Rakastuin EDWARDIIN!!!

fall in love

Kuka katto eilen saksikäsi Edwardin?
Se oli niin ihana! ja sai tän tytön pään iha sekasin!
Mä haluun samanlaisen miehen itelleni ilman niit saksikäsii...!!!
Ne kalpeet kasvot ja tuhannen voltin tukka...ja se nahkapuku!!!Voi juma ku sais sellasen miehen!!!!
Onks sen tyylisii miehii olemassakaan???
Ei ainakaa oo kävelly vastaan ketään yhtä jumalaisen komeeta miestä!!!

93

2076

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perseus Mulkkersson

      arvatenkin jotain 5-10 vuotta....hohhoijjaa

      • fall in love

        ja siellä pääs taitaa olla joku joka on mustasukkanen johnny deppille.. =)
        "miks muijat tykkää jostai tollasist,eikä must"- tyyliin tollee.
        minkäs se johnny sille voi että on nii taivaallisen komee!


    • Shadow_of_Satan

      Kyllähän se saksikäsi oli ihana! Varsinkin kun Johnny Depp oli esittäjänä, mutta Depp on ihana joka leffassaan.

    • .....

      Edward on ihana hahmo, ja kyllä tollasia poikiakin on varmaan olemassa, tosin ilman arpia.. :) etsi vain. Itsekään en ole vielä löytänyt... terv.nimimerkki Rakastuin Edwardiin kuutisen vuotta sitten ;)

      • Migge Zeven

        Täällä Puolangan koillispuolella liikuskelee yks punanaamainen jätkä jolla päällä poronnahasta tehty tiukka haalari ja käsissä sillä on raivaussahat.
        Ja Helssssingissä kuulemma liikkuu useampiakin mustanaamaisia hyypiöitä joilla on kaikilla nahkavaatteet ja kultakäätyjä.Ja käsinä niillä on nippu kyrpiä.


    • ItsMe_

      ...ja lopussa tuli itku kun se loppu niin surullisesti.Miks hemmetissä se likka lähti Edwardin luota?!Mä ainakin oisin jääny sen luokse vaikka ainiaaksi!!Leffa oli aivan ihana.

      • fall in love

        sillonku toi leffa ilmesty nii en kattonu sitä.
        Nyt ku katoin sen niin ,luulin aluks nimen perusteel et se oli joku kauhu leffa =)
        mut se oli oikeesti tosi ihana leffa! Kyl siin meinas itku tulla...jotenki se vaa päätty niin surullisesti, ja toiseks oisin viel halunnu katella sitä Edwardii =)
        Mä oisin kans jääny sen luokse!!!loppuelämäksi!!


      • ItsMe_
        fall in love kirjoitti:

        sillonku toi leffa ilmesty nii en kattonu sitä.
        Nyt ku katoin sen niin ,luulin aluks nimen perusteel et se oli joku kauhu leffa =)
        mut se oli oikeesti tosi ihana leffa! Kyl siin meinas itku tulla...jotenki se vaa päätty niin surullisesti, ja toiseks oisin viel halunnu katella sitä Edwardii =)
        Mä oisin kans jääny sen luokse!!!loppuelämäksi!!

        ...aluks et se ois joku kauhuleffa mutta osottautuikin surulliseksi mutta todella ihanaksi leffaksi.*snif*


      • määä vaa
        ItsMe_ kirjoitti:

        ...aluks et se ois joku kauhuleffa mutta osottautuikin surulliseksi mutta todella ihanaksi leffaksi.*snif*

        Oliko se johnny depp ?


      • eZkimo
        määä vaa kirjoitti:

        Oliko se johnny depp ?

        Se oli Johnny Depp.


    • .........

      edward on siinä elokuvassa ihana.
      ja muutenkin elokuva oli aivan uniikki.
      niin ihana. mä rakastuin siihen elokuvaan

      • fall in love

        Oli se kyl jotenki niin hurmaava leffa!
        Sellanen tosi rajun näkönen kaveri onki oikeesti tosi herkkä ja niiiin ihana!
        Mä haluisin semmosen miehen!!


      • Likka_
        fall in love kirjoitti:

        Oli se kyl jotenki niin hurmaava leffa!
        Sellanen tosi rajun näkönen kaveri onki oikeesti tosi herkkä ja niiiin ihana!
        Mä haluisin semmosen miehen!!

        ...sille joka kirjoitti kyseisen tarinan.Miks hemmetissä surullinen loppu?!Miksei voinu olla onnellinen ja iloinen loppu?!Aina ennen vanhaan kaikki sadut sun muut oli kauheen kamalia ja surullisia.Eläköön nykyaika jolloin tehdään iloisia elokuvia. :D


      • .....
        Likka_ kirjoitti:

        ...sille joka kirjoitti kyseisen tarinan.Miks hemmetissä surullinen loppu?!Miksei voinu olla onnellinen ja iloinen loppu?!Aina ennen vanhaan kaikki sadut sun muut oli kauheen kamalia ja surullisia.Eläköön nykyaika jolloin tehdään iloisia elokuvia. :D

        Katsokaapa muitakin Timin leffoja niin ymmärrätte..:)


      • Likka_
        Likka_ kirjoitti:

        ...sille joka kirjoitti kyseisen tarinan.Miks hemmetissä surullinen loppu?!Miksei voinu olla onnellinen ja iloinen loppu?!Aina ennen vanhaan kaikki sadut sun muut oli kauheen kamalia ja surullisia.Eläköön nykyaika jolloin tehdään iloisia elokuvia. :D

        ...leffat vai jotain surullisii?Se äijä saa kovan selkäsaunan!


      • Voijettä
        Likka_ kirjoitti:

        ...leffat vai jotain surullisii?Se äijä saa kovan selkäsaunan!

