Onko koodia millä saa kerättyä kaikki avaruustulosteet? Ei tunnu observatorion käytöllä löytyvän kaikkia, yksi uupuu edelleen...
Entäs kalat? Miten saa kalat siirrettyä keräilykokoelmaan? Löytyi piilotetut kalat showhiddenobjects -toiminnolla, jne. ja sain kalat asetettua tontille, mutta pelitilassa kaloille ei voi tehdä mitään, eikä niitä tunnu saavan millään tavalla veteen kalastettavaksi? Kaloistakin yksi uupuu edelleen, olen kalastanut ties miten monessa paikassa, mutta yhtä kalaa ei löydy mistään.
Sims 4 avaruustulosteet ja kalat
simmailija
1
2016
Vastaukset
- Markku678
Ite en ainakaa koodia tarvinnu avaruustulosteiden löytämiseen mutta viimeiset löyty vaan jos sim oli keskittynyt ja etsi totuutta observatoriolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855030- 473392
- 1033283
- 1992483
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj332457- 1332049
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️231987- 201786
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51669- 1821658