Onnistuin hävittämään spraypurkin...Mistähän uuden purkin sais ku tekis kovasti mieli maalailla loput graffiteista???
SPRAYPURKKI???
5
355
Vastaukset
muualta ei kai saa se on siel cj:n makuu huoneessa samasta paikasta löytyy kamera
- Maalari
Kameran löytää joka kulmalta, mut se per...len purkki on hukassa.Kiitos jo etukäteen...
Maalari kirjoitti:
Kameran löytää joka kulmalta, mut se per...len purkki on hukassa.Kiitos jo etukäteen...
se on cj:n kodin yläkerrassa siinä puhuhuoneen vastapäätä
- Minä
scuubi kirjoitti:
se on cj:n kodin yläkerrassa siinä puhuhuoneen vastapäätä
Ei siellä mitään Spray purkkia ole, ellei eka suorita sitä tehtävää missä spreiataan tageja
- joku vaan
Minä kirjoitti:
Ei siellä mitään Spray purkkia ole, ellei eka suorita sitä tehtävää missä spreiataan tageja
tällä koodilla sä saat sen sun spray purkin R1 R2 L1 R2 vasen alas oikee ylös vasen alas oikee ylös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888159
- 896248
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344751- 503245
- 373243
- 442789
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462730- 472695
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562632