        Ensiksi; Edward ei ollut herkkä. Hän vain oli todellisuudentajultaan häiriintynyt, ja pohjimmiltaan kaiketi jonkinlainen kone, jolla ei ollut kovinkaan kehittynyt tunne-elämä. Sen tajusi jos hiemankin katseli aivot päällä kyseistä elokuvaa.

        Toisekseen, Tim Burtonin leffat eivät ole surullisia. Ne ovat vaihtoehtoisia. Eikä Edwardin loppu ollut niinkään surullinen; Jos itse olisitte kuolemattomia, haluaisitteko muistaa rakkaanne kurttuisena käppyränä vai nuorena ja kauniina/komeana?
        Minusta Kim teki melko viisaasti, mutta sehän on vain minun mielipiteeni.


        Kolmanneksi, kyseessä oli vain elokuva. Te otatte sen liian tosissanne. Kyseistä hahmoa tai häntä muistuttavia henkilöitä on maailmassa ehkä yksi 6 miljardista, eli Depp itse.

        --

        Punchline: Saksikäsi Edward on moderni satu erilaisuuden aidosta hyväksymisestä ja rakkauden rajattomuudesta. Siinä ei ole perinteisesti ajateltua onnellista loppua, mikä saattaa harmittaa ajatustoiminnaltaan kehittymättömiä teinityttöjä.


    • jennu

      Minun pikkusiskoni hullantui kanssa tähän edwardiin..ja niin kyllä taisi käydä minullekin...=)...keksin sille lempinimen: Eikku. Eikku oli aivan syötävän söpö mutta aika säälittävän näkönen toisaalta.ihanat silmät...sitä en olisi tunnistanut johnny deppiksi jos en olisi lehdestä lukenut.mutta aivan ihana tuo eikku!!!

      • fall in love

        En ois kyl mäkään tunnistanu. Ootko muute huomannu et kaikki jätkät tulee tänne kommentoimaan "meitä teinityttöjä" tyhmiks ku ihastuu tollaseen.
        Taitaa vaan olla kateellisten panittelua..


      • Teinijätkä
        fall in love kirjoitti:

        En ois kyl mäkään tunnistanu. Ootko muute huomannu et kaikki jätkät tulee tänne kommentoimaan "meitä teinityttöjä" tyhmiks ku ihastuu tollaseen.
        Taitaa vaan olla kateellisten panittelua..

        Sanoin vaan, että olette tyhmiä, jos ettette tajua että:

        "Saksikäsi Edward on moderni satu erilaisuuden aidosta hyväksymisestä ja rakkauden rajattomuudesta. Siinä ei ole perinteisesti ajateltua onnellista loppua, mikä saattaa harmittaa ajatustoiminnaltaan kehittymättömiä teinityttöjä."


      • Likka_
        Teinijätkä kirjoitti:

        Sanoin vaan, että olette tyhmiä, jos ettette tajua että:

        "Saksikäsi Edward on moderni satu erilaisuuden aidosta hyväksymisestä ja rakkauden rajattomuudesta. Siinä ei ole perinteisesti ajateltua onnellista loppua, mikä saattaa harmittaa ajatustoiminnaltaan kehittymättömiä teinityttöjä."

        ...se täällä porasin!JA OIKEEN KOVAAN ÄÄNEEN PORASIN!Tottakai me tajutaan et se oli pelkkää satua MUTTA sä et näytä tajuavan et me "rakastuttiin" leffaan että Edwardiin. ;D

        Mutta hei,kyllä tosikkojaki tähän maailmaan mahtuu.


      • "Poraaja"
        Likka_ kirjoitti:

        ...se täällä porasin!JA OIKEEN KOVAAN ÄÄNEEN PORASIN!Tottakai me tajutaan et se oli pelkkää satua MUTTA sä et näytä tajuavan et me "rakastuttiin" leffaan että Edwardiin. ;D

        Mutta hei,kyllä tosikkojaki tähän maailmaan mahtuu.

        Niin porasitkin. Ja reilusti lujempaan kuin minä.

        Olkoon. Et sinä näytä tajuavan mitä ajan takaa.


      • Likka_
        "Poraaja" kirjoitti:

        Niin porasitkin. Ja reilusti lujempaan kuin minä.

        Olkoon. Et sinä näytä tajuavan mitä ajan takaa.

        ...kyynel. :D


      • Nyyh
        Likka_ kirjoitti:

        ...kyynel. :D

        :D XP FSÅS OASDFPAP ÅAAAÅÅÅÅÅÅ

        Tunge nyt nuo hymiöt vaikka vittuusi.


      • Likka_
        Nyyh kirjoitti:

        :D XP FSÅS OASDFPAP ÅAAAÅÅÅÅÅÅ

        Tunge nyt nuo hymiöt vaikka vittuusi.

        ...sinne asti niitä en viitti tunkee.Ja tiedätkö että nainen joka on saanut YLI 5 lasta ni sillä on VITTU! ;D


      • ..Mitään..
        Likka_ kirjoitti:

        ...sinne asti niitä en viitti tunkee.Ja tiedätkö että nainen joka on saanut YLI 5 lasta ni sillä on VITTU! ;D

        ..osaa?

        "Vittu on vain jäniksellä ja viiden lapsen äidillä!"

        Ei jumalauta, kyllä tuo nyt pitäisi tietää.


      • fall in love
        ..Mitään.. kirjoitti:

        ..osaa?

        "Vittu on vain jäniksellä ja viiden lapsen äidillä!"

        Ei jumalauta, kyllä tuo nyt pitäisi tietää.

        täs piti keskustella leffasta eikä vituista!!!


