oonko nolo 13 v?

A1b5

Lyhyest:
Oon 13 v. Tyttö, käyn seiskaluokkaa kuvispainotteisella. Mua ei oo ikinä kiusattu, ja oon muuten suht normaalin näköne. Onko noloa, että katson animea? Onko noloa kuunnella esim. Bmth, bvb tai ptv? Kuuntelen myös eminemiä... Onko noloa että käyn Halloween kiertelemssä 11 v pikkusiskoni ja muutaman ystäväni kanssa? Minulla on paljon poikia kavereinani, samoin tyttöjä. Tulen ihan semi hyvin toimeen kaikkien kanssa. En osaa vihata ketään. Olenko yksin ja ainut?

4

198

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • doublou

ET OLE. :)

• Silvermeow

Olet aivan normaali! Ite olen 18 t6yttö ja luen soturi kissaa, katson kaikkea mahdollista Disney elokuvii jne. star wars, ja ihan kaikki XD Keppareillakin haluisj vielä mennä mutta en ehkä ihan T-T

• etoonolo

Et todellakaan oo nolo! Täysin normaali kasvava lapsi. Tommosia 13.v pitäskin vielä olla. Mä oon 12.v tyttö. Katon junioria, leikin pehmoilla ja autoilla, rakastan kaikkea lapsellista, leikin kavereitten kaa sotaa, leikin ninjaa, katon kaikkee mahdollista lasten ohjelmaa telkusta (hyvää siis) katon jopa pikku kakkosta. Pelaan pikku kakkosen pelejä. En meikkaa. En oo mikään pissis niinku meidän luokalla yks tyttö yrittää olla aikuinen vaikka oikeesti se on vaan vitun ruma ja lapsellinen huora. Mutta ei siitä enempää. Harjottelen salaa taistelulajeja. Ja vaikka mitä muuta. Tee juuri sitä mistä nautit äläkä mieti onko se noloa :) sillä jokainen lapsi on erilainen ja kehittyy eri tahtiin. Aikuinen ehtii olla n.60 vuotta. NAUTTIKAA LAPSUUDESTA JA TEHKÄÄ MISTÄ TYKKÄÄTTE! :)))) sillä lapsi on lapsi ja ikä on vain numero! Best ja koirat kiittää. Zau!

• etoonolo

Tarkotin siis best in ja koirat kiittää. Toivottavasti viestistäni oli apua! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe