Minkä värisen laminaatin valitsisin?

laminaatit2015

Vuokrakotiini on tulossa lattiaremontti, jossa muovimaton päälle asennetaan laminaatit. Keittiössä on wengen väriset kalusteet, muuten asunnossa valkoiset. Seinistä löytyy valkoista ja maitokahvin sävyä. Sohva on ruskea ja sisustukseen tuon lisää väriä mm. tekstiileillä; turkoosia, sinistä, harmaata, omenanvihreää ja violettia.

En pidä punertavista lattioista eikä tavallinen koivun sävykään miellytä, muuten olen suht avoin.. En vaan osaa päättää mikä voisi olla juuri se oikea lattian väri minun kotiini sisustuksen perusteella?

5

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ykspuuttu

      sulla ei ole harmaata vielä missään

    • Sopii

      Valkotammi.

      • laminaatit2015

        Kiitos ehdotuksesta!


    • Minttu818

      Remontoidaan myös juuri kotia ja löysin hyvän verkkokaupan missä oli kyllä hyvä valikoima laminaatteja ja kaikkea remontoimiseen liittyvää. Käyppä kurkkaamassa. Mä ajattelin meille jotain aika vaaleaa lamintaattia. http://www.sisustuskauppa24h.fi/

      • vitivalkoinen

        Itse ajattelin ehdottaa tumman ruskeaa, joka toisi kontrastia kaikelle valkeudelle. Itselläni keittiössä on tumman ruskea korkkilattia kalusteiden ja seinien ollessa valkoisia ja hyvältä näyttää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1325
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1076
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      74
      869
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      797
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      678
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      655
    Aihe