Minkä värisen laminaatin valitsisin?

laminaatit2015

Vuokrakotiini on tulossa lattiaremontti, jossa muovimaton päälle asennetaan laminaatit. Keittiössä on wengen väriset kalusteet, muuten asunnossa valkoiset. Seinistä löytyy valkoista ja maitokahvin sävyä. Sohva on ruskea ja sisustukseen tuon lisää väriä mm. tekstiileillä; turkoosia, sinistä, harmaata, omenanvihreää ja violettia.

En pidä punertavista lattioista eikä tavallinen koivun sävykään miellytä, muuten olen suht avoin.. En vaan osaa päättää mikä voisi olla juuri se oikea lattian väri minun kotiini sisustuksen perusteella?

5

246

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ykspuuttu

sulla ei ole harmaata vielä missään

• Sopii

Valkotammi.

• laminaatit2015

Kiitos ehdotuksesta!

• Minttu818

Remontoidaan myös juuri kotia ja löysin hyvän verkkokaupan missä oli kyllä hyvä valikoima laminaatteja ja kaikkea remontoimiseen liittyvää. Käyppä kurkkaamassa. Mä ajattelin meille jotain aika vaaleaa lamintaattia. http://www.sisustuskauppa24h.fi/

• vitivalkoinen

Itse ajattelin ehdottaa tumman ruskeaa, joka toisi kontrastia kaikelle valkeudelle. Itselläni keittiössä on tumman ruskea korkkilattia kalusteiden ja seinien ollessa valkoisia ja hyvältä näyttää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1338
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      707
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      649
    4. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      48
      610
    5. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      608
    6. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      579
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      76
      576
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      548
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      184
      520
    10. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    Aihe