      • fall in love
        Teinijätkä kirjoitti:

        Sanoin vaan, että olette tyhmiä, jos ettette tajua että:

        "Saksikäsi Edward on moderni satu erilaisuuden aidosta hyväksymisestä ja rakkauden rajattomuudesta. Siinä ei ole perinteisesti ajateltua onnellista loppua, mikä saattaa harmittaa ajatustoiminnaltaan kehittymättömiä teinityttöjä."

        No jos sattuu pitämään jostain leffast ja eläytyy siihen nii et lopus harmittaa, nii sillon kaikki on kehittymättömii teinityttöjä?
        Onks viiskymppisetki jotai teinei jos ne liikuttuu jostai leffast?
        Toi on kuule iha normaalii.
        Ja hei sinä täällä taidat olla se teinipoju, joka ei tajuu noist asioist mitää!
        Tai sit sä ki oot vaa muiden joukossa kade, ku tytöt tykkäs edwardista. Niin että sikäli. Vai mitä mimmit?


      • ItsMe_
        fall in love kirjoitti:

        No jos sattuu pitämään jostain leffast ja eläytyy siihen nii et lopus harmittaa, nii sillon kaikki on kehittymättömii teinityttöjä?
        Onks viiskymppisetki jotai teinei jos ne liikuttuu jostai leffast?
        Toi on kuule iha normaalii.
        Ja hei sinä täällä taidat olla se teinipoju, joka ei tajuu noist asioist mitää!
        Tai sit sä ki oot vaa muiden joukossa kade, ku tytöt tykkäs edwardista. Niin että sikäli. Vai mitä mimmit?

        ...vaa kateellisten ruikuttaa.Ruikuttaa ne vaikka kuinka paljon ni ei niistä tuu yhtä sulosta ku Edward on. :) Olen muuten samaa mieltä tosta "mummeli" jutusta.


      • Et voi olla
        fall in love kirjoitti:

        No jos sattuu pitämään jostain leffast ja eläytyy siihen nii et lopus harmittaa, nii sillon kaikki on kehittymättömii teinityttöjä?
        Onks viiskymppisetki jotai teinei jos ne liikuttuu jostai leffast?
        Toi on kuule iha normaalii.
        Ja hei sinä täällä taidat olla se teinipoju, joka ei tajuu noist asioist mitää!
        Tai sit sä ki oot vaa muiden joukossa kade, ku tytöt tykkäs edwardista. Niin että sikäli. Vai mitä mimmit?

        Olipas harvinaisen pölhö vasta-argumentti. En kuitenkaan voi olla hiljaa, kun te otat tämän niin itseesi.

        ---

        Saa elokuviin eläytyä. Sitä vartenhan ne ovat. En vain ymmärrä sitä, miten voit harmistua ja uhkailla elokuvantekijää väkivallalla, jos loppu ei sinun makuusi ole.

        Olen sinun kehittyneen väittelytaitosi perusteella homo, jos sanon pitäneeni Edwardista? Pidin, koska Edward on symppis; kaikkien hyljeksittyjen edustaja, eräänlainen surullisen hahmon ritari. Niin että sikäli.


        Mene nyt itkemään itsesi uneen ja unelmoi Edwardista. Olet oikeutettu siihen.


      • fall in love
        Et voi olla kirjoitti:

        Olipas harvinaisen pölhö vasta-argumentti. En kuitenkaan voi olla hiljaa, kun te otat tämän niin itseesi.

        ---

        Saa elokuviin eläytyä. Sitä vartenhan ne ovat. En vain ymmärrä sitä, miten voit harmistua ja uhkailla elokuvantekijää väkivallalla, jos loppu ei sinun makuusi ole.

        Olen sinun kehittyneen väittelytaitosi perusteella homo, jos sanon pitäneeni Edwardista? Pidin, koska Edward on symppis; kaikkien hyljeksittyjen edustaja, eräänlainen surullisen hahmon ritari. Niin että sikäli.


        Mene nyt itkemään itsesi uneen ja unelmoi Edwardista. Olet oikeutettu siihen.

        ..se tosissaan oo menos hakkaamaan ketää leffan tekijää!
        Ei kaikkee pidä ottaa aina niin tosissaa.
        Se ei ollu kivaa ku siin oli surullinen loppu.
        Ja me ei pidetty siitä asiasta. Varmaa sinäki oot joskus sanonu jotai tollast jos et oo pitäny jostai asiasta! Nii, thats the end..


      • fall in love
        ItsMe_ kirjoitti:

        ...vaa kateellisten ruikuttaa.Ruikuttaa ne vaikka kuinka paljon ni ei niistä tuu yhtä sulosta ku Edward on. :) Olen muuten samaa mieltä tosta "mummeli" jutusta.

        Kyl ne on vaa kateellisii. Ku ykskään naispuolinen ei oo tullu tänne haukkumaan.
        Ja sanottakoon vaan niil teinipojuil et kyl joku varmasti teistäki pitää...
        Mut kyl toi Edward oli aika monen makuun! =)


      • Mimimimiiii
        fall in love kirjoitti:

        ..se tosissaan oo menos hakkaamaan ketää leffan tekijää!
        Ei kaikkee pidä ottaa aina niin tosissaa.
        Se ei ollu kivaa ku siin oli surullinen loppu.
        Ja me ei pidetty siitä asiasta. Varmaa sinäki oot joskus sanonu jotai tollast jos et oo pitäny jostai asiasta! Nii, thats the end..

        Sinähän tässä kaiken tosissasi otat.


      • Nanna
        fall in love kirjoitti:

        Kyl ne on vaa kateellisii. Ku ykskään naispuolinen ei oo tullu tänne haukkumaan.
        Ja sanottakoon vaan niil teinipojuil et kyl joku varmasti teistäki pitää...
        Mut kyl toi Edward oli aika monen makuun! =)

        Onko sinusta muka pätevä perustelu se, että "ku ei naiseqqaa o mitää sanonu?".

