Onko normaalia??

kipuileejasärkee

Ensimmäisen kerran menkat pois jo viitisen kuukautta.Välillä tulee oikein kunnon kuukautiskipuja,mutta vuoto ei vain ala.Onko tuo kipuilu ihan normaalia,vaikkei menkat sitten alakaan?

6

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hormooni

Mee joka tapauksessa gynelle. Mulla pois vain pari kuukautta ja johan limakalvo rehotti. Se pitää hoitaa pois jollain, muuttuu kuulemma helposti solut pahanlaatuiseksi.. Ei kannata vain odottaa ja varsinkin jos on kipujakin.

• noinon

Kyllä gynellä käynti ja sitten näkee miten on,turhaa ihmetellä ja aikailla

• kipuileejasärkee

Teille molemmille vastaa,että kesällä on ultrattu ja kaikki oli hyvin.Ei kai asiat olisi voinut jotenkin muuttua tässä ajassa..vai voiko?

• 4555

Ihan normaali tuo on, naiset vaan heti ajattelee että jotain pahaa on. Pitää ymmärtää, että näin se vanheneminen alkaa. Mulla ollut kk pois monta kuukautta välillä, sitten taas saattaa tulla normaalisti. Lääkäri sanoi, että se on ihan normaali 45 iässä. Kertaalleen tietty hyvä gynellä käydä mutta ei siellä jatkuvasti tarvi rampata. ei sunkaan tarvii uudelleen mennä jos kesällä oot käynyt.

• vanhakatti

Voinee olla. Mullakin menkat nyt jo 2 viikkoa myöhässä ja vähän juilii välillä silleen, että nyt alkais mutta ei ala kuitenkaan. Vuosi sitten menkat oli pois 4 kk yhtä kyytiä ja sitten taas tuli normaalisti. Kun olen melkein viiskymmentä niin oletan tämän kuuluvan asiaan.

• rtey

Ihan normaalia on ja siihen kuuluu myös se turvonnut ja "juiliva olo". Tämä on yhtä epävarmaa kuin murkkuikäisenäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      27
      3505
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      2720
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      118
      2662
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      2338
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      77
      1742
    6. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      16
      1717
    7. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      50
      1668
    8. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1616
    9. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1325
    10. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      141
      1312
    Aihe