttiä ja hyvää ihmistä kuin Kukkahame ruune on häirinnyt ja sortanut tänäkin syksynä.
"Häntä ei kaivata tänne, oli terveisensä Kukkahameelle".
Ruuneperi yritti houkutella minua narsistihovinsa alamaiseksi kehumalla ja liehittelemällä jätkien jätkäksi.
Olen satamajätkä, sotamies, sotilasarvoltani. Olen myös nikkinä käyttänyt nimeäni ja paikkakuntaani.
Toivo Lång
Inkeroinen- Ruuneperimanni
capt.cöpenick kirjoitti:
Kyllä ruune on ihan itse hankkinut antipatiani itseään kohtaan. Kun tulin seitsemänkymppiseni palstalle, ruune kirjoitti hirmuisen syytösryöpyn:
Mitä me olemme tehneet että saamme tuon; (meikän) tälle palstalle. Näin hiukan karrikoituna.
Voin jäljittää tuon ruunen viestin. Hän ei vastannut kun linlillä näytin palstalla vastinettani.
En suinkaan ole ainoa, jota ruune,palstakeisari on sorsinut. Niinkin kilttiä ja hyvää ihmistä kuin Kukkahame ruune on häirinnyt ja sortanut tänäkin syksynä.
"Häntä ei kaivata tänne, oli terveisensä Kukkahameelle".
Ruuneperi yritti houkutella minua narsistihovinsa alamaiseksi kehumalla ja liehittelemällä jätkien jätkäksi.
Olen satamajätkä, sotamies, sotilasarvoltani. Olen myös nikkinä käyttänyt nimeäni ja paikkakuntaani.
Toivo Lång
InkeroinenVäitteesi tuntuu epätodelta. Pahaksi minua ei ole ensimmäiseen 80-vuoteen sanottukaan.
Totuuksien paljastuminen on paikallaan. Jos totuuksina pidetään oletuksia on asia toinen.
Kiitokset niille, jotka kaikesta huolimatta ovat minua sietäneet!
Kai Lindroos
Raisio Kai Lindroos,
Ihmeitä saattaa tehdä joku muukin kuin Galilean kulkuri muinoin.
Olet joskus sheriffin mandaatilla laittanut minulle osoitetun keskustelunavauksen oikealla nimelläni tälle palstalle ja siihen yhtyi toinen sheriffi BilMan, joka ei koskaan kertonut omaa nimeään sekä mm. eräs "korpikirjailija", joka taas ei ole tiettävästi sukua nuoruuden
ystäväni rovasti Otso Kiannon tai hänen isänsä Ilmarin kanssa.- Toivo.Lång
Ruuneperimanni kirjoitti:
Väitteesi tuntuu epätodelta. Pahaksi minua ei ole ensimmäiseen 80-vuoteen sanottukaan.
Totuuksien paljastuminen on paikallaan. Jos totuuksina pidetään oletuksia on asia toinen.
Kiitokset niille, jotka kaikesta huolimatta ovat minua sietäneet!
Kai Lindroos
RaisioOta Kai L prillit otsalleis ja lue kirjoitukseni uudelleen. En löytänyt kirjoituksessa sana paha.
Meillä on hyvä(t) väli(t) - noin 270 kilometriä. - toivotoonkohan
Paree yksin ku huonon kampraatin kans rähäätä-
- kdp
Kaiteet ovat jopa lain vaatimia ja niitten pitää todella toimia eikä olla silmänlumeena.
- syy.ja.seuraus
Onhan tuo kippari ollut ihan rehellinen kertoessaan omalaatuisuudestaan yksilönä. Sen aiheuttamat ongelmat on olleet nähtävillä kirjoituksissaan, mutta kun yks tykkää äidistä, toinen tyttärestä, ei kaikkien luonteet täälläkään käy yhteen.
Jokainen voi välttää niitä henkilöitä, joita ei haluakaan ymmärtää, se oikeus pitää olla jokaisella.
Silti olisi hyvä jättää omaan rauhaansa ne, joista ei pidä/ymmärrä, siitä kun voi saada eniten harmeja vain itselleen.
- Akka-maalta
Capteenille ja muille sopisi ohjeeksi se vanhan ajan ohje riitapukareille jotka kohtasivat samalla ladulla. Molemmille sanottiin, että hyppää hankeen kun "se" tulee vastaan.
Molemmat ihmettelivät; silloinhan me molemmat olemme hangessa!
Juu, mutta sopikaa kumpi nousee ladulle ensiksi, jos kerran eri suuntiin olette menossa.
Täälläkin ilmenee kahteen suuntaan kulkijoita.
Nykyisin hiovat jo kahta latua rinnakkain kilpahiihtäjillekin ja ohittaminen on helpompaa, mutta latuja kierretään vain yhteen suuntaan. Yhteen ajoja ei tule, eikä kumpikaan osapuoli tunne olevansa pakotettu hyppäämään sivuun.
Kun ja jos ehdoin tahdoin ui vastavirtaan, on opittava nielemään tyrskyt.- tyrskylaantui
TYRSKY
on tuossa keittiön ikkunasta näkyvä kaunis taideteon muistona
LÄÄKÄRI-auttajalle jollaisia ei nykyisin juuri saa tavata..
Kilpahiihtäjänä itsekin nuorena menestyneenä huomaan siirrytyn jo
vapaseen tyyliin, jossa ei latuja suvaita.
- Keskustelua-muka
Minkä ihmeen keskustelun? Tässäkin ketjussa on jo 14 mielipidettä, mutta keskustelusta ei hajuakaan.
- hyvähyvä
Mielipide-muka
Oliisit voinut vastata edes yhteen noista 14 esitetystä mielipiteestä niin olisi voinut alkaa kaipaamasi hyvä keskustelu.
Voisit toki aloittaa itse nimimerkilläsi ihan puhtaalta pöydältä ihka uuden keskustelun jossa oikeasti keskusteltaisiin. - frakittakohan
Vaihda sinäkin jo vapaalle näin pyhien miesten päivänä ellet ole juhlapukuun sonnustautunut jolloin olisi hyvä käyttäytyä arvokkaasti kuten pukeutuukin.
- kdp
Kaidepuu estää sinun ja monen muun putoamisen ja se on lakimäääräinen valmiissa rakennuksissa kuin myös RAKENNUSTYÖMAILLA.
- Lue enemmän niin luulet vähemmän! !- keskustelua
Vanhoja hokemia hömppäville, astu JO vapauteen kirjanpölystäs raittiiseen ilmaan.
Mitä ihmettä luulet voivasi rakentaa, kun HETI jämähdät kiukkuisiin tapoihisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841672
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88898- 8862
- 54862
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56849Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58793Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189779Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80735Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41730Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172720