        Ehkä sinulle koulussa opetetaan keskustelun perusteet. Sillä vielä et sitä osaa; A) Pidät omia väittämiäsi absoluuttisena totena ja B) et osaa tehdä kompromissia.

        Kasva vielä muutama vuosi.


      • SomethingInIt
        Mimimimiiii kirjoitti:

        Sinähän tässä kaiken tosissasi otat.

        ...te marisette että kasvaisimme muutaman vuoden,te kyllä olette kasvaneet sen muutaman vuoden mutta näyttää siltä ettette ole muuttuneet mihinkään vaan olette tuollaisia...miten sen nyt sanoisi...tosikkoja tai jotain sen tyylisiä.Anteeksi etten tiedä teidän tapojanne tai muita sellaisia tärkeitä "asioita" koska itse EN kuulu sellaiseen ryhmään mistä melkein kukaan ei pidä.Juu,juu.Ette tekään pidän meidän "ryhmästä" jonka voisi nimitää "niillä keillä on mielikuvitusta ja herkkä mieli" nimellä.Mutta nyt lyhyesti ja ytimekkäästi:

        Edward on suloinen ja aivan ihana. ;D


      • Urpo.
        SomethingInIt kirjoitti:

        ...te marisette että kasvaisimme muutaman vuoden,te kyllä olette kasvaneet sen muutaman vuoden mutta näyttää siltä ettette ole muuttuneet mihinkään vaan olette tuollaisia...miten sen nyt sanoisi...tosikkoja tai jotain sen tyylisiä.Anteeksi etten tiedä teidän tapojanne tai muita sellaisia tärkeitä "asioita" koska itse EN kuulu sellaiseen ryhmään mistä melkein kukaan ei pidä.Juu,juu.Ette tekään pidän meidän "ryhmästä" jonka voisi nimitää "niillä keillä on mielikuvitusta ja herkkä mieli" nimellä.Mutta nyt lyhyesti ja ytimekkäästi:

        Edward on suloinen ja aivan ihana. ;D

        Vai ettei minulla ole mielikuvitusta? Kuka sanoo, ettei minulla ole herkkää mieltä? En vain vetistele elokuvan tähden, olkoon se vaikka kuinka hyvä.

        Jos keskustelunne rajoittuu vain loukkaamiseen ja vittuiluun, niin olkoon sitten. En minä jää tänne kiusattavaksi.


      • SomethingInIt
        Urpo. kirjoitti:

        Vai ettei minulla ole mielikuvitusta? Kuka sanoo, ettei minulla ole herkkää mieltä? En vain vetistele elokuvan tähden, olkoon se vaikka kuinka hyvä.

        Jos keskustelunne rajoittuu vain loukkaamiseen ja vittuiluun, niin olkoon sitten. En minä jää tänne kiusattavaksi.

        ...kun osallistuu sotaan nimeltä "Herkät ja Itkupilli-katsojat" vastaan "Tosikot ja Kovaluonteiset-katsojat".Tarkoitukseni ei ollut loukata vaan todeta.Kyllähän säkin totesit et me ollaan tämmösiä teinilikkoja jotka ovat yliherkkiä ja joilla on vähä todellisuudentaju menny huonoksi.


      • Opettaja
        SomethingInIt kirjoitti:

        ...kun osallistuu sotaan nimeltä "Herkät ja Itkupilli-katsojat" vastaan "Tosikot ja Kovaluonteiset-katsojat".Tarkoitukseni ei ollut loukata vaan todeta.Kyllähän säkin totesit et me ollaan tämmösiä teinilikkoja jotka ovat yliherkkiä ja joilla on vähä todellisuudentaju menny huonoksi.

        Luetunymmärtämisesi on sitten, kun se testataan, vissiin parhaimmillaan 5. 4-10 asteikolla.

        Sanoin, että EDWARD (Fiktiivinen hahmo) on todellisuudentajultaan hämärtynyt.

        Ja tehän olette teinilikkoja(13-19(thirTEEN-nineTEEN).
        Ainakin argumentointitasonne ja yleisen kielellisen osaamisenne perusteella.


      • Teinijätkä
        Opettaja kirjoitti:

        Luetunymmärtämisesi on sitten, kun se testataan, vissiin parhaimmillaan 5. 4-10 asteikolla.

        Sanoin, että EDWARD (Fiktiivinen hahmo) on todellisuudentajultaan hämärtynyt.

        Ja tehän olette teinilikkoja(13-19(thirTEEN-nineTEEN).
        Ainakin argumentointitasonne ja yleisen kielellisen osaamisenne perusteella.

        Niin ja unohtui vielä tuo:

        "Ja tehän olette teinilikkoja(13-19(thirTEEN-nineTEEN).
        Ainakin argumentointitasonne ja yleisen kielellisen osaamisenne perusteella." Puhumattakaan käytöksestä. "q etvart on niiiin ihana". Tuo jos mikä kielii siitä, että teillä on ikää maksimissaan 16 vuotta.


      • teinipillu
        Teinijätkä kirjoitti:

        Niin ja unohtui vielä tuo:

        "Ja tehän olette teinilikkoja(13-19(thirTEEN-nineTEEN).
        Ainakin argumentointitasonne ja yleisen kielellisen osaamisenne perusteella." Puhumattakaan käytöksestä. "q etvart on niiiin ihana". Tuo jos mikä kielii siitä, että teillä on ikää maksimissaan 16 vuotta.

        sinähän se kaikkien iän tiiät.
        Mun mielest toi kakaraks haukkuminen on tosi pissismäistä ja muutenki teinimästä.
        Pissiksethän ne koko aja pistää sellast kommenttii et :kasva aikuseks,te ootte niin lapsellisii, mä oon vaa tällanen wannabe aikuinen!


