Mikä on kiintolevyn oikea lämpötila-alue,sehän vaihtelee mutta millä alueella tulisi olla?
Onko mittausohjelmaa joka olisi ilmainen ja pysyvästi käytettävissä?
Kiitos ennakkoon vastauksista.
Kiintolevyn lämpötila
6
649
Vastaukset
- Fox
http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en
Näyttää myös paljon muutakin koneestasi. - Einomies Porkkakoski
Everestkin sen näyttää, mulla just nyt Ibari 38c ja Maxtor 31c
http://www.lavalys.com/products.php?lang=en Täältä löytyy ohjelma jolla saa kaiken kuviteltavissa olevan tiedon kovalevystä, mm käynistyskertojen lkm käyntiaika ym.
http://www.panterasoft.com/- OIKEA LÄMPÖTILA?
Mikähän on oikea lämpötila-alue kiintolevylle ja mikä on max. jota ei saisi ylittää?
Yksi ohjelma alkaa hälyttää yli 55 asteen,toisessa taasen oletusarvo n. 10 astetta alhaisempi.
Kiitos neuvoista ennakkoon,tämä on montaa ihmistä askarruttava asia,neuvokaa viisaammat oikeita arvoja ja miten korjata tilannetta! - erroristi
OIKEA LÄMPÖTILA? kirjoitti:
Mikähän on oikea lämpötila-alue kiintolevylle ja mikä on max. jota ei saisi ylittää?
Yksi ohjelma alkaa hälyttää yli 55 asteen,toisessa taasen oletusarvo n. 10 astetta alhaisempi.
Kiitos neuvoista ennakkoon,tämä on montaa ihmistä askarruttava asia,neuvokaa viisaammat oikeita arvoja ja miten korjata tilannetta!Max. lämpötila vaihtelee eri levyillä. Kyllä se löytyy valmistajan spekseistä, kun vaan etsii.
Millään merkillä tuskin kuitenkaan lämpötila saa mennä yli 60 asteen. Monissa maksimi on vielä alhaisempi. - tuntuinen ohjelma
Kiitos vaan kaikille vastauksista.
Lämpötila on esim. tätä kirjoittaessa 48 astetta,nousee kyllä käytön mukaan vielä max. huippuun n. 10 astetta lisää.
Onkohan liikaa,norm. käyttö on 46-49 astetta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644