Ensimmäisen kerran menkat pois jo viitisen kuukautta.Välillä tulee oikein kunnon kuukautiskipuja,mutta vuoto ei vain ala.Onko tuo kipuilu ihan normaalia,vaikkei menkat sitten alakaan?
Onko normaalia??
6
66
Vastaukset
- Hormooni
Mee joka tapauksessa gynelle. Mulla pois vain pari kuukautta ja johan limakalvo rehotti. Se pitää hoitaa pois jollain, muuttuu kuulemma helposti solut pahanlaatuiseksi.. Ei kannata vain odottaa ja varsinkin jos on kipujakin.
- noinon
Kyllä gynellä käynti ja sitten näkee miten on,turhaa ihmetellä ja aikailla
- kipuileejasärkee
Teille molemmille vastaa,että kesällä on ultrattu ja kaikki oli hyvin.Ei kai asiat olisi voinut jotenkin muuttua tässä ajassa..vai voiko?
- 4555
Ihan normaali tuo on, naiset vaan heti ajattelee että jotain pahaa on. Pitää ymmärtää, että näin se vanheneminen alkaa. Mulla ollut kk pois monta kuukautta välillä, sitten taas saattaa tulla normaalisti. Lääkäri sanoi, että se on ihan normaali 45 iässä. Kertaalleen tietty hyvä gynellä käydä mutta ei siellä jatkuvasti tarvi rampata. ei sunkaan tarvii uudelleen mennä jos kesällä oot käynyt.
- vanhakatti
Voinee olla. Mullakin menkat nyt jo 2 viikkoa myöhässä ja vähän juilii välillä silleen, että nyt alkais mutta ei ala kuitenkaan. Vuosi sitten menkat oli pois 4 kk yhtä kyytiä ja sitten taas tuli normaalisti. Kun olen melkein viiskymmentä niin oletan tämän kuuluvan asiaan.
- rtey
Ihan normaalia on ja siihen kuuluu myös se turvonnut ja "juiliva olo". Tämä on yhtä epävarmaa kuin murkkuikäisenäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892