      • Vittumarko(tunnetaan myös p...
        teinipillu kirjoitti:

        sinähän se kaikkien iän tiiät.
        Mun mielest toi kakaraks haukkuminen on tosi pissismäistä ja muutenki teinimästä.
        Pissiksethän ne koko aja pistää sellast kommenttii et :kasva aikuseks,te ootte niin lapsellisii, mä oon vaa tällanen wannabe aikuinen!

        Enhän minä teidän ikäänne tiedä. Teen vain havaintoni ja tuon ilmi päätelmäni. Jos opitte käyttäytymään aikuisemmin, kohtelen teitä aikuisena.

        Tällä hetkellä teillä ei ole mitään rahkeita saada aikuismaista kohtelua. Opetelkaa ihan oikeasti keskustelemaan ja väittelemään kunnolla. Muuten kuin inttämällä ja heittämällä kompuroivia vastalauseita.


      • SomethingInIt
        Vittumarko(tunnetaan myös p... kirjoitti:

        Enhän minä teidän ikäänne tiedä. Teen vain havaintoni ja tuon ilmi päätelmäni. Jos opitte käyttäytymään aikuisemmin, kohtelen teitä aikuisena.

        Tällä hetkellä teillä ei ole mitään rahkeita saada aikuismaista kohtelua. Opetelkaa ihan oikeasti keskustelemaan ja väittelemään kunnolla. Muuten kuin inttämällä ja heittämällä kompuroivia vastalauseita.

        ...että sä oot kateellinen Edwardille!!!!!EDWARDILLE!!!:D

        Miten meiltä muka voi olettaa aikuismaista käytösä ku mehän ollaan teinejä,ei aikuisia!!!

        Ja jos viisautta mitattais ni sulla se ois 4- asteikolla 4-10. ;D Et revi siitä.:D


      • Wannabe teinigootti
        SomethingInIt kirjoitti:

        ...että sä oot kateellinen Edwardille!!!!!EDWARDILLE!!!:D

        Miten meiltä muka voi olettaa aikuismaista käytösä ku mehän ollaan teinejä,ei aikuisia!!!

        Ja jos viisautta mitattais ni sulla se ois 4- asteikolla 4-10. ;D Et revi siitä.:D

        Olen kateellinen Edwardille? Entä jos olenkin? Mitäs sitten?

        ;D Et revi siitä :D


      • SomethingInIt
        Wannabe teinigootti kirjoitti:

        Olen kateellinen Edwardille? Entä jos olenkin? Mitäs sitten?

        ;D Et revi siitä :D

        ..uskalla myöntää sitä suoraan.;D Että revi siitä oikeen kunnolla että saat tyydytettyä tarpees. ;D


      • SomethingInIt
        SomethingInIt kirjoitti:

        ..uskalla myöntää sitä suoraan.;D Että revi siitä oikeen kunnolla että saat tyydytettyä tarpees. ;D

        ...ovatko 19 vuotiaat likat viellä teinejä?!Mun mielestä teinejä ovat 13-16 vuotiaat.Että revi siitä. ;D


      • dipidei
        SomethingInIt kirjoitti:

        ..uskalla myöntää sitä suoraan.;D Että revi siitä oikeen kunnolla että saat tyydytettyä tarpees. ;D

        Minunkin MIELESTÄNI KAIKKI TEINITYTÖT ON HUORIA.

        Mutta se, että olen sitä mieltä, ei tee siitä totuutta. Joten jos vaikka perääntyisit, et millään voi voittaa tätä väittelyä. Paitsi ehkä omassa mielessäsi.


      • minää
        SomethingInIt kirjoitti:

        ...että sä oot kateellinen Edwardille!!!!!EDWARDILLE!!!:D

        Miten meiltä muka voi olettaa aikuismaista käytösä ku mehän ollaan teinejä,ei aikuisia!!!

        Ja jos viisautta mitattais ni sulla se ois 4- asteikolla 4-10. ;D Et revi siitä.:D

        oon aivan samaa mieltä sun kaa et toi yks teinijätkä on vain kateellinen! Ja silt jätkält vois kysyy että mitää eroo siinä on et nuoret sanoo et Edward on ihanaa kuin sillä et yli 20v jätkä sanoo että:onpas toi pamela pantavan näkönen.
        mun mielest tollaset kommentit ne lapsellisii on,mitä jätkien suusta kuulee!
        So what jos Edward on ihana? Onks viiskymppisetki teinei jos ne sanoo jotai ihanaks??




        Aivan..samaa mieltä!!!


      • "pampampamela"
        minää kirjoitti:

        oon aivan samaa mieltä sun kaa et toi yks teinijätkä on vain kateellinen! Ja silt jätkält vois kysyy että mitää eroo siinä on et nuoret sanoo et Edward on ihanaa kuin sillä et yli 20v jätkä sanoo että:onpas toi pamela pantavan näkönen.
        mun mielest tollaset kommentit ne lapsellisii on,mitä jätkien suusta kuulee!
        So what jos Edward on ihana? Onks viiskymppisetki teinei jos ne sanoo jotai ihanaks??




        Aivan..samaa mieltä!!!

        Yli 20v jätkä jonka mielestä Pamela Anderson on pantavan näköinen, on A) Ajastaan jäljessä(Eliza Dushku on 2x pantavamman näköinen) B) Ihan noin niin kuin muussa mielessä jälkeenjäänyt.

        "Jätkien", teillä naisilla on paha tapa aina olettaa, että kaikki jätkät ovat alikehittyneitä gorilloita, joita kiinnostaa vain paneminen ja banaanit.


