Sori, voitte vastata täysin anonyymisti. Miten pyyhitte pyllyn: kostutatteko paperia? Vetelettekö koko vaon paperilla, vai pelkän reiän sisä-ja ulkopuolen?
Pyllyn pyyhinhö
19
2196
Vastaukset
- väsyttääsiisnytnukkumaan
En kostuta paperia koska pyyhinnän jälkeen pesen pepun, yleensä lähes joka vessa on käsisuihku jolla voi suihkuttaa sopivan lämmintä vettä. Sit tietysti kuivaan pepun.
- äskeinenkommentti
....joka vessassa.....
- AinoaOikeaTapa
Käsisuihkun käyttö on ainoa oikea tapa hoitaa pepun puhdistus kakan tulon jälkeen.
Nykyiset vessapaperit on tehty veteen liukeneviksi, joten paperi murenee helposti kostuttuna. - Anonyymi
AinoaOikeaTapa kirjoitti:
Käsisuihkun käyttö on ainoa oikea tapa hoitaa pepun puhdistus kakan tulon jälkeen.
Nykyiset vessapaperit on tehty veteen liukeneviksi, joten paperi murenee helposti kostuttuna.Rly..
- ihmettynyt
Eli ei kannata pyyhkiä hihaan?
- sterlingerling
No hei siis pyyhi ensin paperiin, huuhtele käsisuihkulla ja kuivaa. Ei hihaan pyyhitä.
Ite kyl "hankaan" sitä peppua kädellä, samalla kuin suihkutan vettä. Tulee paremmin puhdas peppu eikä kutita. Tottakai kädet pitää pestä JA kuivata sit tosi huolellisesti! - Mielenkiintoinenkeskust
Ihan oikeasti yleisessä vessassa hankaatte jollain paskaisella suihkulla? Ok
- yöllävoisnukkuakin
Hei. Suihkulla ei hangata vaan sillä suihkutetaan vettä. Itse pidän suihkua oikealla kädellä ja hankaan peppua vasemmalla kädellä, niin kauan että tuntuu puhtaalta. Sitten kuivaan pepun. Ja sitten pesen kädet HUOLELLISESTI hyvin lämpimällä vedellä ja saippualla, ja lopuksi kuivaan kädet huolellisesti. Kuivaaminen (hankaaminen paperiin tai pyyhkeeseen) itse asiassa puhdistaa, peseminen vain edesauttaa bakteerien irtoamista. Näin olen tehnyt viimeiset 10 vuotta ja vielä ei ole tullut ruokamyrkytystä, mahatautia, ripulia, oksennusta tms. kertaakaan. Tuntuu hyvältä kun peppu on puhdas ja siisti eikä sitä kutita. Olo tuntuu raikkaalta ja kevyeltä. On myös kivaa kun alkkarit pysyvät puhtaina ja voin nukkua alasti huolehtimatta siitä että jääkö lakanaan ruskea haiseva jälki. Ei muuten jää ;) Niin ja olen poika ja seurustelen tytön kanssa ja olen saanut pillua. Monta kertaa. Ett ihan tiedoksi vaan ja en ole homostellut. Että voi sitä heteropojatkin huolehtia puhtaudestaan. Tyttöystäväkin tykkää kun olen puhdas enkä haise. Siistinä on hyvä olla. No mutta on kai se miehekkäämpää kun alkkarit ovat paskaset? Onko?
- OonVissiinSitteSaastane
Onko se sitte maailmanloppu jos jossain vessassa ei ookkaan sitä käsisuihkua? Outoo et niin moni käyttää sitä. Mä oon ainaki tähän vuoteen asti aina ihmetelly mitä varten ne on... Mut eipä mun perse kovin paskaselta näytä vaikken oo sitä käyttänykkään :)
- wertwertewrtert
Tyypillinen paskanjäykkä homofoobinen hetero.
"ei oo perse paskaselta näyttäny"... näin se vatipää homofoobikko ajattelee - OonVissiinSitteSaastane
wertwertewrtert kirjoitti:
Tyypillinen paskanjäykkä homofoobinen hetero.
"ei oo perse paskaselta näyttäny"... näin se vatipää homofoobikko ajatteleeTäh? Totesin vaan et mul on puhtonen perse, miten tähä homot liittyy..?
- KäsisuihkuOnParas
Tuntuu siltä, että oot joko tyttö tai sellainen poika jolle ei luoja ole luonnut persekarvoja. Persekarvoilla varatut jätkät kyllä ymmärtävät kuinka tärkeää on takapuolen huuhtelu suihkulla. Karvat takkuuntuvat ellei käytä käsisuihkua.
Muslimit pesevät kädellä reijän ympäristön kylmällä vedellä.( Olet varmaan huomannut arabimaissa ja mm. Turkissa, että vessanpytyn takareunassa on ohut kupariputken pätkä ja usein seinässä hana, josta kääntämällä tulee vähän vettä.)
Kädet pestään sen jälkeen kylmällä vedellä eikä ketään kätellä sillä ns. likasella kädellä, mutta toki ruokaa laitetaan kahdella kädellä, mutta se onkin jo toinen juttu.
En suosittele suomalaisia omaksumaan tätä systeemiä. Vaikka kuinka pese kätensä, niin käteen jää helposti basilleja. Ne ja käteen jäävä haju eivät poistu
helposti huolellisellakaan pesulla.
Takaliston huuhtelu käsisuihkulla ja niin kuumalla vedellä kuin takamus sietää riittävät normaalin puhtauteen. Saunassa ja sen suihkussa käytetään lisäksi saippua. - OonVissiinSitteSaastane
Tyttö olen :D
- ihmettynyt
OonVissiinSitteSaastane kirjoitti:
Täh? Totesin vaan et mul on puhtonen perse, miten tähä homot liittyy..?
Ruppeko sulla seisomaan kun tarkkailet omaa reikääs?
- yöllävoisnukkuakin
OonVissiinSitteSaastane kirjoitti:
Tyttö olen :D
Kokeilepa joskus pestä peppu muullonkin kuin suihkussa (peset kai sen edes suihkussa?). Voin luvata että kun siihen tottuu niin kyllä tuntuu hyvältä ja raikkaalta, kun peppu on puhdas. Niin ja pesethän etupuolen ensin...
- HyvinYltää
Löytyy siihen Apuneuvoakin. Sellanen pyyhintäapu.
- rrrrrrrrrrr-
Siis mitä vittua, millään suihkulla nyt ala läträämään
- yöllävoisnukkuakin
Minä voisin kiellelläni pestä sun peppureiän
- taidatnukkuapäivällä
joku näemmä kirjottanu minun nimimerkillä, kiva....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain2529338Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve52801Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim2091932Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1051920SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,641408- 1401407
Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1281317Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931016- 71911
- 40828