        Ja lopettakaa jo noin paska argumentointi, hyvä luoja lopettakaa! "Ei, viisqymbbis3t ei oo teinei jos ne sanoo jotain ihanagx!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

        ;D =D =P XP =F :D:D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D D =D =P XP =F :D:D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D D =D =P XP =F :D:D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D D =D =P XP =F :D:D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D D =D =P XP =F :D:D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D D =D =P XP =F :D:D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D D =D =P XP =F :D:D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D


      • minää
        "pampampamela" kirjoitti:

        Yli 20v jätkä jonka mielestä Pamela Anderson on pantavan näköinen, on A) Ajastaan jäljessä(Eliza Dushku on 2x pantavamman näköinen) B) Ihan noin niin kuin muussa mielessä jälkeenjäänyt.

        "Jätkien", teillä naisilla on paha tapa aina olettaa, että kaikki jätkät ovat alikehittyneitä gorilloita, joita kiinnostaa vain paneminen ja banaanit.


        Ja lopettakaa jo noin paska argumentointi, hyvä luoja lopettakaa! "Ei, viisqymbbis3t ei oo teinei jos ne sanoo jotain ihanagx!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

        ;D =D =P XP =F :D:D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D D =D =P XP =F :D:D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D D =D =P XP =F :D:D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D D =D =P XP =F :D:D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D D =D =P XP =F :D:D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D D =D =P XP =F :D:D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D D =D =P XP =F :D:D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

        etkö parempaa keksiny?
        Ku ei tuu mitää järkevää vastaust (ku tajusit itekki et oot vääräs) nii pitää pistää jotai teini kommenttii.
        Buah!


      • eZkimo
        "pampampamela" kirjoitti:

        Yli 20v jätkä jonka mielestä Pamela Anderson on pantavan näköinen, on A) Ajastaan jäljessä(Eliza Dushku on 2x pantavamman näköinen) B) Ihan noin niin kuin muussa mielessä jälkeenjäänyt.

        "Jätkien", teillä naisilla on paha tapa aina olettaa, että kaikki jätkät ovat alikehittyneitä gorilloita, joita kiinnostaa vain paneminen ja banaanit.


        Ja lopettakaa jo noin paska argumentointi, hyvä luoja lopettakaa! "Ei, viisqymbbis3t ei oo teinei jos ne sanoo jotain ihanagx!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

        ;D =D =P XP =F :D:D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D D =D =P XP =F :D:D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D D =D =P XP =F :D:D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D D =D =P XP =F :D:D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D D =D =P XP =F :D:D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D D =D =P XP =F :D:D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D D =D =P XP =F :D:D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

        Miten sinä voit olla noin paksukalloinen? KUKAAN ei ole oikeassa.


      • neiti.
        SomethingInIt kirjoitti:

        ...että sä oot kateellinen Edwardille!!!!!EDWARDILLE!!!:D

        Miten meiltä muka voi olettaa aikuismaista käytösä ku mehän ollaan teinejä,ei aikuisia!!!

        Ja jos viisautta mitattais ni sulla se ois 4- asteikolla 4-10. ;D Et revi siitä.:D

        ÄL OO ÄL.

        et taida olla hivenen säälittävä?
        Jos sanoo että väittelytaitosi on huono, ja perustelee sen, niin sinun loistava vastauksesi on: 'no vitsi q oot ite iha tosi tyhmä SE ON JOKA HAUKKUU JA ZILLEE ja oot vaa niiq kateelline!!''

        tuo ei ole edes teini-ikäisen puhetta.
        Taidat olla päiväkodissa? Terveisiä sinne.

        ja mainitaan nyt vielä, että pidän kovasti siitä leffasta jonka takia tämä topik on tehty. Loppuineen päivineen.


    • Jyrä

      Kyllä, 19 -vuotiaat ovat teinejä. Tiedätkö mistä sana teini tulee? Englanninkielen sanasta "teen". Jos vielä muistat että koulussa opetettiin: "twelve, thirten, fourteen..." ja tuo jatkuu 19(nineTEEN) asti. Eli 19 -vuotias on teini.


      Eikä fyysisellä iällä ole mitään merkitystä siinä, onko teini vai ei. Tunnen moniakin yli parikymppisiä joiden ei voi uskoa päässeen yläasteelta.



      Myönnetään: Olen kateellinen Edwardille. Oletko nyt tyytyväinen? Olen kateellinen, etten ole kuin hän (miinus saksikädet tietty). Minusta Edward on söpö, ja tiedän, että monet tytöt ajattelevat samalla tavalla.

      Helpottiko?

      • SomethingInIt

        ...kuulosta mutta sitä en ole.Kyllä mun mieleen on jääny noi numerot ja tiän ton teen jutun.

        Kuule helpotti oikeen paljon,nyt voin nukkua rauhassa ens yön.


    • SomethingInIt

      ...pitäisi perääntyä tässä?Minun vai?

      • Mietipä sitä

        ..Nii-i.. Mietipä sitä.


      • SomethingInIt
        Mietipä sitä kirjoitti:

        ..Nii-i.. Mietipä sitä.

        ...sitähän tässä koko ajan mietitäänki.;D


    • minää

      mun viestihän on tän sivun suosituin..woow!
      ja teille jotka tääl haukkuu toisii teineiks nii vois sanoo että menkää te niin "aikuiset" tonne 50 palstal vaikka. Tää on nuorten palsta! Että iha tiedoks vaa!

      • *pitkästynyt*

        "menkää te 'aikuiset'..."
        Älä kitise.

        Olen nuori, enkö saa esittää mielipidettäni? Edelleenkin minusta te ette ole kovin kehittynyttä keskusteluseuraa. "että iha tiedox vaa" xP ;D :D =D lP :-


      • SomethingInIt
        *pitkästynyt* kirjoitti:

        "menkää te 'aikuiset'..."
        Älä kitise.

        Olen nuori, enkö saa esittää mielipidettäni? Edelleenkin minusta te ette ole kovin kehittynyttä keskusteluseuraa. "että iha tiedox vaa" xP ;D :D =D lP :-

        ...täällä saa kertoa omista mielipitäistään,mutta ei pidä olettaa että kaikki ovat samaa mieltä kanssasi.


      • SomethingInIt
        *pitkästynyt* kirjoitti:

        "menkää te 'aikuiset'..."
        Älä kitise.

        Olen nuori, enkö saa esittää mielipidettäni? Edelleenkin minusta te ette ole kovin kehittynyttä keskusteluseuraa. "että iha tiedox vaa" xP ;D :D =D lP :-

        ...toi lause "Älä kitise." pisti silmään.Kyllähän säkin täällä kitiset,yhtä paljon ku me.


      • Vittumarko
        SomethingInIt kirjoitti:

        ...täällä saa kertoa omista mielipitäistään,mutta ei pidä olettaa että kaikki ovat samaa mieltä kanssasi.

        Sinä ainakin oletat että kaikki ovat samaa mieltä kanssasi. Minä en ole missään vaiheessa väittänyt olevani oikeassa, sinä taas olet.


      • SomethingInIt
        Vittumarko kirjoitti:

        Sinä ainakin oletat että kaikki ovat samaa mieltä kanssasi. Minä en ole missään vaiheessa väittänyt olevani oikeassa, sinä taas olet.

        ...kuulee sanoo sustakin.Tekopyhä. :D


      • eZkimo
        SomethingInIt kirjoitti:

        ...kuulee sanoo sustakin.Tekopyhä. :D

        Tiedätköhän mitä tekopyhä edes tarkoittaa?

        Harjoittele nyt tosissaan sitä luetunymmärtämistä. Sillä et ole tähänkään mennessä vieläkään tajunnut mitään oikein ilman ylenmääräistä selittämistä etkä silloinkaan vielä oikein ole tajunnut.


      • Pieni_Pallopää
        SomethingInIt kirjoitti:

        ...toi lause "Älä kitise." pisti silmään.Kyllähän säkin täällä kitiset,yhtä paljon ku me.

        ...käydään vaa noitten kahen välist tappeluu,eikä ollenkaa puhuta Edwardista.^_^


      • eZkimo
        Pieni_Pallopää kirjoitti:

        ...käydään vaa noitten kahen välist tappeluu,eikä ollenkaa puhuta Edwardista.^_^

        Yritin ja yritän edelleen saada aikaan keskustelua. Tappelu tämä on siksi, etteivät he osaa keskustella.


      • Pieni_Pallopää
        eZkimo kirjoitti:

        Yritin ja yritän edelleen saada aikaan keskustelua. Tappelu tämä on siksi, etteivät he osaa keskustella.

        ..että säkin oot yhtä paljon sotajalalla ku muutkin eli haastat riitaa. -_-


      • eZkimo
        Pieni_Pallopää kirjoitti:

        ..että säkin oot yhtä paljon sotajalalla ku muutkin eli haastat riitaa. -_-

        Yritin saada aikaiseksi normaalia keskustelua, mutta ei, kimppuuni käytiin esiteini-teini-ikäisen tarmolla ja ymmärtämättömyydellä.

        Ikävää että asia näin on, mutta en minä sille mitään voi jos toinen osapuoli ei osaa keskustella sivistyneesti.


      • minäää
        eZkimo kirjoitti:

        Yritin saada aikaiseksi normaalia keskustelua, mutta ei, kimppuuni käytiin esiteini-teini-ikäisen tarmolla ja ymmärtämättömyydellä.

        Ikävää että asia näin on, mutta en minä sille mitään voi jos toinen osapuoli ei osaa keskustella sivistyneesti.

        Sullako tääl tulee sit niin aikuismaista kommenttii? Sähän tääl kokoajan haastat riitaa!
        Jos monen mielest edward oli ihana nii sä alat heti haukkuu et :voi vitun teinit.
        Oisit voinu sanoo mielipitees edwardista etkä näist vastaajista!understand?


      • eZkimo
        minäää kirjoitti:

        Sullako tääl tulee sit niin aikuismaista kommenttii? Sähän tääl kokoajan haastat riitaa!
        Jos monen mielest edward oli ihana nii sä alat heti haukkuu et :voi vitun teinit.
        Oisit voinu sanoo mielipitees edwardista etkä näist vastaajista!understand?

        O Tempora, O Mores postauksessahan minä sanoinkin.

        En sanonut voi vitun teinit, en ole missään välissä sanonut niin. Totesin vain että elokuvan loppu harmittaa ajatustoiminnaltaan kehittymättömiä teinityttöjä. Se ei ole loukkaus, sitä ei ole kohdistettu kenellekään.


        Sanoin siis todellakin mielipiteeni Edwardista, moneenkin otteeseen, jos vain osaat löytää sen tuolta.


    • SomethingInIt

      ...ymmärsin (voi olla että ymmärsin väärin) että mua ny mollataan täällä kun en oo kirjotella ny päivään-pariin päivään.Sori nyt vaan mut netti ei oo mun elämä,eli ei pidä olettaa et oon heti täällä kirjottamassa takasin kun joku muu on kirjottanu.

      • eZkimo

        Ymmärsit väärin.

        Netti ei ole minunkaan elämäni, valitettavasti vain joudun siellä viettämään suuren osan työni puolesta.


    • saaaruska xD

      Must se oli ihan sulonen :)

      • SomethingInIt

        ...tappelu on laantunut.


      • minäää
        SomethingInIt kirjoitti:

        ...tappelu on laantunut.

        katokku ei noi "aikuiset" keksi enää mitää vastaan sanomista!


      • eZkimo
        minäää kirjoitti:

        katokku ei noi "aikuiset" keksi enää mitää vastaan sanomista!

        Mistä minun "aikuisen" pitäisi väittää vastaan?


      • mäh
        eZkimo kirjoitti:

        Mistä minun "aikuisen" pitäisi väittää vastaan?

        tuntuu et sul on joku pakkomielle sanoo vastaan meille pikku teinipilluil.???


      • eZkimo
        mäh kirjoitti:

        tuntuu et sul on joku pakkomielle sanoo vastaan meille pikku teinipilluil.???

        ..On vissiin korkea itsekunnioitus. Ensimmäistä kertaa tapaan jonkun joka kutsuu itseään teinipilluksi. Se on halventava nimitys, enkä uskonut että joku sitä käyttäisi tietentahtoen.


      • mäh
        eZkimo kirjoitti:

        ..On vissiin korkea itsekunnioitus. Ensimmäistä kertaa tapaan jonkun joka kutsuu itseään teinipilluksi. Se on halventava nimitys, enkä uskonut että joku sitä käyttäisi tietentahtoen.

        Parempi kai se ki on ku olla joku itserakas!!mä en itteeni rakasta.


      • neiti.
        mäh kirjoitti:

        Parempi kai se ki on ku olla joku itserakas!!mä en itteeni rakasta.

        kyllä jokaisen tulisi jonkin verran itseään rakastaa ja kunnioittaa. Jos et itsestäsi välitä yhtään, se tarkoittaisi sitä, ettet haluaisi pitää itsestäsi huolta, ja sinulle olisi yhdentekevää vaikka kuolisit samantien.

        Eli uskon että rakastat itseäsi aika paljonkin.


      • mäh
        neiti. kirjoitti:

        kyllä jokaisen tulisi jonkin verran itseään rakastaa ja kunnioittaa. Jos et itsestäsi välitä yhtään, se tarkoittaisi sitä, ettet haluaisi pitää itsestäsi huolta, ja sinulle olisi yhdentekevää vaikka kuolisit samantien.

        Eli uskon että rakastat itseäsi aika paljonkin.

        en ainakaa lesoile..


      • SomethingInIt
        mäh kirjoitti:

        en ainakaa lesoile..

        ...oikeen kirjava puhevalikoima.:D Täällä keskusteltu Edwardista (vain alussa), lukemisenymmärtämisestä, itserakkaudesta, lesoamisesta(1kerran),oikeesta mielipiteestä... mitäköhän seuraavaks.Tuskin malta odottaa :D

        (Seuraavaks on varmaan vittuilu...Taas... :D)


    • fall in love

      Huomasitteko kuinka,painotin aloittamassani keskustelussa olevani tyttö?
      Aika monet tytöt kävi "tappeluu" jätkiä vastaan asiasta =)
      Eli monet olivat kanssani samaa mieltä. Että Johnny Depp on komea!
      Paljastetaan vielä huipuksi nimeni..



      Terveisin: (oikeasti) Marko
      näköjään Edward sai myös tyttöjen pään sekaisin =)

      • Nallekarkki_

        ...sä homoseksuaalinen?


      • fall in love
        Nallekarkki_ kirjoitti:

        ...sä homoseksuaalinen?

        mitäs luulisit?
        Kyllä, ja tulkaa vaa haukkuu mua! Ei muiden mielipiteet paljoo hetkauta.


      • SomethingInIt
        fall in love kirjoitti:

        mitäs luulisit?
        Kyllä, ja tulkaa vaa haukkuu mua! Ei muiden mielipiteet paljoo hetkauta.

        ...ainakaan hauku!Homot on just mukavimpii hemmoi,ainakin mun koulus.

        Joku täällä voi olla homokammoinen,mutten minä.


      • Nallekarkki_
        SomethingInIt kirjoitti:

        ...ainakaan hauku!Homot on just mukavimpii hemmoi,ainakin mun koulus.

        Joku täällä voi olla homokammoinen,mutten minä.

        ...mä mikään homokammonen oo!!1


      • SomethingInIt
        Nallekarkki_ kirjoitti:

        ...mä mikään homokammonen oo!!1

        ...väittäny jotakin semmosta että oisit?


      • fall in love
        SomethingInIt kirjoitti:

        ...väittäny jotakin semmosta että oisit?

        tuntuu et suurin osa niit kammosii on.
        Mut aikaki tytötki tykkää Johnny Deppist..=)
        Tyttöjen kanssa on muute helpompi keskustella.


      • eZkimo
        fall in love kirjoitti:

        tuntuu et suurin osa niit kammosii on.
        Mut aikaki tytötki tykkää Johnny Deppist..=)
        Tyttöjen kanssa on muute helpompi keskustella.

        Täytyykö olla homo tykätäkseen Johnny Deppistä?

        Kai minäkin sitten olen homo.


      • SomethingInIt
        eZkimo kirjoitti:

        Täytyykö olla homo tykätäkseen Johnny Deppistä?

        Kai minäkin sitten olen homo.

        ...olla. :)


      • fall in love
        SomethingInIt kirjoitti:

        ...olla. :)

        Mutta mä oon, ja sil ei oo mitää välii otteko te vai ette.


      • SomethingInIt
        fall in love kirjoitti:

        Mutta mä oon, ja sil ei oo mitää välii otteko te vai ette.

        ...sammunu.Hiljentykäämme ja pitäkäämme hiljainen hetki. XD


    • JohnnyDeppLover

      Samaa mieltä, Edward on ihana <3 mä oon rakastunu Johnny Deppiin <3 <3 <3 (ja muute, oon tyttö) Saksikäsi Edward on Johnnyn paras elokuva mun mielestä (ja Sweeney Todd) mut se loppu on niiiiiin surulline.........

      • VOIVITUNIDIOOTTI

        vastasit juuri vittu 10 vuotta viestiketjuun......


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe